خانه / پارچه گورتکس / بازار فروش ویژه پارچه گورتکس در تهران

بازار فروش ویژه پارچه گورتکس در تهران

بازار فروش ویژه پارچه گورتکس در تهران همانند بازار دیگر پارچه ها، روزانه میزبان بسیاری از مشتریان می باشد. اگر شما هم قصد خرید پارچه گورتکس ارزان و با کیفیت را دارید، سری به این بازار بزنید.

مهم ترین ویژگی های پارچه گورتکس کدام است؟

شاید تا به حال پارچه گورتکس را از نزدیک دیده باشید، ولی ندانسته باشید که نام آن چیست و بخواهید اطلاعات بیشتری را درباره آن کسب کنید.
لازم است بدانید پارچه گورتکس پارچه ای است که قابلیت عبور دادن بخار را دارد، ولی قطرات آب از آن عبور نمی کنند.
همچنین این پارچه از نفوذ مواد سمی، مواد غذایی و چربی ها به بافت خود جلوگیری می کند.
جالب است بدانید از این پارچه برای ایجاد پوشش ضد آب روی لباس های دیگر استفاده می شود و کاربرد زیادی در صنایع پوشاک مخصوصا لباس های زمستانی و لباس های ورزشی پیدا کرده است.
پارچه گورتکس نسبت به انواع دیگر پارچه دارای دوام بیشتری می باشد و از ماده ای به نام پلی تترا فلوئورو اتیلن ساخته می شود.

بهترین راهکار خرید پارچه گورتکس در تهران

قبل از خرید پارچه گورتکس باید با ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید. در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم:
منافذ پارچه گورتکس از قطرات آب ریزتر هستند، ولی از بخار کوچکتر می باشند. برای همین بخار آب از آنها عبور می کند، ولی قطره آب توانایی گذر کردن از این پارچه را ندارد.
شایان ذکر است در اثر پیوند لایه های آستری پارچه گورتکس، ماده ای مانند نایلون تولید می شود که تاثیر زیادی در خاصیت ضد آبی این پارچه دارد.
از این پارچه در لباس های گوناگون مانند کاپشن ها، بوت ها و پوشاک دیگری که در معرض باد و باران قرار می گیرند، استفاده می شود.
خوب است بدانید که پارچه های گورتکس به دو دسته عمده گورتکس اکتیو و پرو تقسیم می شوند که در ادامه به بیان ویژگی این دو گروه خواهیم پرداخت.
پارچه گورتکس اکتیو مخصوص لباس هایی است که از آنها برای فرایندهایی که نیاز به حرکت بسیاری دارند استفاده می شود. از میان این فرایندها می توان به ورزشی مانند اسکی اشاره کرد.
استفاده از این پارچه در لباس اسکی بازان باعث می شود احساس سبکی بیشتری داشته باشند و قادر به انجام فعالیت های زیاد باشند.
نمونه دیگر پارچه گورتکس، پارچه گورتکس پرو می باشد. طراحی این پارچه به گونه ای است که مناسب استفاده در شرایط سخت و آب و هوای کوهستانی می باشد.
ساختار این پارچه بسیار محکم است و برای انجام فعالیت هایی مانند کوهنوردی و دوچرخه سواری بسیار مقاوم می باشد.

پارچه گورتکس در تهران

فروش پارچه گورتکس با قیمت درب کارخانه

حتما تا الان متوجه اهمیت پارچه گورتکس در صنایع پوشاک شده اید. ویژگی های زیادی باعث محبوبیت این پارچه شده است که عبارتند از:

  • ضد آب و باد بودن
  • سبک و قابل شستشو بودن
  • نگه داری آسان
  • دوام زیاد

پارچه گورتکس در کارخانجات نساجی ایران تولید می شود و از کیفیت و قیمت خوبی برخوردار می باشد. شما می توانید این پارچه را از بازارهای پارچه فروشی یا نمایندگی های آنلاین تهیه کنید.
از مزایای خرید آنلاین می توان موارد زیر را نام برد:

  1. خرید با قیمت کمتر و با قیمت درب کارخانه
  2. مطمئن بودن از جنس پارچه خریداری شده
  3. صرفه جویی در وقت و هزینه
برای خرید پارچه گورتکس در تهران و سایر شهرستان ها می توانید با مشاوران و کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ مشخصات + کاربردها

پارچه گورتکس یک نوع پارچه ضد آب است که از پلی تترافلوئورواتیلن (PTFE) ساخته می …