خانه / پارچه پورشه / پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

در جواب به این سوال که پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ باید گفت این دو پارچه که به پارچه های مبلی معروف هستند، از لحاظ تنوع در رنگبندی و قیمت، بسیار شبیه به یکدیگر هستند و فرق چندانی با هم ندارند. شاید در بعضی از ویژگی ها با هم متفاوت باشند اما تمایزشان آنقدر نیست که بتوان یکی را از دیگری بهتر دانست. اگر در استفاده از اینکه کدام یک را استفاده کنید مردد هستید، نگران نباشید در این مطلب به بررسی کامل و صفر تا صد مشخصات هر یک می پردازیم تا خودتان این به این نتیجه برسید که برای مصرف تان پارچه مازراتی بهتره یا پورشه.

 

مزایا و معایب پارچه پورشه

پارچه پورشه از جمله پارچه های نرم و لطیف است که دارای بافت مخملی می باشد. این پارچه نسبت به پارچه های مخمل از خواب کمتری برخوردار است. پارچه پورشه قابل شستشو است و در برابر آب مقاومت بالایی دارد. تنوع رنگبندی این پارچه بسیار زیاد می باشد. قیمت پارچه پورشه به نسبت طول عمری که می توان از آن استفاده کرد، بسیار مناسب است. از پارچه پورشه برای تولید مبل های راحتی استفاده می شود.

یکی از معایب اصلی این پارچه در محدود بودن تولید مدل های متفاوت مبل می باشد، به عنوان مثال این پارچه برای تولید مبل های مدرن و کلاسیک استفاده نمی شود.

 

مزایا و معایب پارچه مازراتی

پارچه مازراتی دارای بافت برجسته ای می باشد و نرمی و لطافت کمتری به نسبت پارچه پورشه دارد. این پارچه هم قابل شستشو است، اما در صورت استفاده و شستشو زیاد ممکن است خراب شود. از این پارچه برای تولید مبل های مدرن استفاده می شود و اصلاً مناسب برای مبل های سلطنتی نیست. یکی از معایب های پارچه مازراتی این است که گرمای زیادی را تولید می کند که این امر موجب ناراضی بودن مصرف کنندگان، بلاخصوص در فصل تابستان می شود.

خرید عمده پارچه پورشه

 

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

حال با دانستن مزایا و معایب این دو پارچه شاید توانسته باشید به سوال خودتان پاسخ دهید. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم این دو پارچه معیارهای بسیار مشابه دارند که  این مقایسه آنها را باهم بسیار سخت می کند. اگر بخواهیم یک پاسخ کلی به شما بدهیم باید بگوییم، این دو پارچه فرق زیادی  از نظر کیفیت، رنگ و طرح و حتی قیمت با هم ندارند و تنها سلیقه و علایق شما می تواند تعیین کند که کدام یک بهتر است. البته که خیلی از شماها متوجه این شده اید که در اکثر فروشگاه ها، قیمت پارچه مبلی مازراتی و پورشه با هم تفاوت دارند و پورشه کمی گران تر است. جالب است بدانید که قیمت این دو پارچه در یک محدوده هستند و این اختلاف قیمت به دلیل نحوه نادرست خرید شما می باشد. خیلی از فروشگاه ها پارچه پورشه را که کمتر در بازار ها موجود است را خریداری می کنند و آن را با قیمت بیشتر عرضه بازار می کنند. برای خرید عمده پارچه پورشه و حتی مازراتی بهتر است به مراکز پخش عمده پارچه مراجعه نمایید که قیمت تولیدی کارخانه را به شما می دهند.

 

پخش عمده انواع پارچه (نمایندگی پارچه فروش)

خریداران عزیز، برای اینکه در بازار پوشاک و مد با پیشتازان هم رده قرار بگیرید، نیازمند دسترسی راحت به پارچه های با کیفیت و طرح های متنوع هستید. ما، نمایندگی پارچه فروش، مرکز پخش عمده و معتبر پارچه در ایران با افتخار امکان تامین این نیاز را به شما خریدارن عزیز می دهیم. تلاش ما این است که با کیفیت ترین پارچه های روز را با قیمت استاندارد کارخانه ها به شما تحویل دهیم. جهت مشاوره رایگان در خصوص کسب کارتان و حتی پاسخ به سوال های این چنین که در صنعت مبل پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات کاملی از دانش و تجربه خود را در اختیار شما قرار دهند. همچنین برای خرید عمده پارچه مازراتی و پورشه کافیست با کارشناسان پارچه فروش تماس حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه مبل پورشه

قیمت پارچه مبل پورشه | خرید بی واسطه

پارچه مخمل پورشه از مهم ترین پارچه های کاربردی در کارخانه های تولیدی مبل می …