خانه / پارچه گورتکس / پارچه گورتکس فروش عمده در تهران

پارچه گورتکس فروش عمده در تهران

پارچه گورتکس فروش فعالی در بین تولید کنندگان پوشاک و کفش های اسپرت دارد. برای خرید پارچه گورتکس به صورت عمده در تهران با انتخاب این مرکز فروش، پارچه با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

راه های تشخیص پارچه گورتکس اصل

پارچه کورتکس اصل پارچه ای است کاملاً ضد آب، ضد باد، با قابلیت تنفس که بیشترین موارد کاربرد آن برای تولید البسه کوهنوردی و ورزشی می باشد.
پارچه های گورتکس معمولاً از چند بخش مختلف تشکیل می شوند که اصلی ترین بخش آن غشا نام دارد که به صورت لایه لایه و ترکیب با دیگر منسوجات به وجود می آید.
پارچه های گورتکس با داشتن تار و پودی که فاصله آنها دو صدم میکرون است به راحتی بخار آب را از خود عبور می دهند اما امکان عبور قطره آب را ندارد.
این پارچه ها به پارچه های قابل تنفس مشهور می باشند و به همین جهت جزء اولین انتخاب ها برای تولید لباسهای مخصوص فصل بارندگی و سرما می باشد چرا که از بدن در برابر باران و خیس شدگی محافظت می کند.
به دلیل اهمیت تهیه پارچه گورتکس اصل در بازار باید با راه های تشخیص این پارچه به طور کامل آشنا باشید در غیر اینصورت ممکن است که پارچه های مشابه را تهیه کنید که کارایی و کیفیت نمونه های اصل را ندارند.
آشنایی با روش های تشخیص پارچه گورتکس اصل موجب می‌ شود تا از انتخاب خود کاملاً راضی بوده و بازدهی بهتری داشته باشد.
به طور کلی آسان ترین راه برای آزمایش پارچه گورتکس اصل از نمونه های ضد آب بدین صورت است که ابتدا درون یک لیوان آب جوش می ریزیم.
سپس پارچه گورتکس را از سمت داخل آن به صورت کامل بر روی لیوان قرار می دهیم.
با فاصله کم یک شیشه یا آینه و یا عینک را بالای لیوان نگه می داریم در صورتی که این وسایل عرق کنند و بخار آب بر روی آنها قرار بگیرد مشخص کننده این است که این پارچه کاملاً گورتکس است و فقط ضد آب نیست.
البته همین آزمایش را می توان با طرف دیگر پارچه گورتکس انجام داد و در این صورت باید هیچ گونه بخاری از آن عبور نکند.

 

پارچه گورتکس فروش

چند نکته قبل از خرید پارچه های گورتکس

پارچه های گورتکس به دلیل ویژگی‌ های منحصر به فردی که دارد در حال حاضر جزء منسوجات پر کاربرد و پرمصرف است که به خصوص در تولید البسه زمستانی، لباسهای مخصوص ورزشکاران، کوهنوردان و همچنین در تولید کفش های اسپرت نقش بسیار تاثیرگذاری را ایفا می کند.
برای همه افرادی که قصد خرید پارچه گورتکس با استفاده از این پارچه برای تولیدات مختلف را دارند خوب است که بدانند باید در هنگام خرید این پارچه نکات مهمی را رعایت کنند.
خوب است بدانیم که پارچه‌ های گورتکس در تنوع بالا از لحاظ نوع ویژگی تولید می شوند و باید با مشخص کردن کارکرد خود به دنبال گورتکس مناسب باشید.
پس از مشخص کردن نوع پارچه خرید نمونه با کیفیت بالا نیز اهمیت زیادی دارد که باید به این نکته نیز دقت کرد.
در پایان قیمت این پارچه ها است که مورد توجه قرار می گیرد و خوب است این محصول را با قیمت مناسب تهیه کرد تا بتوان از آن سود قابل توجهی به دست آورد.
به خریداران توصیه می‌ شود تا برای رعایت تمامی این نکات گفته شده مراکز خرید معتبر و نمایندگی های پخش را انتخاب کنند تا هم از کیفیت، قیمت و تنوع بالای محصول اطمینان داشته باشند.

پارچه گورتکس فروش با قیمت مناسب

پارچه گورتکس فروش با قیمت مناسب موجب می شود تا تمامی افراد و تولیدی هایی که به این محصول به حجم عمده نیاز دارند در صدد خرید آن باشند.
معمولا پارچه گورتکس فروش بسیار خوبی دارد، اگر در فروش های ویژه با قیمت خوبی عرضه شود.
با انتخاب این مرکز فروش می توانید از کیفیت محصولات و قیمت آنها اطمینان کافی داشته باشید.
زیرا پارچه گورتکسی که در این مرکز عرضه می‌شود به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات تولیدی تهیه شده و به دست مصرف کننده نهایی می ‌رسد.
از طریق تماس با کارشناسان بخش فروش می توانید با ما در ارتباط بوده و سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ مشخصات + کاربردها

پارچه گورتکس یک نوع پارچه ضد آب است که از پلی تترافلوئورواتیلن (PTFE) ساخته می …