خانه / پارچه نمد / خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان

خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان

فعالین صنایع خودروسازی، فیلترسازی، پتروشیمی، کاغذسازی و نظایر آنها که از پارچه‌های نمدی در حجم بالا استفاده می‌نمایند. جهت بازدید و خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان قیمت به فروشگاه اینترنتی ما خوش آمدید.
با پیشرفت تکنولوژی، تقاضای افراد جهت خریدهای اینترنتی روز به روز در حال گسترش است. این امر منجر به ایجاد پیشخوان‌های مجازی متعددی شده که به سهولت و در کمترین زمان، بازدید از کالاها و مشخصات آنها را در اختیار مشتری قرار می‌دهند. تا علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های رفت و آمد، خریدی هوشمندانه انجام دهند.
فروشگاه اینترنتی ما از جملۀ این پیشخوان‌های امن و قابل اعتماد بوده که جهت خرید انواع پارچه، بدون واسطه و به قیمت تولیدکننده شروع بکار نموده و در کوتاهترین زمان محصول را به دستتان می‌رساند.
ما در این پیشخوان مجازی معتبر و با سابقه انواع پارچه‌ها از جمله پارچه‌های نمدی را به قیمت درب کارخانه در اختیار مشتری قرار میدهیم. پس در ادامۀ مقاله با ما همراه باشید.

پارچه نمدی

نوعی پارچۀ بافته نشده و بدون تار و پود، با قدمت زیاد و از سنتی‌ترین محصولات نساجی که در گذشته از پشم و گاهی همراه با خز حیوانات، تحت فشار بالا و حرارت تولید می‌شده است. امروزه در ساختار این نوع پارچه، علاوه بر پشم از الیاف مصنوعی همانند نایلون، الیاف آکریلیک و پلی‌استر استفاده می‌گردد.
در نمدهای مصنوعی کمتر بودن میزان پلی‌استر، سبب افزایش کیفیت پارچه می‌گردد.
این پارچه عایق گرما بوده و جزء پارچه‌های سبک طبقه بندی شده که در صورت داشتن کیفیت بالا، دارای استحکام زیادی بوده و جز با قیچی پاره نمی‌شود.
جهت تعیین کیفیت در خرید پارچه نمدی پرز ندادن، گوله نشدن همچنین میزان فشار زیاد روی الیاف هنگام تولید، عوامل قابل توجهی هستند.

انواع پارچه نمدی

پارچۀ نمدی به کار رفته در صنایع ساختمان، راهسازی، تونل‌سازی، خودروسازی و نظایر آنها نمد صنعتی بوده ولی نمدهای رنگی، پارچه‌های کاربردی در عرصۀ هنر برای تهیۀ پادری، رومیزی، وسایل تزئینی، جامدادی و عروسک‌سازی می‌باشند.
نمد رنگی و نمد صنعتی دارای الیاف متفاوتی بوده، الیافی که می‌تواند طبیعی و مصنوعی باشد.
در نمدهای با الیاف مصنوعی هر چه میزان پلی‌استر بکار رفته کمتر باشد کیفیت پارچه بیشتر خواهد بود.
نمدهای رنگی در ضخامت‌های چهار میلیمتر و دو میلیمتر، با حدود ۵۵ رنگ متفاوت تولید می‌گردند.
عرض نمدهای با ضخامت چهار میلیمتر، ۱۰۰ سانتیمتر و نمدهای با ضخامت دو میلیمتر، ۱۵۰ سانتیمتر می‌باشد. قیمت پارچه نمدی ضخیم و با کیفیت مناسب از نوع با ضخامت کمتر آن، به دلیل مصرف مواد اولیۀ بیشتر همواره بالاتر است.
نمدهای رنگی که مورد علاقۀ اغلب هنردوستان بوده اکثراً با سایز A4 به فروش می‌رسند.

 

بهترین پارچه نمد
بهترین پارچه نمد

 

کاربرد پارچه نمدی

این پارچه دارای قابلیت بالا در جذب انرژی بوده و نوعی عایق صوتی است. همچنین عایق گرما بوده و از ورود و خروج انرژی گرمایی جلوگیری می‌نماید. این ویژگی‌ها سبب کاربرد آن در صنایع خودروسازی می‌گردد.
همچنین قابلیت فیلترینگ مایعات معلق در گازها را داشته که در صنعت فیلتر سازی با این ویژگی از ورود آلاینده‌ها همانند گرد و غبار جلوگیری می‌نماید.
ویژگی‌های متنوع این پارچه، باعث قابلیت استفادۀ آن در صنایع دیگری چون ساختمان، راهسازی، تونل‌سازی، کاغذسازی و کشاورزی شده است.
پارچۀ نمدی حاصل شده از فرآیند فشار و حرارت بالا روی الیاف طبیعی یا مصنوعی، قابل برش جهت تولید کلاه، کفش، ماسک و آستر پوتین می‌باشد.
همچنین پارچۀ نمدی مورد استقبال فراوان هنرمندان در ساخت عروسک، وسایل فانتزی همانند آویزهای کودک، جامدادی، پادری و رومیزی قرار گرفته است.
برای خرید پارچه نمدی جهت مصارف گوناگون در صنعت و هنرهای دستی، مشاوران ما برای راهنمایی در انتخاب و معرفی محصولات، کنار شما عزیزان هستند.

خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان

با توجه به حجم بالای مصرف نمد در صنایع، بالاخص خودروسازی و فیلترسازی، همچنین کاربرد آن در عرصۀ هنر، خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان در حجم بالا برای صاحبان این مشاغل بسیار مقرون به صرفه‌تر است.
خرید اینترنتی از پیشخوان های مجازی متعددی امکان‌پذیر است. ولی نکتۀ حائز اهمیت خرید محصول به صورت عمده، در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌باشد، تا شما خریدار محترم برای همیشه مرکز خرید خود را پیدا نموده و مشتری دائمی آنجا شوید.
و تنها با یک تماس از پارچه‌های موجود در فروشگاه و قیمت آنها مطلع شده، بدون هزینه‌های رفت و آمد و با صرفه‌جویی در زمان، خرید خود را مستقیم از تولیدکننده دریافت نمایید.
نمایندگی ما در زمینۀ خرید عمدۀ انواع پارچه و همچنین پارچۀ نمدی از معدود نمایندگی‌های فروش به قیمت درب کارخانه در سراسر کشور است. کیفیت پارچه‌های ما در کنار قیمت مناسب، این برند را محبوب صادرکنندگان پارچه به کشوهای خارجی و نیز تولیدکنندگان عمده نموده است.
پس اگر تا امروز خرید نکرده‌اید، فرصت را از دست ندهید و با یک تماس، خریدی مطمئن از درب کارخانه، به قیمت تولیدکننده و با کیفیتی درخور محصولات صادراتی انجام دهید.

 

خرید اینترنتی پارچه نمد
خرید اینترنتی پارچه نمد

 

کلام آخر

برای خرید اینترنتی پارچه نمدی ارزان می توانید از نمایندگی فروش اینترنتی زیگورات فابریک که محصول را به قیمت کارخانه عرضه می‌نماید اقدام به خرید کرده تا علاوه بر هزینه در زمان هم صرفه‌جویی نمایید.
با حذف واسطه و ارتباط مستقیم مصرف‌کننده با تولیدکننده، محصول با قیمت درب کارخانه ارائه شده و از لحاظ اقتصادی، بسیار مقرون به صرفه‌تر است.
مسئولین و سرمایه‌گذاران صنعت مد و پوشاک جهت تهیۀ انواع پارچه، همچنین صنایع خودروسازی، فیلترسازی، کشاورزی و سایر که در تکاپوی خرید پارچۀ نمدی صنعتی می‌باشند. مشاوران ما در این برند مفتخر به راهنمایی شما عزیزان هستند.
لازم به ذکر است، منتظر هنرمندان وسایل تزیینی جهت خرید نمدهای رنگی و افراد خوداشتغال در کارگاه‌های خانگی می‌باشیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم چیست؟

کهن ترین پارچه ایران را پارچه نمد معرفی کرده اند. این پارچه در تولید صنایع …