خانه / پارچه تریکو / قیمت پارچه تریکو ضخیم

قیمت پارچه تریکو ضخیم

جهت اطلاع از قیمت پارچه تریکو ضخیم و انواع دیگر تریکو از ویترین فروشگاه مجازی ما دیدن فرمایید.
تجار عزیز، تولیدکنندگان عمدۀ پوشاک و کارگاه‌های کوچک خانگی، امروز وارد فروشگاهی شده‌اید که قیمت پارچه تریکو ضخیم و نوع نازک آن با قیمتی متفاوت از بازار را عرضه می‌نماید.
مزایای خرید از فروشگاه‌ اینترنتی ما، خریدی مستقیم از تولیدکننده، بدون هیچگونه واسطه و قیمت استثنایی پارچه، همراه با کیفیتی درخور محصولات صادراتی می‌باشد.
با بازدید از ویترین مجازی فروشگاه اینترنتی ما، امکان خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه، همراه با کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه‌جویی در زمان فراهم می‌گردد. دیدن قیمت‌های ما شما را مشتری دایمی این فروشگاه می‌نماید.
با خرید هوشمندانه به قیمت درب کارخانه و مستقیماً از تولیدکننده، درآمد فعالیت شما افزایش و هزینه‌هایتان کاهش یافته که خواست هر سرمایه‌گذاری است. پس با ما در ادامۀ مقاله همراه باشید.

ویژگی پارچه تریکو

تریکو شامل دسته‌ای از پارچه‌های گردبافت بوده و یک نوع، پارچۀ خاص نیست.
بافت این پارچه‌ها به صورت مجموعی از گره‌های حلقوی است که در کنار هم لطافت و نرمی خاصی در تریکو ایجاد می‌نمایند.
هر نوع پارچۀ تریکو از یک یا ترکیبی شامل چند نخ، بافته شده و نوع نخ‌های بکار رفته در قیمت‌گذاری پارچه تفاوت ایجاد می‌نماید. این نخ‌ها شامل پنبه، ویسکوز، پلی‌استر، اسپان و غیره می‌باشند.
از عوامل دیگری که در قیمت پارچه تریکو تیشرت و کیفیت انواع تریکو تفاوت ایجاد نموده نوع بافت آن است. انواع این بافت‌ها شامل یک‌رو، دورو، دورس، جودون، دیور و غیره است.

کاربرد پارچه تریکو

پارچه‌های تریکو ساخته شده از انواع متفاوت الیاف در کیفیت‌ها و بازه‌های قیمتی متفاوت، امکان استفاده برای بیشتر پوشاک در همۀ گروه‌های سنی، همچنین تولید روتختی، رومبلی، پرده و همانند آنها را فراهم می‌آورند.
لطافت این پارچه‌ها در انواع نازک و ضخیم همچنین قیمت پارچه تریکو ساده، سبب کاربرد آن در مصارفی چون لباس نوزادی، لباس زیر، لباس شنا، سویشرت، هودی و انواع لباس‌های راحتی می‌گردد.
به دلیل قیمت مناسب پارچه‌های تریکو برای اکثر اقشار جامعه و دوام بالا، این پارچه‌ها کاربردهای فراوانی در زندگی روزمرۀ ما دارند.

 

پارچه تریکو درجه 1
پارچه تریکو درجه ۱

 

انواع پارچه تریکو

جنس و کیفیت پارچه روی دوخت و تن‌پوش آن تأثیر زیادی داشته ضمن اینکه پارچه‌های تریکو با تنوع فراوان از الیاف، برای مصارف متفاوتی کاربرد دارند. برای اطلاع از قیمت پارچه تریکو ۱۴۰۲ در انواع مختلف با ویترین مجازی فروشگاه ما همراه باشید.

پارچه تریکو پلی استر

این نوع پارچه از ترکیب الیاف مصنوعی پلی‌استر که از مشتقات نفتی حاصل آمده به همراه نخ، تولید می‌گردد. به دلیل خاصیت ضدآب بودن الیاف‌ پلی‌استر این پارچه در ساخت لباس‌های ضدآب همانند کاپشن، لباس شنا، بارانی و نظایر آنها کاربرد دارند.
از ویژگی‌های دیگر این پارچه استحکام بالا و مقاومت زیاد آن در برابر نخ‌کش شدن است.

پارچه تریکو ملانژ

از نخ مصنوعی ملانژ که در پارچه ظاهری برفکی ایجاد نموده در ترکیب با نخ‌های پنبه‌ای بوجود آمده و قیمت ارزانی نیز دارد. ضمناً برای تمام فصول سال مناسب است.
از معایب این پارچه وجود الیاف مصنوعی و دون دون شدن سطح محصول به مرور زمان در اثر استفاده می‌باشد.

پارچه تریکو پنبه ای

این پارچه به دلیل دارا بودن الیاف کاملاً طبیعی هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی‌نماید.
قابلیت تنفس در این پارچه سبب شده تا امکان مبادلۀ هوا به راحتی امکانپذیر بوده و از بوی نامطبوع بدن جلوگیری گردد.
این پارچه به علت سبکی و لطافت در اکثر لباس های نوزادی نیز کاربرد دارد.

پارچه تریکو ویسکوز

نام دیگر پارچه‌های تریکوی ویسکوز، ریون بوده و با وجود الیاف کاملاً طبیعی جزو پارچه‌های مصنوعی می‌باشند. این پارچه تنها به این خاطر در گروه پارچه‌های مصنوعی بوده که به طور طبیعی در طبیعت وجود نداشته و ساخت دست بشر است. از جمله ویژگی‌های آن خاصیت کشسانی و قدرت جذب آب مناسب می‌باشد.
البته در صورت وجود فشار بیش از مقدار معین، پارچه به طور دايمی تغییر شکل می‌یابد. همانند قسمت سر زانوی شلوار که مرتب در حال تحمل نیروی بیش از حد هستند.

پارچه تریکو لاکرا

از ترکیب پنبه با الیاف مصنوعی لاکرا که دارای خاصیت کشسانی بالایی بوده این پارچه به عنوان یکی از بهترین پارچه‌های تریکو ایجاد می‌گردد.
وجود پنبه در هر پارچه‌ای سبب امکان تنفس آن پارچه و تبادل هوا از تارهای پنبه می‌گردد. به همین جهت، هوا در این پارچه محبوس نشده و از ایجاد تعرق و بوی نامطبوع بدن جلوگیری می‌نماید.

پارچه تریکو جودون

الیاف جودون با الیاف دیگری ترکیب شده و پارچه‌هایی با خواص و ویژگی‌های متفاوت همچون جودون پلی‌استر، جودون پنبه و جودون لاکرا را می‌سازد.
از ترکیب الیاف جودون با هر یک از موارد ذکر شده پارچه‌هایی با ویژگی‌های متفاوت ایجاد می‌گردد. پارچه‌های جودون پلی‌استر، معروف به نرمی بوده و ویژگی پارچه‌های تریکوی جودون پنبه، خنک بودن در هوای گرم و گرم بودن در هوای سرد می‌باشد. از جمله خصوصیات جودون لاکرا نیز حالت کشی اندک آن بوده که برای تولید تیشرت مناسب است.

قیمت پارچه تریکو ضخیم

برای آشنایی با طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت قیمت پارچه تریکو ضخیم همچنین کیفیت و الیاف بکار رفته با یک تماس از مشاوران فروشگاه اینترنتی ما راهنمایی دریافت نمایید.
با شروع فصول سرد سال لباس‌های ضخیم برای گرم نگه داشتن بدن قابل استفاده هستند. این لباس‌ها بالاخص در نوع راحتی و خانگی نیازمند لطافت و سبکی در حین گرم بودن است.
جنس متفاوت الیاف بکار رفته در پارچه‌های تریکوی ضخیم، خصوصیات متفاوتی ایجاد نموده که سبب تفاوت قیمت در این پارچه می‌گردد.
با توجه به کیفیت عالی و قیمت مناسب پارچه‌های تریکو اکثر تولیدی‌های بزرگ یا حتی کارگاه‌های کوچک خانگی، به دنبال مرجعی مناسب برای خرید این پارچه هستند. فروشگاه اینترنتی ما با دارا بودن انواع این پارچه در طرح، رنگ و کیفیت از بهترین مراجع برای خریداران محترم است.

 

خرید بهترین پارچه تریکو
خرید بهترین پارچه تریکو

 

از کجا پارچه تریکو با قیمت مناسب بخرم؟

قیمت پارچه تریکو ضخیم و نازک برای اکثر اقشار جامعه مناسب و مصرف این نوع پارچه‌ها در تولیدی بسیار رایج است.
اگر شما تولیدکننده یا تاجر محترم به دنبال خریدی امن، باکیفیت و قیمت مناسب همراه با صرفه‌جویی در هزینه و زمان هستید، از ویترین فروشگاه مجازی ما دیدن نمایید تا پرده از راز قیمت‌های به نرخ تولیدی پارچه‌ها برداریم.
راز قیمت مناسب فروشگاه مجازی ما همکاری با برند زیگورات فابریک بوده که از معدود نمایندگی‌های تولیدکنندگان می‌باشد.
این نمایندگی با حضور مستقیم تولیدکنندگان، کوتاه کردن دست واسطه و ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده، قیمتی بی‌نظیر و بی‌رقیب در ویترین فروشگاه مجازی ایجاد نموده است.
پس فرصت را از دست ندهید، به جمع مشتریان ما بپیوندید و در صورت هرگونه سوال از عرض یا راهنمایی جهت مصارف کاربردی انواع پارچه، متخصصان ما با شکیبایی به شما عزیزان مشاوره می‌دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پارچه تریکو

خرید اینترنتی پارچه تریکو

جهت خرید اینترنتی پارجه تریکو در انواع جنس و ضخامت می توانید به پخش کننده …