خانه / پارچه نمد / کاربرد پارچه نمد ضخیم چیست؟

کاربرد پارچه نمد ضخیم چیست؟

کهن ترین پارچه ایران را پارچه نمد معرفی کرده اند. این پارچه در تولید صنایع دستی کشورمان نقش بسزایی داشته است. کاربرد پارچه نمد ضخیم در تمامی صنعت قابل مشاهده می باشد. این پارچه از نوع پارچه های بدون بافت است که از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود. پارچه نمد دارای جنس و ویژگی های سیار خاصی است. قابلیت جذب رطوبت را دارد و به هیچ عنوان چروک نمی شود. برای آشنایی بیشتر با کاربردهای پارچه نمد همراه من باشید.

 

آشنایی با پارچه نمد ضخیم

پارچه نمد از تراکم الیاف طبیعی تولید می شده است. امروزه برای تولید این پارچه از الیاف های مصنوعی هم استفاده می کنند. یکی از کاربردترین پارچه های سنتی ایران به شمار می رود. در صنعت منسوجات منظور از پارچه نمد ضخیم همان ضخامت ۴ میل می باشد. این پارچه در ضخامت های متفاوتی اعم از ۱ میل، ۲میل، ۲٫۵، ۴، ۵ و ۸ میل تولید می شود. این پارچه مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارد و همچنین این ویژگی را دارد که سرما را از خود عبور نمی دهد. امروزه از الیاف های پلی استر، پلی پروپیلن و پشم طبیعی برای تولید این نوع پارچه استفاده می شود. بسته به نوع الیاف موحود در پارچه نمد می توان گفت کیفیت و قیمت متفاوتی را دارند. دارای وزن بسیار سبک و تنوع بالا در رنگبندی و طرح هستند. همچنین قابلیت شستشو را هم دارند.

 

کاربرد پارچه نمد ضخیم

در بین ضخامت های موجود پارچه نمد، ضخامت ۴ میل یا همان ضخیم آن بیشترین کاربرد را دارند. کاربرد پارچه نمد ضخیم شامل موارد زیر می شود:

  • عروسک سازی
  • تولید صنایع دستی
  • تزیینات نمدی برای منزل
  • کلاه و کفش های سنتی
  • تولید برخی از پوشاک
  • کار دستی
  • تولید کیف دستی

در بین موارد بالا پارچه نمد ضخیم بیشترین کاربرد را در صنعت عروسک سازی دارد. یکی از دلایل بیشترین استفاده آن در عروسک سازی، تنوع بسیار بالا در رنگ های شاد می باشد. برای خرید پارچه نمد درجه یک ارزان به نمایندگی های معتبری مراجعه نمایید که کیفیت گفته شده را دارا باشند. چرا که خیلی از مراکز به اسم درجه یک بودن پارچه نمد، پارچه های بی کیفیتی را بدست شما خواهند داد که می تواند کار شما را در تولید صنایع بالا بسیار سخت کند و همچنین کیفیت کار نهایی شما را پایین بیاورد.

 

پارچه نمد ضخیم
پارچه نمد ضخیم

 

قیمت عمده پارچه نمد

بیشترین کاربرد پارچه نمد در تولید عروسک و صنایع دستی می باشد. این صنایع به صورت عمده پارچه نمد را خریداری می کنند. یکی از نکات بسیار مهمی که خریداران باید در هنگام خرید پارچه نمد به آن توجه نمایند، کیفیت و قیمت آن است. درست است که پارچه نمد دارای قیمت بسیار ارزانی می باشد اما یادتان رود که کیفیت این نوع پارچه از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع نوع الیاف به کاربرده شده در آن بسیار مهم می باشد. قیمت پارچه نمد بر حسب الیاف استفاده شده در ساخت آن سنجیده می شود. اما به طور کلی می توان گفت قیمت عمده پارچه نمد بسیار ارزن و به صرفه تر از خرید متری آن است.

 

خرید اینترنتی پارچه نمد ارزان در نمایندگی پارچه فروش

نمایندگی ما، پارچه فروش در عرضه پارچه نمد درجه یک ارزان به سراسر ایران فعالیت می کند. نه تنها پارچه نمد بلکه تمامی پارچه های موجود در بازار را با قیمت تولیدی کارخانه بدست شما می دهد. برای خرید اینترنتی پارچه نمد می توانید از بازرگانی ما اقدام نمایید. پس از تماس با کارشناسان مجموعه پارچه فروش و دریافت اطلاعات دقیق و تکمیلی از پارچه نمدی ضخیم، می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان

خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان

فعالین صنایع خودروسازی، فیلترسازی، پتروشیمی، کاغذسازی و نظایر آنها که از پارچه‌های نمدی در حجم …