خانه / پارچه نمد / فروش آنلاین پارچه نمد متری قیمت مناسب

فروش آنلاین پارچه نمد متری قیمت مناسب

پارچه نمد متری را می توان با مناسب ترین قیمت ممکن از مراکز فروش آنلاین تهیه کرد. نمونه های خارجی پارچه های نمدی هم در بازار قابل خریداری می باشد.
در میان انواع پارچه و منسوجات، پارچه هایی هستند که بدون بافت می باشند و تحت شرایط خاصی تولید می شوند. یکی از این پارچه ها که در زمره منسوجات پرفروش قرار گرفته، پارچه نمد می باشد که در انواع و اقسام مختلفی روانه بازار فروش شده و کابردهای نسبتاً خوبی دارد.
در ادامه مطلب، انواع پارچه نمد را به شما خریداران عزیز معرفی خواهیم کرد.

انواع پارچه نمد را بشناسید

اگر بخواهیم از انواع و اقسام پارچه های نمدی نام ببریم، بایستی آن را از لحاظ مختلفی دسته بندی کنیم. مثلاً الیاف سازنده پارچه نمدی، مدل پارچه نمدی، ضخامت و غیره.
از لحاظ الیاف، پارچه نمد را می توان به دو دسته کلی تقسیم بندی کرد که یکی پارچه های نمدی تهیه شده از الیاف طبیعی یعنی پشم بوده و دیگری پارچه نمدی الیاف مصنوعی می باشد که قیمت فروش ارزان تری دارد.
پارچه های نمدی را از روی مدل می توان دو دسته معرفی کرد. یکی پارچه های نمدی ساده در تنوع رنگی بالا هستند و دیگری پارچه های نمدی طرح دار که به صورت چاپی طرح دار شده اند.

در دسته بندی منسوجات مختلف، تراکم بافت مد نظر است. اما درباره پارچه نمد، ضخامت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. این روزها در بازار، رایج ترین ضخامتی از پارچه نمد که تولید می شود، ۲ میلیمتر و ۴ میلیمتر می باشد.

مصارف پارچه نمد چیست؟

در قدیم که تنها پارچه های نمدی از الیاف طبیعی پشمی تولید می شدند، مصارف محدودتری داشتند و اغلب در تهیه فرش، زیر انداز و برخی از صنایع دستی استفاده می شد.
اما امروزه که پارچه های نمدی الیاف مصنوعی هم به بازار عرضه شده اند و افراد قادر هستند این پارچه را با قیمتی بسیار پایین تر تهیه نمایند، کاربرد و موارد مصرف آن گستره بیشتری پیدا کرده است.
مصارف پارچه نمد در حال حاضر عبارت است از:

  • دوخت عروسک های نمدی
  • دوخت کیف دستی، کیف پول و کیف کارت
  • دوخت گیفت های تولد، عروسی و …
  • دوخت برخی از وسایل اتاق کودک از قبیل حلقه اسم
  • تزئین و زیباسازی برخی از لباس های ساده

پارچه نمد متری

مزایای فروش آنلاین پارچه نمد

پارچه نمد به دو شیوه خرید و فروش می شود:

  1. حضوری
  2. آنلاین

خیلی ها برای خرید پارچه نمدی، مراکز فروش حضوری را انتخاب می کنند. غافل از اینکه با انتخاب این روش، بودجه و زمان ارزشمند خود را دور می ریزند. البته شاید در شهرهای کوچک و خلوت، هزینه و زمان زیادی صرف خرید حضوری پارچه نمد نشود. اما در شهرهای بزرگی نظیر تهران، شیراز، مشهد، تبریز و … کار عاقلانه ای نیست.
خرید و فروش آنلاین پارچه نمد مزایای بسیاری دارد. جدای از اینکه شما دیگر هزینه و زمان زیادی را صرف پروسه خرید حضوری نمی کنید، در ساعات مختلف شبانه روز قادر خواهید بود ثبت سفارش خود را انجام دهید.
همچنین با مراجعه به مراکز فروش آنلاین، با نهایت صبر می توانید مدل های مختلف پارچه نمدی را رصد کرده، درباره مشخصات آن ها اطلاعات کسب کنید، قیمت ها را قیاس نموده و نهایتاً سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید عمده پارچه نمد متری

پارچه های نمدی، هم به صورت متری قابل خریداری هستند و هم به صورت ورقه ای.
اصولاً کسانیکه در حرفه خود نیازمند مقدار زیادی پارچه نمدی می باشند، خرید عمده پارچه نمدی متری برایشان مقرون به صرفه تر خواهد بود.
زیرا قیمت پارچه نمد متری در مقایسه با قیمت پارچه نمدی ورقه ای ارزان تر بوده و هزینه تمام شده خرید آن به شدت کمتر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم چیست؟

کهن ترین پارچه ایران را پارچه نمد معرفی کرده اند. این پارچه در تولید صنایع …