خانه / پارچه گورتکس / فروش ویژه پارچه های گورتکس با کمترین قیمت

فروش ویژه پارچه های گورتکس با کمترین قیمت

فروش پارچه های گورتکس با کمترین قیمت و کیفیت عالی انجام می شود. این شرکت معتبر در کمترین زمان ممکن بهترین پارچه گورتکس را طبق طرح فروش ویژه به صورت آنلاین به دست مشتری می رساند.

پارچه گورتکس ضد آب چیست؟

قطعا همه شما تا به حال از کیف، کفش، لباس و دیگر لوازمی استفاده کرده اید که در برابر باران، آب و دیگر مایعات مقاومت داشته؛ اما در عین ضد آب بودن بتواند قابل تنفس هم باشد.
بله این محصول از جنس پارچه گورتکس است که یک پارچه‌ ای مقاوم و غیر قابل نفوذ در برابر باران، باد، سرما، برف و کولاک می باشد و کیفیت عالی دارد.
گورتکس ها، دارای چند لایه با قابلیت آب بندی درزها و منافذ هستند که به دلیل قابلیت تنفس پارچه، به هیچ عنوان باعث ایجاد تعریق نخواهند شد.
انعطاف پذیری پارچه گورتکس زیاد بوده و به همین دلیل دوام و طول عمر بالایی هم خواهد داشت و می توان گفت که از پارچه های بی نظیری است که از الیاف مصنوعی تولید می شود.
پارچه های مصنوعی که از الیاف مصنوعی به تولید می رسند، گاه از چندین لایه تشکیل خواهند شد که لایه های گورتکس ترکیبی از دو ماده بی نظیر است.
لایه‌ ی بیرونی گورتکس را نیز با ماده دفع کننده آب می پوشانند که ماده درزها را می‌ گیرد، تا مانع نفوذ آب به داخل لباس شود.
کیفیت پارچه های گورتکس از میان تمامی پارچه های ضد آب، بسیار بالاتر است و همین دلیل باعث افزایش فروش پارچه های گورتکس می شود.

ویژگی های مهم پارچه گورتکس درجه یک

بی شک تمامی پارچه ها، در هر صنعتی که مورد استفاده قرار می گیرند، دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی هستند که محبوبیت آن را افزایش می دهد.
گورتکس ها نیز همانند سایر پارچه های کاربردی ویژگی های دارند که باعث کاربرد گسترده این پارچه در حوزه های بسیاری شده و شهرت آن را روز به روز افزایش خواهد داد.
ضد آب بودن و قابلیت تنفس یکی از برجسته ترین ویژگی های پارچه گورتکس به حساب می آید، که طبق فناوری و فرآیند خاصی تعریق بدن را به سرعت از لایه‌ های درونی لباس به بیرون منتقل می‌ کند.
داشتن عملکرد بسیار مقاوم در برابر تمامی شرایط آب و هوایی اعم از باد، باران، طوفان و … محبوبیت این پارچه را بیشتر می کند، همچنین داشتن وزن پایین، مقاوم بودن در برابر خط افتادن در اثر تا، ترک، سایش و انعطاف پذیری بالا نیز از دیگر ویژگی های گورتکس ها به شمار می رود.
توجه داشته باشید که این‌ پارچه قابلیت شستشو دارد و با هر بار شستن نه تنها کیفیت خود را از دست نمی دهد، بلکه زیباتر نیز می شود.
فروش پارچه های گورتکس نیز به سبب دارا بودن همین مشخصات بارزی است که بسیار کاربردی هستند‌.

فروش پارچه های گورتکس

فروش پارچه های گورتکس ارزان قیمت

همانطور که اشاره شد، پارچه گورتکس دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که این مزیت ها باعث می‌ شوند تا حداکثر استفاده را از این پارچه در صنایع مختلف داشته باشیم و حتی دوام و ماندگاری آن نیز افزایش می یابد.
شرکت فروش پارچه های گورتکس از مراکز بسیار بزرگ و قدرتمندی است که به دلیل عرضه عمده انواع پارچه های ضد آب درجه یک، در بازار داخلی صاحب شهرت و اعتبار بسیاری می باشد.

کیفیت و قیمت مناسب این مجموعه در بازار بی رقیب است و بدین واسطه طرفداران زیادی دارد، شما نیز اگر قصد خرید از این شرکت معتبر را دارید و می خواهید در کم ترین زمان بهترین پارچه گورتکس قیمت مناسب را خریداری کنید، با مشاورین این مرکز تماس حاصل فرمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ مشخصات + کاربردها

پارچه گورتکس یک نوع پارچه ضد آب است که از پلی تترافلوئورواتیلن (PTFE) ساخته می …