خانه / پارچه نمد / فروش پارچه نمد ورامین با قیمت درب کارخانه

فروش پارچه نمد ورامین با قیمت درب کارخانه

فروش پارچه نمد ورامین به صورت غیر حضوری از طریق نمایندگی های اینترنتی انجام می شود. امکان خرید بهترین کیفیت پارچه نمد با قیمت درب کارخانه، در این مرکز عمده عرضه و فروش پارچه وجود دارد.

مرغوب ترین پارچه نمدی چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه نمد نوعی پارچه اصیل ایرانی است که از پشم یا کرک مالیده تهیه می شود. به فرآیند تولید نمد به کمک دست، نمد مالی می گویند. در واقع نمد مالی به کمک رطوبت، حرارت و فشار انجام می گیرد و هیچ گونه گره زنی در تولید آن وجود ندارد.
امروزه تولید پارچه های نمدی در ایران به صورت سنتی و توسط دستان توانا و هنرمند زنان و مردان قوم های مختلف انجام می شود و به عنوان زیرانداز، کلاه، لباس، خیمه و … مورد استفاده قرار می گیرد.
علاوه بر روش های دستی، کارخانجات بسیاری به کمک الیاف مصنوعی به تولید پارچه های نمدی می پردازند که پارچه نمد ورامین یکی از انواع مرغوب این پارچه می باشد.

از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های پارچه نمدی مرغوب موارد زیر می باشد:

  • گرم و در عین حال سبک وزن
  • دوام و استحکام بالا
  • انعطاف پذیری زیاد و شکل گیری آسان
  • قابلیت زیاد جذب رطوبت
  • دارای تراکم مناسب
  • چروک نشدن
  • قابلیت شست و شو و اتو کشی
  • تنوع گسترده رنگ

انواع مختلف پارچه نمدی

پارچه نمدی در کارخانجات نساجی به صورت ساده و طرحدار و در ضخامت های مختلف عرضه می شود که هر کدام کاربرد متفاوتی دارد.
پارچه نمدی با ضخامت ۲ میلی متر دارای خاصیت انعطاف پذیری زیادی می باشد و برای دوخت های ظریف و دقیق مثل عروسک و پالتو کاربرد دارد.
مدل های ضخیم تر پارچه نمدی (۵ میلی متر) انعطاف پذیری و حالت پذیری کم تری داشته ولی استحکام بیش تری دارند، لذا برای ساخت اجناس ضخیم تر مثل پادری، زیر اندار، زیرلیوانی، جامدادی، کیف و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.
پارچه نمدی باکیفیت و مرغوب باید نرم، سبک، مقاوم در برابر سرما و ضد آب باشد. علاوه بر این ها بعد از چندین بار شست و شو و تماس با آب حالت اولیه خود را از دست ندهد.

فروش پارچه نمد ورامین

قیمت پارچه نمد ورامین در بازار ایران

به طور کلی پارچه های نمدی ورامین بر اساس کیفیت الیاف به کار رفته در آن، به دو دسته درجه بندی می شود:

  1. پارچه نمدی درجه یک: الیاف مورد استفاده در این پارچه، دست اول و طبیعی می باشد به همین دلیل از انعطاف پذیری بالاتری برخوردار بوده و مرغوبیت بیشتری دارد.
  2. پارچه نمدی درجه دو: الیاف به کار رفته در آن بازیافتی بوده به همین دلیل حالت کدر و ماتی دارد. حالت پذیری این پارچه نسبت به نوع درجه یک، کم تر است. علاوه بر این موارد هنگام دوخت و برش زدن، پرز بیش تری تولید می کند.

باید گفت که قیمت پارچه نمد ورامین در بازار، با توجه به کیفیت، ضخامت و مدل پارچه متفاوت می باشد.

فروش پارچه نمد ورامین در نمایندگی معتبر

اگر به دنبال خرید بی واسطه پارچه نمدی هستید، اگر می خواهید در کسب و کار خود سود بیشتری به دست آورید، به فروشگاه پارچه فروش مراجعه کنید.
مجموعه ما به عنوان یک مرجع معتبر فروش پارچه نمد ورامین مشغول به فعالیت می باشد و بهترین کیفیت پارچه نمدی را مستقیم از کارخانه تولیدی شهر ورامین به فروش می رساند.

فروش پارچه نمد ورامین به صورت عمده از همین حالا در وب سایت پارچه فروش به انجام می رسد. خریداران می توانند به آسانی بهترین کیفیت پارچه نمدی را با نازل ترین قیمت تهیه نمایند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم چیست؟

کهن ترین پارچه ایران را پارچه نمد معرفی کرده اند. این پارچه در تولید صنایع …