خانه / پارچه گورتکس / آشنایی با پارچه گورتکس + راهنمای خرید

آشنایی با پارچه گورتکس + راهنمای خرید

تولیدکنندگان محترم عرصۀ پوشاک و کفش‌های ضدآب، خیرمقدمتان را به این فروشگاه مجازی جهت آشنایی با پارچه گورتکس تبریک عرض می‌نمایم.
اینجا مرجعی ارائه‌دهنده از انواع و اقسام پارچه های ضدآب همچون پارچۀ کم‌رقیب گورتکس با بهترین کیفیت بازار و به قیمت تولیدی است. شما خریدار و تولیدکنندۀ محترم لباس و کفش‌های ضدآب برای خریدی آنلاین و هوشمندانه کاملاً درست به هدف زده‌اید.
پس در ادامۀ مقاله جهت بررسی بیشتر پارچۀ گورتکس، کاربرد آن و خریدی کاملاً مقرون به صرفه، مستقیم از درب کارخانه و بدون واسطه از تولیدکننده با ما همراه بمانید.

تشخیص و آشنایی با پارچه گورتکس اصل

نکتۀ حایز اهمیت در شناخت با پارچه گورتکس برای تولیدکنندگان پوشاک، کفش، محصولات ورزشی و سایر صنایع، تشخیص گورتکس اصل از تقلبی می‌باشد.
برای تشخیص واقعی بودن پارچه گورتکس از آزمایشی با یک لیوان آب جوش و آینه یا شیشه عینک استفاده می‌نماییم.
پارچۀ گورتکس را از سمت داخل، روی لیوان آب جوش قرار داده و آینه را با فاصلۀ اندکی بالای لیوان می‌گیریم. اگر گورتکس اصل باشد بخار آب از منافذ میکروسکوپی آن عبور کرده و روی آینه، بخار می‌‌نشیند.
اما در پارچه‌های تقلبی گورتکس یا پارچه‌های فقط ضدآب هیچ اتفاقی برای آینه نخواهد افتاد.
بار دیگر آزمایش را از سمت روی پارچه انجام داده و مشاهده می‌کنیم که بخار آب از آن عبور نکرده و آینه بخار نمی‌کند.
در این آزمایش، کاربرد گورتکس اصل به خوبی نمایان شد.
این کاربرد شامل عبور بخار حاصل از تعرق از منافذ لباس یا کفش ساخته شده با این نوع پارچه و عدم عبور آب و رطوبت هوا از سمت مخالف، به داخل است.
نکتۀ حائز اهمیت در مورد دوخت لباس‌های تولید شده با این پارچه، ایجاد شدن منافذ نسبتاً بزرگ، روی درزها توسط سوزن چرخ خیاطی می‌باشد. به همین خاطر این منافذ با نوارهای مخصوص باید پوشیده شده تا امکان نفوذ آب از درزها نیز وجود نداشته باشد.

 

بهترین پارچه گورتکس
بهترین پارچه گورتکس

 

ویژگی‌های پارچه گورتکس

تکنولوژی ساخت گورتکس آنرا به یکی از بهترین پارچه‌های ضدآب با قابلیت تنفس تبدیل کرده است. گورتکس نسبت به باقی پارچه‌های مصنوعی گران‌تر می‌باشد.
هر اینچ مربع این پارچه دارای نه‌میلیون منفذ بوده، منافذی که ۲۰هزار بار کوچکتر از یک قطره آب می‌باشند. این منافذ میکروسکوپی به آب امکان عبور از پارچه را نداده ولی بخار حاصل از تعرق بدن، به دلیل قطر کوچکتر از قطر این منافذ، توانایی عبور از آنها را دارند.
این قابلیت برای پارچۀ ضدآب دارای ویژگی تنفس، بسیار حایز اهمیت است. زیرا علاوه بر نفوذناپذیری آب به لایه‌های زیرین، سبب دفع بخارات حاصل از تعرق و گرمای بدن می‌گردد. به این ترتیب هوا بین پارچه و بدن، محبوس نشده و امکان جریان دارد.
به دلیل وجود جریان هوا در انواع کفش‌های ضدآب یا پوشاک تولیدشده با این پارچه، پا و بدن، بوی نامطبوع نگرفته و عرق نمی‌کند.
این مطلب جزو اساسی‌ترین ویژگی‌های گورتکس بوده که آن را در بازار کم رقیب نموده است.
منافذ مذکور در لایه‌ای از گورتکس با جنس تترا فلوئور اتیلن تعبیه می‌گردند. ولی گورتکس لایه‌های تشکیل شده از مواد ضدآب دیگر یا گاهی مواد ضدچربی، جهت دیرتر کثیف‌شدن نیز دارد.
گورتکس برای محیط زیست همچون سم است و دارای مواد تجزیه‌ناپذیر بوده که در طبیعت می‌مانند. اما باز هم دلایل زیادی برای خرید یک کاپشن گران ساخته شده با این پارچه وجود دارد.

کاربرد پارچه‌های ضدآب

سفر در دل طبیعت، ورزش‌های کوهنوردی، صخره‌نوردی و سایر فعالیت‌هایی که در محیط باز انجام میگیرند، با توجه به تغییرات آب و هوا نیاز به تجهیزاتی برای محافظت از خود، جهت لذت بردن از فعالیت در حال انجام دارد.
برای در امان ماندن و لذت از مواهب طبیعت همچون برف، باران و باد هنگام طبیعت‌گردی یا ورزش نیاز به پوشش‌های ضدآب می‌باشد.
با اختراع گورتکس، طی دهه‌های اخیر، بشر توانست به تولید انواع پوشاک همچون کاپشن، بارانی، دستکش، لباس‌های ورزشی و کفش‌های کوهنوردی، پوتین و سایر پوشیدنی‌های ضدآب با بهترین عملکرد بپردازد.
برای آشنایی با پارچه گورتکس به عنوان محصولی بی‌نظیر از انواع پارچه‌های ضد آب لازم است بدانید که این پارچه علاوه بر قابلیت تنفس، کم‌ وزن، ضدآب و ضد باد بوده همچنین از دوام و طول عمر بالایی نیز برخوردار است.
مهمترین کاربرد این پارچه در صنعت نساجی و پوشاک می‌باشد ولی در صنایع دیگری چون پزشکی، نظامی، شیمیایی و حتی تولید لباس فضانوردان نیز کاربرد دارد.
به عنوان مثال تولید نخ بخیه یا جایگزینی کورتکس با رباط در جراحی زانو از کاربردهای آن در صنعت پزشکی است.

 

خرید عمده پارچه گورتکس
خرید عمده پارچه گورتکس

 

خرید پارچه گورتکس

موضوع این مقاله‌‌ آشنایی با پارچه گورتکس و کاربردهای متنوع آن در صنایع مختلف بود.
مصرف این پارچه در ایران و جهان رو به افزایش بوده و عده‌ای افراد سودجو اقدام به تولید محصول تقلبی می‌نمایند. هر چند تعداد این افراد، کم است ولی احتمال افتادن در دام و خرید پارچۀ تقلبی از آنان زیاد امی باشد.
محصولات تقلبی با ظاهری مشابه با محصول اورجینال، نسبت به آب عملکردی کاملاً متفاوت دارند.
این افراد متقلب و سودجو محصولات تقلبی با قیمت کمتر را روانۀ بازار می‌نمایند. بنابراین برای عدم گرفتاری در دام آنها از مراکز خرید و یا نمایندگی‌های مجازی معتبر، باسابقه و دارای نشان اینماد خرید نمایید.
نمایندگی ما برند زیگورات فابریک از معتبرترین واردکنندگان پارچه جهت ارسال به سراسر کشور و حتی صادرات می‌باشد.
این نمایندگی، محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب را بدون واسطه در اختیار مصرف‌کنندگان محترم قرار می‌دهد.
کارشناسان ما با شکیبایی تمام به شما عزیزان مشاوره می‌دهند تا با انتخاب محصول مورد نیاز خود با بهترین قیمت موجود در بازار، مرکز خرید مجازی خود را یافته و مشتری دائمی ما باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی گورتکس در تهران

نمایندگی گورتکس در تهران | فروش ویژه پارچه های گورتکس عمده

نمایندگی گورتکس در تهران فروش ویژه پارچه های گورتکس عمده را آغاز کرده است. کیفیت …