خانه / پارچه مخمل / قیمت پارچه مخمل پورشه

قیمت پارچه مخمل پورشه

تولیدکنندگان صنایع مبلمان، انواع اکسسوری، پوشاک، کیف و کفش جهت اطلاع از قیمت پارچه مخمل پورشه و خرید از تولیدکنندۀ اصلی این پارچه به فروشگاه اینترنتی ما خوش آمدید.
ارائۀ انواع پارچه مخمل پورشه، وارداتی و تولید داخل کشور با بهترین قیمت را از ما بخواهید.
پارچه‌ای که مستقیم از دست تولیدکننده و درب کارخانه، برای تولیدی و کسب و کار خود فراهم می‌نمایید قطعاً هزینه‌های واحد تولیدی را به جهت حذف واسطه‌ها بسیار کاهش می‌دهد.
ضمن اینکه با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی معتبر و باسابقۀ ما در هزینه‌های رفت و آمد و همین‌طور زمان صرفه‌جویی می‌نمایید.
بنابراین بیش از این فرصت را از دست ندهید و از ویترین مجازی فروشگاه ما دیدن نموده و در صورت هرگونه ابهام، کارشناسان واحد تولیدی ما صبورانه پاسخگوی شما عزیزان می‌باشند.

پارچه پورشه ایرانی

پارچه‌های مخملی در دهه‌های گذشته با انواعی چون مازراتی و پورشه وارد بازار شده و جهت طراحی دکوراسیون داخلی و موارد دیگر کاربرد فراوانی دارند.
پارچه پورشه که محبوبیت زیادی در صنایع مبلمان دارد نسبت به نوع مازراتی با ظاهری زیباتر و شکیل‌تراست.
شنیدن نام پارچه پورشه یادآور خودروی لوکس پورشه بوده و امروزه این پارچه در طراحی و تولید مبلمان مدرن و راحتی کاربرد فراوان دارد. لازم بذکر است استایل این پارچه صاف نبوده و با سبک مبلمان قدیمی، سلطنتی و کلاسیک جور در نمی‌آید.
پورشه ظاهری با پرزهای سطحی کوتاهتری نسبت به پارچه مخمل مازراتی داشته و در عین حال از لطافت نوع مخمل برخوردار است.
پارچه پورشه در طرح و رنگ بسیار متنوع بوده ولی نوع مازراتی علاوه بر تنوع در موارد ذکر شده دارای بافت متنوعی نیز می‌باشد.
پارچه‌های مازراتی در فصول گرم بعد از نشستن طولانی مدت، گرمای زیاد و آزاردهنده‌ای ایجاد نموده و در اثر استفاده ساییده می‌گردند. اما استحکام و مقاومت نسبت به فشار در پارچه پورشه زبانزد است.
کاربرد پارچه پورشه خام در مواردی غیر از مبلمان بوده و چاپ سابلیمیشن روی آن با کیفیت و رنگ‌پذیری بالایی انجام می‌گردد.
تنها نکتۀ اساسی در مورد چاپ و لمینت به طور همزمان روی این پارچه، تقدم چاپ بر لمینت بوده تا حرارت سبب جدا شدن آن نگردد.

 

قیمت پارچه مخمل پورشه
قیمت پارچه مخمل پورشه

 

مزایای پارچه پورشه

جنس این پارچه همچون مخمل و جیر بوده و تنوع رنگبندی آن طیف‌های متنوعی از رنگ‌های ملایم، سایه‌ای و تند را شامل شده و از دوام بالایی نیز برخوردار هستند.
ویژگی‌های پورشه همانند ضدحساسیت بودن، مقاومت در برابر آب و لکه، رنگ‌بندی متنوع، نخوابیدن چرزهای پارچه که سبب زیبایی بیشتر آن شده می‌باشد.
ضمناً عدم ایجاد رد در پارچه که سبب شده جای دست روی آن نماند از جمله مزیت‌های اصلی این پارچه نسبت به رقبای دیگر آن همچون پارچه مخمل مازراتی می‌باشد.
مبلمان نقش چشمگیری در زیبایی دکوراسیون داخلی داشته و انتخاب پارچه‌ای زیبا، بادوام، راحت که سبب کمتر خوابیدن سطح مبل شود از اهمیت زیادی برخوردار است.
پارچه‌های پورشه انواع متفاوتی داشته، برخی ساده و برخی دیگر طرحدار بوده ضمن اینکه سایه روشن جذابی روی مبلمان ایجاد می‌نمایند.
پارچه‌های پورشه تمامی ویژگی‌های بالا را داشته و در حال حاضر بهترین انتخاب جهت رویۀ مبلمان می‌باشند.
کارخانه پارچه پورشه در نقاط مختلف ایران در صورت برخوردار بودن از دستگاه‌های به روز دنیا، پارچه‌های باکیفیت و مورد نیاز مشتری را روانۀ بازار می‌نمایند.
فروشگاه اینترنتی ما ویترین تولیدکنندگان یکی از کارخانه‌های پیشرفته و مدرن است که بی‌واسطه و از درب کارخانه محصول را با کمترین قیمت بازار به شما عزیزان عرضه می‌نمایند.

قیمت پارچه مخمل پورشه

طرح، رنگ، عرض و سطح کیفیت پارچه از عوامل تعیین کنندۀ قیمت پارچه مخمل پورشه است.
عرض پارچه معمولاً بازه‌ای بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ سانتیمتر داشته و کیفیت آن به تراکم و گرم آن وابسته می‌باشد.
فروش این پارچه به صورت کیلویی و متری بوده که در فروش کیلویی از هر کیلو پارچۀ گرم بالا سه متر پارچه و در پارچۀ گرم پایین به ازای هر کیلو، چهار متر پارچه به ما می‌دهد.
پارچه‌های پورشۀ وارداتی که از کشور چین آمده تحت تأثیر نوسانات بازار و نرخ الیاف بکار رفته در آن با قیمت‌های متغیری عرضه می‌گردند.
با توجه به متغیر بودن قیمت‌ها برای اطلاع از لیست آخرین قیمت پارچه‌های ایرانی و خارجی با یک تماس از مشاوران ما کسب اطلات نمایید.

 

خرید عمده پارچه مخمل پورشه
خرید عمده پارچه مخمل پورشه

 

خرید پارچه پورشه

شهری از پارچه با قیمت‌هایی مناسبتر از هر فروشگاه یا مرکز خریدی که تا به حال به آن سر زدید در فروشگاه ما پیش‌روی شماست. قیمت پارچه پورشه در این فروشگاه مجازی که ویترین تولیدکنندگان بوده، خریدی مقرون به صرفه را برایتان به ارمغان می‌آورد.
برند زیگورات فابریک یکی از معتبرترین ارائه‌دهندگان انواع پارچه پورشۀ باکیفیت، مفتخر به ارائۀ ویترین محصولات کارخانه‌ای با به روزترین تکنولوژی‌های تولید پارچه در این فروشگاه مجازی است.
تولیدکنندگان کارخانۀ تولید پارچۀ برند زیگورات فابریک حین تولید در چندین مرحله، پارچه را مورد ارزیابی قرار داده تا ویژگی‌های پارچه بی‌کم و کاست، رضایت مشتری را فراهم آورد.
این برند جهت رضایت و جذب مشتری علاوه بر قیمت مناسب از انواع تخفیفات ویژه برای آنان نیز استفاده نموده تا آنان به فروشی با کاهش هزینه‌های تمام شده به درآمد بالاتری در کسب و کار خود برسند.
بنابراین می‌توانید با خرید از این فروشگاه و بهره‌مندی از تخفیفات آن محصول خود را انتخاب نموده و مشتری دائمی آن شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه مخمل ضخیم

قیمت پارچه مخمل ضخیم | نحوه خرید آنلاین

قیمت پارچه مخمل ضخیم در بازار به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد. در هیچ یک …