خانه / پارچه کرپ / قیمت پارچه مازراتی درجه یک

قیمت پارچه مازراتی درجه یک

همانطور که می دانید پارچه مازراتی نوعی از پارچه‌های کرپ بوده است. قیمت پارچه مازراتی درجه یک با توجه به کیفیت و نوع آن سنجیده می شود. در ادامه بیشتر با این نوع پارچه آشنا خواهیم شد.
دنیا با ظهور ویروس کرونا در عرصه‌های مختلف متحول شد. بسیاری از کسب و کارها به صورت دورکاری در سراسر دنیا در حال انجام است. و اکثر افراد به فکر راه‌هایی برای تأمین درآمد در خانه هستند. البته عوامل اقتصادی و هزینه‌های سنگین نیز از دلایل دیگر افزایش کسب و کارهای خانگی می‌باشد. به دلایل ذکر شده اغلب سرپرستان خانوار به دنبال روش‌هایی جهت کاهش هزینه‌های خانواده می‌باشند.
در تصدیق مطالب مذکور به افزایش آمار تولید لباس در خانه و خرید بیشتر پارچه توسط تولیدکنندگان خانگی می‌توان اشاره نمود.
پارچه‌های مازراتی، بافتی بسیار نرم و تن‌خور شیکی داشته، همچنین علاوه بر بانوان و آقایان برای بچه‌ها نیز نوع مخصوص خود را دارد.
تولیدکنندگان محترم صنعت پوشاک و دست‌اندرکاران خانگی این عرصه، می‌توانند از فروشگاه‌های نساجی و یا بازار پارچه خرید نمایند. ولی برای خریدی مقرون به صرفه، فروشگاه‌های اینترنتی بهترین گزینه می‌باشند.
زیرا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت و آمد در زمان هم صرفه‌جویی می‌گردد.
خبر خوش برای تولیدکنندگان عمده یا جزئی، که قصد خرید از پیشخوان های مجازی را دارند. پیشخوان مجازی پیش‌رو از جمله معدود فروشگاه‌هایی است که مصرف‌کننده بدون واسطه و به قیمت تولیدی از تولیدکننده خرید می‌نمایند.
پس فرصت را از دست ندهید و با چند کلیک از انواع پارچه‌های مازراتی و قیمت استثنایی آنها دیدن نمایید تا محل همیشگی خرید پارچه را بیابید.

 

پارچه کرپ مازراتی
پارچه کرپ مازراتی

 

کاربردهای پارچه مازراتی

پارچه‌های مازراتی نوعی از کرپ‌ها و دارای بیشترین ضخامت در بین آنها هستند. محبوبیت این پارچه نزد طرفداران آن بیشتر به دلیل حالت ایستایی عالی در لباس‌های طراحی شده با این پارچه و ایجاد یک استایل خاص برای افراد است.
حالت ایستایی مناسب این پارچه، سبب شده تا انواع کت و دامن، کت و شلوار، انواع مانتوهای مجلسی یا اداری و شومیز با این پارچه طراحی گردند.
البته عدم آبرفت در اندازۀ لباس پس از اولین شستشو همچنین سطح لطیف آن نیز از عوامل دیگر محبوبیت این پارچه‌ می‌باشند.
جهت اطلاع از قیمت پارچه مازراتی کت و شلوار، در رنگ‌های مختلف و طرح‌های متفاوت و ساده یا قیمتهای دیگر پارچه‌های مازراتی، کارشناسان فعال در نمایندگی پخش پارچه در فروشگاه اینترنتی ما آمادۀ پاسخگویی می‌باشند.
قیمت پارچه مازراتی به کیفیت متریال اولیۀ بکار رفته در آن بستگی دارد. لباس‌های طراحی شده با پارچه‌های درجۀ یک از لحاظ کیفیت، که با رعایت اصول صحیح نگهداری شده باشند، سالیان متوالی لباسی فاخر برای شما در هر مجلسی خواهند بود.
این مطلب یادآور ضرب‌المثل قدیمی هر چه پول بیشتر بدهی، بیشتر آش می‌خوری نیز می‌باشد.
در ادامه اصول صحیح نگهداری از این پارچه‌ها را بررسی می‌نماییم.

محافظت و نگهداری از پارچه مازراتی

ظاهر این پارچه‌ دارای سطحی صاف از سمت رو و سطحی با صافی کمتر در پشت، همچنین حالتی با دانه‌های ریز است.
پس از شستشو اغلب چروک نمی‌شود. اما به منظور صاف ماندن لباس و عدم نیاز به اتوکشی، در حالت خیس بلافاصله به چوب‌ لباسی آویزان نمایید، تا دچار چین خوردگی نشود.
به منظور خشک شدن لباس هرگز در مقابل اشعۀ مستقیم آفتاب قرار ندهید. بور شدن به خصوص در پارچه‌های با رنگ تیره‌تر و مشکی از آثار قرارگیری لباس در برابر خورشید می‌باشد.
در صورت نیاز به اتوکشی، پارچه‌ای تمیز که رنگ ندهد را از سمت پشت لباس روی آن انداخته و با درحۀ پایین، اتوکشی نمایید.
ضمناً هرگز این لباس‌ها را با پارچه‌های خشن نشسته و با سطوح ناصاف تماس ندهید، زیرا سطح لطیف آن‌ها در صورت عدم رعایت این نکات دچار پرز می‌گردد.
با رعایت نکات ذکر شده، بالاخص اگر لباس از پارچۀ باکیفیت و درجه یک، تولید شده باشد تا مدت‌های مدیدی جزو شیک‌ترین لباسهای شما خواهد بود.

قیمت پارچه مازراتی درجه یک

قیمت پارچه مازراتی درجه یک به ویژگی‌ها و عوامل مختلفی وابسته است که در اینجا بررسی می‌نماییم.
کرپ مازراتی در رنگ‌های مشکی، سبز زیتونی، بنفش بادمجانی، سبز سدری سیر، قرمز دانه اناری، آبی نفتی، زرد خردلی، زرد موزی، صورتی سرخابی، آبی روشن، زرد لیمویی، کرم رنگ بدن، صورتی گلبهی وجود دارد.
یکی از اصلی‌ترین عوامل قیمت گذاری این پارچه، تراکم بافت آن می‌باشد. تراکم بالاتر که سبب گرمای بیشتر پارچه شده برای استفاده در ماه‌های تیر و مرداد، اندکی گرم بوده و بهتر است پوشیده نشود.
اما همین تفاوت تراکم دلیلی بر افزایش قیمت پارچه بوده و اصطلاحاً پارچه مازراتی گرم بالا نامگذاری می‌گردد.
البته پارچه مازراتی با تراکم کمتر هم وجود دارد اما به هر حال مازراتی جزء پارچه‌های کرپ ضخیم می‌باشد و برای فصول سرد سال مناسب‌تر است.

 

بهترین پارچه کرپ مازراتی
بهترین پارچه کرپ مازراتی

 

پارچه مازراتی از کجا بخرم؟

اگر مشغولیت ذهنی شما برای طراحی لباس دلخواه اینست که پارچه مازراتی از کجا بخرم، خیر مقدمتان به این پیشخوان مجازی را تبریک عرض می‌نمایم.
پیشخوان پیش‌رو، نمایندگی برند زیگورات فابریک از بهترین تولیدکنندگان پارچه‌های کرپ و نوع مازراتی می‌باشد.
مزایای خرید از این فروشگاه، ارائۀ محصول توسط تولیدکننده و قیمت بسیار مناسب با حذف واسطه‌ها بین خریدار و فروشنده است.
ویترین مجازی این فروشگاه از انواع پارچه و همچنین نوع کرپ مازراتی در طرح و رنگ‌های مختلف، چیده شده است.
پس برای خریدی و اطلاع از قیمت پارچه مازراتی درجه یک با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های رفت و آمد، یکبار از فروشگاه اینترنتی ما دیدن نمایید تا برای همیشه مشتری محصولات باکیفیت و با قیمت تولیدی ما شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه مازراتی برای چه فصلی است؟

پارچه مازراتی برای چه فصلی است؟

پارچه مازراتی یکی از انواع پارچه کرپ می باشد که محبوبیت خاصی در بین مصرف …