خانه / پارچه مازراتی / بهترین پارچه مازراتی برای لباس مجلسی

بهترین پارچه مازراتی برای لباس مجلسی

پارچه‌های مازراتی به عنوان یکی از نگین‌های صنعت پوشاک شناخته می‌شوند. این پارچه‌ها با کیفیت بالا، طرح‌های شیک و استثنایی و بافت‌های با دوامشان، مورد توجه طراحان مد و علاقه‌مندان به لباس مجلسی قرار می‌گیرند. در این مقاله، به معرفی بهترین پارچه مازراتی برای لباس مجلسی و امکانات فروش عمده پارچه مازراتی خواهیم پرداخت.

خریداران انواع پارچه مازراتی می توانند به نمایندگی ما، پارچه فروش، مراجعه نمایند تا از تنوع در مدل های پارچه و قیمت رقابتی ما در بازار منسوجات بهره ببرند.

 

مشخصات پارچه مازراتی

پارچه مازراتی یکی از انواع پارچه های کرپ می باشد. این پارچه انواع متفاوتی دارد که به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند:

  • پارچه مازراتی که از نخ معمولی تشیل شده است.
  • پارچه مازراتی که از نخ توییست تشکیل شده است.

این پارچه دارای انواع مات و براق است که هر کدام از آنها بسیار طرفدار دارد. ضخامت پارچه کرپ مازراتی به صورت استاندارد، ضخیم می باشد. همچنین این پارچه هیچ آب فتی ندارد.

 

بهترین پارچه مازراتی برای لباس مجلسی

پارچه مازراتی با مشخصات منحصر به فردش، در دوخت لباس های مجلسی بسیار کاربرد دارد. از ویژگی هایی که باید در انتخاب پارچه برای لباس مجلسی دقت نمایید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه ضد چروک باشد.
  • خوش ایست بودن پارچه بسیار مهم است. این ویژگی می تواند به شیک بودن لباس مجلسی بسیار کمک کند.
  • برای دوخت لباس های مجلسی، بهتر است پارچه هایی را انتخاب نمایید که جلوه بیشتری داشته باشد مانند مخملی و براق.
  • پارچه نباید پرز دهد.

تمام ویژگی هایی که باید یک پارچه لباس مجلسی داشته باشد را پارچه مازراتی دارد. به همین دلیل پارچه مازراتی برای لباس مجلسی را به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها  دانسته اند. از بهترین پارچه مازراتی برای لباس مجلسی می توان به پارچه مخمل مازراتی اشاره کرد. همچنین مل های براق این پارچه هم بسیار جلوه لباس را زیبا خواهد کرد.

 

قیمت پارچه مازراتی عمده

 

قیمت پارچه مازراتی عمده

قیمت پارچه مازراتی عمده به عوامل زیر بستگی دارد:

  • هزینه تولید این پارچه
  • هزینه مواد اولیه
  • هزینه حمل و نقل
  • میزان خرید
  • قیمت ارزهای خارجی
  • نرخ کلی پارچه در بازار
  • نوع پارچه مازراتی
  • کیفیت پارچه

قیمت این پارچه طبق تمامی موارد گفته شده، محسابه می شود و ممکن است روزانه قیمت آن تغییر کند. بهتر است برای دستیابی به قیمت روز پارچه مازراتی با ما تماس بگیرید تا لیست قیمت پارچه مازراتی ۱۴۰۲ را برای شما ارسال نماییم.

 

فروش عمده پارچه مازراتی از نمایندگی ما (پارچه فروش)

پارچه مازراتی به واسطه کیفیت بالا و استانداردهای عالی، به بهترین پارچه برای لباس‌های مجلسی شناخته شده است. این پارچه‌ها از مواد با کیفیت بالا تهیه می‌شوند و ارزش برتری از لحاظ بافت، رنگ‌ها و طرح‌ها دارند.

کسانی که در تولیدی لباس های مجلسی مشغول به فعالیت هستند، بهتر است به نماینگی های معتبر فروش پارچه مازراتی مراجعه نمایند. با این انتخاب می توانند هم به تنوع بسیار بالایی از رنگ و طرح و هم به قیمت بسیار مناسب تری دسترسی پیدا کنند.

با خرید بهترین پارچه مازراتی برای لباس مجلسی می توانید، لباس هایی با ایست بسیار خوب، طراحی هایی خاص و جنس بسیار عالی تولید کنید. فقط کافیست در انتخاب نوع پارچه مازراتی بسیار دقت نمایید.

نگران نباشید با مراجعه به نمایندگی ما، افراد خبره و متخصص این حوزه، بهترین پارچه مازراتی را به شما معرفی می کند. مشاوره از کارشناسان ما کاملا رایگان است و هدف ما این است که مشتریان بهترین انتخاب را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، لطفاً با ما، مجموعه پاچه فروش، تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

در جواب به این سوال که پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ باید گفت این …