خانه / پارچه پورشه / قیمت پارچه مبل پورشه | خرید بی واسطه

قیمت پارچه مبل پورشه | خرید بی واسطه

پارچه مخمل پورشه از مهم ترین پارچه های کاربردی در کارخانه های تولیدی مبل می باشد. این پارچه سطح مخملی و جیره مانندیدارد. با توجه به اهمیت بالای پارچه پورشه در صنایع مبل سازی، دانستن قیمت پارچه مبل پورشه و عوامل تاثیرگذار بر آن هم مورد توجهبسیاری از خریداران و مصرف کنندگان آن قرار گرفته است. برای خرید پارچه پورشه با قیمت ارزان تر بایستی به نمایندگی های فروشعمده آن مراجعه نمایید. نمایندگی معتبری همچون پارچه فروش، پارچه مخمل پورشه درجه یک با کم تریم قیمت بازار را در اختیار شماقرار می دهد. دلیل ارزان بودن انواع پارچه های این نمایندگی، حذف واسطه های موجود در این بازار می باشد. جهت اطلاعات تکمیلیاز قیمت پارچه مبل پورشه همراه ما باشید.

پارچه مخمل پورشه

بهترین پارچه برای مبل، پارچه مخمل پورشه است که در اکثر تولیدی های مبل از آن استفاده می شود. این پارچه در دسته پارچه هایمخملی قرار دارد. تنوع در رنگبندی و طرح های آن را می توانید در کالیته پارچه پورشه مشاهده نمایید. یکی از مزیت های و تفاوت هایاصلی این پارچه با پارچه مخمل این است که از خواب کمتری برخوردار است.

بیشترین کاربرد پارچه پورشه در ساخت مبل های راحتی و استیل می باشد.

پارچه مبلی پورشه

معیارهای تعیین قیمت پارچه مبل پورشه

قیمت پارچه میل پورشه بر اساس معیارهای زیادی سنجیده می شود که یکی از اصلی ترین آنها برای قیمت این محصول، کد رنگ پارچهمی باشد. پارچه مخمل پورشه از جمله پارچه های مورد استفاده در صنعت مبلمان است که بیشترین کاربرد را در تولید مبل های راحتیدارند. با توجه به اینکه هر سال رنگ خاصی برای مبل مد و یا ترند می شود می توان به تاثیرگذاشتن رنگ بر قیمت اشاره کرد. همچنینرنگ‌هایی مانند رنگ طوسی که با تمامی رنگ ها تطابق دارد، از قیمت بیشتری برخوردار است چرا که کاربرد و محبوبیت بیشتری همدارد. این پارچه در تناژهای متفاوتی از کیفیت تولید می شود که هر کدام قیمت خود را دارند. از دیگر معیارهای تاثیرگذار بر قیمت پارچهپورشه می توان به میزان تقصای این پارچه در بازار اشاره کرد. قیمت پارچه پورشه عمده از قیمت خورده فروش آن بسیار به صرفه ترخواهد بود.

تمامی فاکتورهای گفته شده درکنار هم، قیمت پارچه مبل پورشه را تعیین می کنند. با توجه به ثابت نبودن وضعیت اقتصادی در کشورماننمی توان به طور دقیق قیمت را گفت اما می توان این فاکتورها را در نظر بگیرید.

خرید عمده پارچه پورشه از بازرگانی پارچه فروش

برای خرید عمده پارچه پورشه با بالاترین تناژ کیفیت، رنگ و طرح های مد سال با قیمت تولیدی کارخانه ها کافیست با بازرگانی پارچهفروش در ارتباط باشید. به روز ترین قیمت پارچه مبل پورشه همراه با اطلاعات تکمیلی پارچه پس از تماس شما با کارشناسان ما، پارچهفروش، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. قیمت انواع پارچه در بازرگانی ما با قیمت تولید هیچ تفاوتی ندارد. ما جدیدترین پارچه ها را با قیمت رقابتی عرضه بازار خواهیم کرد. ثبث سفارش از مجموعه ما به صورت آنلاین و‌ بدون اتلاف زمان و هزینه ای برای شما خواهد بود. پس از مشاهده محصولات ما در وبسایت رسمی پارچه فروش، برای ثبت سفارشاتان کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

در جواب به این سوال که پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ باید گفت این …