خانه / پارچه کرپ / پارچه کرپ مازراتی ارزان + خرید بی واسطه

پارچه کرپ مازراتی ارزان + خرید بی واسطه

یکی از شیک‌ترین پارچه‌های مورد پسند بانوان، پارچه‌ای لطیف و خوش‌دوخت با نام کرپ در انواع متفاوت می‌باشد. در اینجا ویژگی‌های پارچه کرپ مازراتی ارزان با گستره‌ای از طرح و رنگ‌های متنوع را بررسی می‌نماییم.
این پارچه به دلیل ضخامت مناسب، دارای تن‌خور عالی بوده، روی بدن، ایستادگی مناسبی داشته و برای دوخت کت و دامن، کت و شلوار، مانتو و لباس مجلسی، در تمام فصول مناسب می‌باشد.
سطح ظاهری آن با دانه‌های ریز، فاقد پرز‌دهی بوده و در اثر شستشو ابعاد آن تغییر نیافته یا اصلاحاً آب نمی‌رود.
امکان استفادۀ آن، بعد از شستشو بدون هیچ دغدغه‌‌ای جهت اتوکشی، محبوبیت کرپ مازراتی را بالاخص برای کارمندان و افراد پرمشغله دو چندان کرده است.
تولیدکنندگان عمدۀ لباس و بانوان خوداشتغال حوزۀ خیاطی برای آشنایی با ویژگی‌های این نوع پارچه و کاهش هزینه‌ها با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی معتبر در ادامۀ مقاله با ما همراه باشید.

خصوصیات پارچه کرپ مازراتی

یکی از پرکاربردترین پارچه‌ها در صنعت مد و پوشاک، کرپ مازراتی بوده که در میان کرپ‌ها ضخامت بیشتری دارد. ضخامت لباس‌های طراحی شده با این پارچه به گونه‌ای است که برای تمام فصول سال مناسب بوده ولی جزء لباس‌های نازک به حساب نمی‌آیند.
این پارچۀ نرم‌ و لطیف، کمی کش آمده و در اثر شستشو چین نمی‌خورد. رنگ‌های متنوعی داشته و در قسمت روی پارچه، نرم اما زیر آن اندکی زبر است. دوخت لباس با آن نیازی به آستر نداشته و اصطلاحاً آب نمی‌رود.
ویژگی‌های ذکر شده خصوصیت همۀ پارچه‌های مازراتی بوده ولی قیمت پارچه کرپ مازراتی ترک به دلیل کیفیت برتر در این ویژگی‌ها بیشتر از انواع دیگر می‌باشد.

 

پارچه کرپ درجه یک
پارچه کرپ درجه یک

 

اصول نگهداری پارچه کرپ مازراتی

هنگام شستن از چنگ زدن به پارچه اجتناب نموده، با آب ولرم در دمایی بین ۳۰ تا ۳۵ درجه و با شوینده‌ای ملایم و فاقد آنزیم شسته شود.
بافت لطیف این پارچه در تماس با اجسام خشن یا شستشوی همزمان با پارچه‌های زبر، پرز می‌گیرد.
برای صاف ماندن و عدم نیاز به اتوکشی بعد از شستشو، لباس‌های کرپ را به چوب لباسی آویزان نموده تا بدون چروک خشک شوند. از خشک نمودن پارچه در برابر نور مستقیم خورشید اجتناب نمایید. زیرا این کار بالاخص در مورد رنگ‌های تیره‌تر، باعث بور شدن پارچه می‌گردد.
در زمان اتوکشی، لباس را پشت و رو نموده و برای جلوگیری از برق افتادن آن، روی لباس، پارچه‌ای تمیز انداخته و با درجۀ پایین اتوکشی را انجام دهید.
با رعایت اصول ذکر شده، لباس‌های با این جنس پارچه، سال‌ها همانند روز اول می‌مانند.
هر چند قیمت پارچه کرپ مازراتی درجه یک، در همۀ دوره‌ها جزو بالاترین قیمت پارچه بوده ولی یک ضرب‌المثل انگلیسی میگه: هنوز آنقدر پولدار نشدم که چیزای ارزون بخرم. بنابراین با خرید پارچۀ درجه یک و رعایت اصول صحیح نگهداری برای مجالس خاص، همواره لباسی شیک خواهید داشت.

پارچه کرپ مازراتی ارزان از کجا بخرم؟

برای خرید پارچه کرپ مازراتی ارزان ‌به سراغ فروشگاهی که کاتالوگ انواع رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت را به طور کامل مهیا داشت، بروید.
زیرا تنوع طیف رنگ و طرح‌های این پارچه به حدی گسترده است که مجبور شدن به خرید از اقلام با موجودی ناقص، مشتری را کامروا نمی‌نماید.
خرید آنلاین از سایت‌های دارای سابقۀ فروش بالا در این زمینه که با شعب و نمایندگی‌های مختلف در سراسر کشور جهت پخش در ارتباط هستند به دلیل برخورداری از کاتالوگ رنگ و طرح‌های همواره موجود، بستر خریدی رضایت بخش را فراهم می‌آورد.
و اما تبریک‌ به شما خریدار محترم که به پایگاهی جامع و برخوردار از انواع موجودی‌های کیفیت، رنگ و طرح مراجعه نموده‌اید.

پارچه پنبه‌ای پوشش پوست‌های لطیف

 

از نخستین نخ‌های طبیعی جهت تولید پارچه، الیاف پنبه بوده، ولی با رشد جمعیت، دچار کمبود شده و دیگر به تنهایی، پاسخگوی نیازهای بشر نیست. با اختراع الیاف مصنوعی در صنعت پتروشیمی، از منشأ مواد نفتی، محدودیت تولید پارچه از میان برداشته شد.
اما هنوز مرغوبیت الیاف طبیعی بر کسی پوشیده نیست. بطوریکه پوست لطیف و حساس نوزادان در لباس های با جنس نخ پنبه محافظت می‌گردد.
همچنین لباس زیر که مستقیماً با بدن در تماس بوده باید از پارچه‌هایی با امکان تنفس جهت تبادل هوا، تولید گردد. بنابراین بهترین گزینه جهت دوخت آن پارچۀ پنبه‌ای می‌باشد.
در پارچه‌های با الیاف پنبه‌ای امکان جریان هوا در دو طرف پارچه وجود داشته و اصطلاحاً پارچه تنفس کرده و هوا بین پارچه و پوست محبوس نمی‌گردد. با توجه به میزان به کارگیری الیاف پنبه، این پارچه در کیفیت‌های متفاوت تولید می‌گردد. ولی توصیۀ ما اینست که حتی پارچه پنبه‌ای ارزان قیمت با کیفیت کمتر و حتی آبرفت بیشتر، برای لباس نوزادان یا لباس زیر مناسبتر از پارچه‌هایی با الیاف مصنوعی و بدون قابلیت تنفس هستند.

 

فروش عمده کرپ مازراتی
فروش عمده کرپ مازراتی

 

خرید پارچه کرپ مازراتی آنلاین

این مقاله به بررسی خصوصیات و نحوۀ نگهداری از پارچه کرپ مازراتی ارزان و نوع درجه یک پرداخت. کیفیت و تنوع کرپ مازراتی، چه در پارچه‌های ترک وارداتی به بازار و چه، پارچه‌های تولید شده در داخل کشور، زبانزد بوده و دلیل محبوبیت بیشتر آن‌ها است.
خریداران محترم برای خرید عمده و جزئی با انتخاب برند زیگورات فابریک با حذف هرگونه واسطه به سود بیشتر خواهند رسید.
همکاران ما در این برند برتر با در نظر گرفتن گسترۀ سلایق مشتریان عزیزمان، به تولید و واردات طرح‌ها و انواع متفاوت پارچه اقدام نموده تا بستر متنوعی برای خرید، مهیا باشد.
تولید‌ی‌ها و مشاغل خانگی یا تجار محترم پارچه و نمایندگان فروش، برای خرید مقرون به صرفۀ هرگونه پارچه جهت رسیدن به هدف کسب و کار خود، با ما تماس حاصل نمایید.
ما حداکثر تلاش خود را در صدد جلب رضایت شما و رسیدن به خریدی بدون واسطه با قیمت تولیدکننده، کاهش هزینه‌های رفت و آمد و تحویل به موقع می‌نماییم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه مازراتی برای چه فصلی است؟

پارچه مازراتی برای چه فصلی است؟

پارچه مازراتی یکی از انواع پارچه کرپ می باشد که محبوبیت خاصی در بین مصرف …