خانه / پارچه گورتکس / عرضه پارچه گورتکس با زیر قیمت بازار

عرضه پارچه گورتکس با زیر قیمت بازار

عرضه پارچه گورتکس به زیر قیمت بازار در بزرگترین مرکز فروش انواع پارچه های درجه یک ضد آب، با کیفیت عالی به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود.

پارچه گورتکس ضد آب و هر آنچه از آن نمی دانید

پارچه گورتکس یک پارچه بسیار منعطف و ضد آبی است که از ماده گورتکس (ماده ضد آب، ضد باد و با قابلیت عبوردهی هواست که در بسیاری از محصولات صنعتی و پزشکی کاربرد دارد.) تهیه می شود.
گورتکس معمولا یک ماده مصنوعی است که از پلی تترافلوئورواتیلن کشیده شده در سرعت بالا تولید می گردد و این ماده قابلیت ضد آب، ضد باد و قابلیت عبور‌دهی بالای هوا را دارد.
گورتکس کاربردی در پوشاک، اجازه ورود آب را به داخل لباس را نمی دهد؛ در صورتی که بخار و عرق را از لباس به‌ راحتی عبور می دهد.
این ماده مصنوعی، دوام بالایی دارد و در برابر مواد شیمیایی مقاومت بسیاری خواهد داشت، همچنین در صنعت پزشکی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
پارچه گورتکس در ایمپلنت‌ های پزشکی، فیلتر واسطه‌ ای، عایق سیم‌ ها و کابل‌ ها، واشر و درزگیرها و لباس های بارانی استفاده می‌ شود.
گورتکس دارای لایه محافظ گورتکس است که در قلب تکنولوژی آن یک لایه محافظ بسیار نازک وجود دارد.
لایه محافظ گورتکس حاوی بیش از ۹ میلیون هسته میکروسکوپی است که حدوداً ۲۰۰۰۰ مرتبه کوچکتر از قطره آب، اما ۷۰۰ مرتبه بزرگتر از یک قطره بخار آب هستند و به این واسطه پارچه گورتکس ضد آب؛ اما قابل تعریق می باشد.
عرضه پارچه گورتکس این روزها به سبک جدید امروزی به صورت عمده توزیع می گردد که بیشتر جهت تولید انواع بوت، دستکش، لباس بارانی، روکش ها و …. به کار می روند.

مزیت های خرید پارچه گورتکس به صورت آنلاین

همانگونه که اشاره شد، پار چه گورتکس یک پارچه قابل تنفس و ضد آبی است که حالت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد.
پارچه های ضد آب، معمولا بسیار کاربردی هستند و به این منظور فروش بالایی دارند که این روزها به صورت اینترنتی توزیع می گردند.
خرید پارچه گورتکس، به روش آنلاین مزیت هایی دارد که باعث این ارتقا فروش می گردد.
از ویژگی های عرضه پارچه گورتکس به روش آنلاین به شرح زیر است:

  • قیمت اقتصادی
  • حذف دست واسطه گران
  • دسترسی به کیفیت بالای محصولات
  • خرید مستقیم و ارتباط مستقیم با تولید کننده
  • حذف اجناس تقلبی

عرضه پارچه گورتکس

عرضه پارچه گورتکس درجه یک به صورت مستقیم

این روزها دیگر خبری از رفت و آمدهای مکرر و خستگی آور و یا طی کردن مسافت های طولانی جهت خرید و فروش نیست و روش های جدید جایگزین روش خرید حضوری و قدیمی شده است.
با پیشرفت فناوری و تکنولوژی مردم نیز خواهان آسایش و سهولت انجام تمامی فرآیندهای زندگی هستند که خریدهای روزانه نمونه بارز این فعالیت ها به حساب می آید.
در خرید اینترنتی امکان دسترسی به کیفیت عالی با قیمت تولید کارخانه وجود دارد و کاربران می توانند به صورت مستقیم از درب کارخانه و برقراری ارتباط به فروشنده خرید خود را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهند.

مرکز عرضه پارچه گورتکس درجه یک با کادری مجرب جهت پاسخگویی میزبان شما کاربران گرامی می باشد، پس اگر قصد خرید دارید می توانید از طریق کارشناسان این مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ مشخصات + کاربردها

پارچه گورتکس یک نوع پارچه ضد آب است که از پلی تترافلوئورواتیلن (PTFE) ساخته می …