خانه / پارچه نمد / مرکز خرید پارچه نمدی در تهران

مرکز خرید پارچه نمدی در تهران

پارچه نمدی در تهران و در معتبرترین مرکز خرید، با قیمت بصرفه بفروش می‌رسد. این یک فرصت استثنایی برای کسانی است که بدنبال خرید باکیفیت و قیمت مناسب هستند.

آشنایی با انواع پارچه نمدی

پارچه‌های نمدی از قدیمی‌ترین بافت‌های تارو پودی سنتی ایرانی بحساب می‌آیند. این پارچه‌ها از پشم و در طی فرآیندی به کمک رطوبت،‌ حرارت و فشار در هم فرو می‌روند و بافتی یکدست را بوجود می‌آورند. نمد‌ها باتوجه به مکان‌های تولید دارای گوناگونی از لحاظ کیفیت هستند.
نمد‌ها در صنعت نساجی نیز بسیار پرکاربرد هستند. باید گفت که دیگر امروزه با وجود روش‌های پیشرفته جدید تولید این پارچه‌ها به صورت سنتی رایج نیست و در تهیه این پارچه، الیاف طبیعی جای خود را به نمونه‌های مصنوعی داده‌اند.
این نوع پارچه‌ها به علت جنسی که دارند بیشتر در عروسک‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از ویژگی‌های بارز پارچه‌های نمد می‌توان به چروک نشدن، جذب خوب رطوبت،‌ دوام بالا و حالت پذیری زیاد و .. اشاره کرد. این نوع پارچه گرمای زیادی دارد و از نظر وزن هم جزء پارچه‌های سبک بشمار می‌رود. بخاطر حساسیت جنس آن‌ها باید به هنگام اتو از درجه ملایم برای نمد‌ها استفاده کرد. این پارچه به دو گروه ساده و طرح‌دار تفسیم می‌شوند؛ باید گفت که تنوع طرح و رنگ این پارچه بسیار گسترده است و با تنوعی حدود ۱۴۰ رنگ در بازار عرضه می‌گردد.
این‌پارچه‌ها از لحاظ ضخامت نیز دارای گوناگونی هستند که هرکدام برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. چند نمونه از این ضخامت‌ها یا میل‌های گوناگون نمدها عبارتند از:

  • پارچه‌های نمدی با ضخامت ۲ میلی‌متر: این پارچه‌ها بدلیل انعطاف پذیری بالا، برای کار‌های ظریف‌‌تر مانند ساخت عروسک، لحاف، کوسن و … بکار می‌رود.
  • پارچه‌های نمدی ۴ میل: این نوع نمد‌ها نیز دارای مقاومت خوب و کمی انعطاف هستند که برای مصارف گوناگونی کاربرد دارد.
  • پارچه‌های نمدی ۵ میلی‌متری: این نوع نمد‌ها چندان انعطاف پذیر نیستند؛ اما مقاومت بیشتری دارند و برای ساخت وسایل سختی چون؛ زیر لیوانی‌ها،‌ کیف‌ها،‌ پادری‌ها و … کاربرد دارند.

پارچه نمدی در تهران

پارچه نمدی برای ماسک چه مشخصاتی دارد؟

همانگونه که در مطالب فوق مطرح شد، پارچه‌های نمدی دارای مزایای بسیاری هستند که این مزیت‌ها استفاده از این نوع پارچه‌ را در برخی از مکان‌ها الزامی کرده است. همه‌ی ما می‌دانیم که مدتی است، تمام مردم جهان با ویروس کرونا درگیر شده‌اند و با شیوع ویروس کرونا، استفاده از ماسک برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری در بین مردم رایج شده است. حتی باید رعایت فاصله و تردد‌ها، باید گفت که زدن ماسک الزامی شده است. در راستای تامین نیاز مردم، تولیدی‌های بیشماری در عرصه تولید ماسک فعالیت می‌کنند تا بتوانند نیاز مردم دنیا را برطرف کنند.
نکته‌ای که اینجا، بسیار حائز اهمیت است، نوع جنس پارچه‌ای می‌باشد که برای تهیه ماسک بکار می‌رود؛ زیرا که این پارچه باید دارای شرایط لازم و استاندارد برای تولید ماسک باشد. باید گفت که پار‌چه‌های میل پایین نمد که دارای انعطاف پذیری بالایی هستند مناسب برای تهیه ماسک هستند. و نکته مهم دیگر قیمت این پارچه است که از نظر هزینه بسیار به صرفه تر از سایر پارچه‌ها می‌باشد.
این پارچه هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت بسیار مناسب می‌باشد وجنس نرم، انعطاف پذیری بالا و لایه‌ای عایق در برابر، برخی ذرات، این پارچه را در اولویت برای تهیه ماسک قرار داده است.

فروش پارچه نمدی در تهران

پارچه نمدی از پارچه‌های بسیار کاربردی بشمار می‌رود که برای مصارف زیادی کاربرد دارد. اکثر کارگاه‌های دوخت و دوز و خیاطی‌ها و … برای خرید عمده این محصول به تولیدی پارچه مراجعه می‌کنند، تا این پارچه را با قیمت مناسب و تولید از آن محل خریداری کنند.
شرکت تولیدی پارچه نمدی در تهران از بزرگترین مراکز تولید و فروش عمده این پارچه می‌باشد. این شرکت در طی چند دهه خدمت به مردم با تولید باکیفیت‌ترین پارچه نمدی در ردیف بهترین تولیدی‌های پارچه قرار گرفته و همچنان نیز با تولید باکیفیت، خوش می‌درخشد. شرکت فروش* پارچه نمدی در تهران تصمیم برآن داشته تا این پارچه را بصورت اینترنتی در اختیار همگان قرار دهد.
با وجود فراگیر شدن اینترنت، همه‌ی مردم در اقصی‌نقاط جهان می‌توانند به این سایت‌ها دسترسی داشته باشند و همچنین، انتخاب گسترده و پرتنوعی را داشته باشند. مرکز فروش پارچه نمدی در تهران، برای خریداران خود مژده‌ای دارد و آن هم تخیف فوق‌العاده ارزان برای کسانی است که همین حالا بصورت عمده این پارچه را خرید کنند.

جهت خرید، با کارشناس فروش این مجموعه بزرگ تماس بگیرید تا در صورت خرید محصول مورد نیاز شما، به هر نقطه از ایران که بخواهید ارسال گردد. بهترین پارچه نمدی را فقط و فقط در این مجموعه فروش می‌یابید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم چیست؟

کهن ترین پارچه ایران را پارچه نمد معرفی کرده اند. این پارچه در تولید صنایع …