خانه / پارچه مازراتی / پارچه مازراتی گرم بالا چیست و چه کابردهایی دارد؟

پارچه مازراتی گرم بالا چیست و چه کابردهایی دارد؟

در صنعت مد و لباس، پارچه های گرم بالا همواره مورد توجه طراحان و مصرف کنندگان قرار گرفته اند. در این مقاله به معرفی پارچه مازراتی گرم بالا می پردازیم و اهمیت استفاده از آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پارچه مازراتی یکی از انواع پارچه کرپ می باشد که در ضخامت های گوناگون تولید می شود. این پارچه با ضخامت و تراکم بالا را، پارچه مازراتی گرم بالا می نامند. دلیل اهمیت این پارچه در بین انواع دیگر پارچه مازراتی این است که به دلیل ضخامت بالا، دارای استحکام بسیار زیادی است.

 

مزایا و مشخصات پارچه مازراتی گرم بالا

پارچه مازراتی گرم بالا با دارا بودن مشخصات منحصر به فرد، جایگاه ویژه ای در صنعت البسه به خود اختصاص داده است. از جمله مزایا و مشخصات این پارچه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفظ گرما: پارچه مازراتی به دلیل استفاده از الیاف با کیفیت و پرزهای بسیار ریز، توانایی حفظ گرما را دارد که این موضوع توانسته بر کاربرد این پارچه بیفزاید.
  • نرمی و لطافت: این پارچه از نرمی و لطافت بسیار زیادی برخوردار است.
  • عدم آب رفتگی: به هیچ عنوان این پارچه بعد از شستشو شکل اولیه خو را از دست نمی دهد.
  • قابلیت کشسانی: این پارچه دارای کشسانی می باشد، از این رو در دوخت لباس های مجلسی بسیار طرفدار پیدا کرده است.

به طور کل، اگر به دنبال یک پارچه گرم بالا با کیفیت بسیار بالایی هستید، پارچه مازراتی گرم بالا می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

 

پارچه مازراتی مناسب چه فصلی است؟

پارچه مازراتی به دلیل ضخامت بالا و پرتراکم بودنش، بیشتر در فصل سرما استفاده می شود. این پارچه می تواند گزینه ایده آل برای دوخت لباس های زمستانی و پاییزه باشد. البته نمی توان گفت این پارچه فقط برای دوخت لباس های زمستانی کاربرد دارد، خیر، باید این چنین گفت که این پارچه برای هوای سرد بسیار مناسب تر است.

پارچه مازراتی مناسب چه فصلی است؟

 

قیمت پارچه مازراتی گرم بالا

قیمت پارچه مازرتی گرم بالا با مزایای زیادی که دارد، ممکن است در مقایسه با سایر پارچه ها بیشتر باشد. اما لازم به ذکر است که این هزینه با کیفیت بسیار بالا و مزایای آن تطابق دارد. قیمت این پارچه بر مبنای معیارهای بسیاری محسابه می شود که از مهم ترین آنها می توان به کیفیت، هزینه تولید، میزان تقاضا برای خرید این پارچه در بازار، نمایندگی خرید و میزان خرید اشاره کرد.

با توجه به وضعیت اقتصادی نابسامان کشورمان و نوسانات ارزهای خارجی، قیمت پارچه مازراتی هم مانند تمامی محصولات داخلی و وارداتی در حال تغییر است. برای اطلاع از قیمت دقیق و بروز پارچه مازراتی گرم بالا می توانید به نمایندگی ما، پارچه فروش، مراجعه نمایید تا قیمت تولیدی و قیمت آن در بازار را در اختیار شما قرار دهیم.

 

خرید عمده پارچه مازراتی

اگر به دنبال خرید عمده پارچه مازراتی گرم بالا هستید، خدمات بسیار خوب نمایندگی ما در انتظار شماست.

خرید به صورت عمده از ما، نمایندگی پارچه فروش، نه تنها قیمت را کاهش می دهد، بلکه امکاناتی همچون پشتیبانی و خدمات پس از فروش، به شما ارائه داده می شود. از خریداران عمده و تولیدی های البسه دعوت خواهیم کرد که از سایت ما بازدید کنند و از قیمت های رقابتی، کیفیت عالی و تنوع پارچه ها و همچنین تخفیفات ویژه ما بهره مند شوند. برای خرید عمده و اطلاع از قیمت انواع پارچه مازراتی، کافیست با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

در جواب به این سوال که پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ باید گفت این …