خانه / پارچه شمعی / بهترین پارچه شمعی تهران | خرید اینترنتی

بهترین پارچه شمعی تهران | خرید اینترنتی

صنعت نساجی از ابتدای فعالیت تا کنون پارچه‌های زیادی را مناسب با نیاز بشر تولیدی کرده است که هر کدام از این پارچه‌ها ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند و مناسب مصارف خاصی هستند.
یکی از بهترین تولیدات صنعت نساجی پارچه‌های شمعی بوده که انواع مختلفی دارند و در موارد زیادی کاربردی هستند یعنی این پارچه‌ها علاوه‌بر پوشاک توسط کارخانجات تولیدی دیگری نیز برای تولید تجهیزاتی مانند؛ چادر مسافرتی نیز استفاده می‌شود.
بنابراین باتوجه به اهمیتی که این پارچه‌ دارد در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مفیدی را درمورد بهترین پارچه شمعی تهران بیان کرده و مناسب‌ترین روش‌ خرید را به خریداران عزیز معرفی کنیم.

معرفی پارچه شمعی و کاربرد‌های آن

در صنعت نساجی پارچه‌های زیادی تولید می‌شود که پارچه برزنت یکی از پارچه‌های پراستفاده‌ است که این نوع پارچه انواع مختلفی دارد و پارچه شمعی یکی از بهترین نمونه پارچه‌های برزنت محسوب می‌شود.
جنس پارچه‌های شمعی از پلی استر و پنبه بوده که ترکیب این دو موجب عدم نفوذ آب در پارچه شده و موارد مصرف و محبوبیت آن به دلیل این ویژگی افزایش یافته است.
پارچه‌های شمعی نیز خود انواع مختلفی مانند پشت لاستیکی، پشت نقره‌ای، پشت سفید، مموری و غیره دارند که ضخامت و کاربرد‌های هرکدام از این پارچه‌ها متفاوت بوده و باید در هنگام خرید بهترین نوع آن را مناسب با هدف و نیاز انتخاب نمود.
پارچه‌های شمعی به دلیل اینکه ضد آب هستند برای تولید تجهیزات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و میزان مقاومت آن‌ها در برابر آب به ضخامت و نوع آن‌ها بستگی دارد.
پارچه‌های شمعی هر ضخامتی که داشته باشند از انعطاف مناسبی برخوردار بوده و نسبت به سایر انواع پارچه‌های برزنت انعطاف آن‌ها بالا‌تر و بهتر است.
علاوه‌بر اینکه پارچه شمعی ضد آب هستند، در برابر نور خورشید نیز مقاوم بوده و به دلیل استفاده از مواد یو وی در تولید آن‌ها مانند عایق، در برابر گرما و نور خورشید عمل می‌کنند.
این نوع پارچه یکی از پارچه‌های ماندگار و بادوام شناخته می‌شوند زیرا، در برابر عواملی مانند رطوبت، آب و نور خورشید مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نمی‌شود و بعد از مدت زمان زیادی کیفیت اولیه خود را از دست نمی‌دهد.
پارچه‌های شمعی کاربرد‌های زیادی دارند که برخی از آن‌ها عبارتند‌از؛ تولید چادر‌های مسافرتی و چادر ماشین، استفاده در تولید لباس‌هایی مانند بارانی و پالتو، سایبان، پوشش استخر، تجهیزات بیمارستان، انبار‌ها و سازه‌های موقت و غیره.
پارچه‌های شمعی در رنگ‌های مختلف و متناسب با نیاز‌های گوناگون تولید می‌شوند و قیمت مناسبی دارند و همه افراد می‌توانند با پرداخت هزینه کمی پارچه شمعی موردنیاز خود را تهیه کنند.

 

بهترین پارچه شمعی تهران
بهترین پارچه شمعی تهران

 

مزایای پارچه شمعی و مشخصات بهترین پارچه شمعی

پارچه‌های شمعی مزیت‌های زیادی دارند اما درصورتی که پارچه شمعی کیفیت بالایی نداشته باشد قطعاً کارایی مطلوب را نیز نخواهد داشت پس در انتخاب و خرید پارچه شمعی باید دقت کرد و بهترین پارچه شمعی تهران را خریداری کرد.

برخی از مهم‌ترین مزیت‌های پارچه‌های شمعی به شرح زیر است:

  • پارچه‌های شمعی ضد آب و رطوبت هستند و برای موارد مصرفی که با رطوبت و آب سرو‌کار دارند و یا شرایط آب‌وهوایی سرد و بارانی بسیار مناسب هستند.
  • علاوه‌بر‌این پارچه‌های شمعی باکیفیت در برابر نور خورشید مقاوم هستند و دچار پوسیدگی نمی‌شوند.
  • این پارچه‌ها امکان چاپ برند و طرح موردنظر را نیز دارند.
  • به دلیل مقاومت دربرابر نور خورشید و آب، این پارچه از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار است.
  • این پارچه‌ها انواع مختلفی دارند و در ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود که کاربرد‌های زیادی دارند.
  • پارچه‌های شمعی از انعطاف بالایی برخوردار هستند.
  • قیمت مناسب نیز یکی دیگر از مزیت‌های پارچه شمعی است.

بنابر موارد ذکر شده پارچه‌های شمعی که کیفیت مطلوبی داشته‌ باشند همه این ویژگی‌ها و مشخصات را دارا هستند و می‌توان تا سالیان سال با خیال راحت از آن‌ها استفاده کرد.

عوامل مؤثر بر قیمت پارچه شمعی

همانطور که گفته شد یکی از دلایل محبوبیت پارچه‌های شمعی قیمت مناسب و اقتصادی آن‌ها است و وجود بازار رقابتی که این پارچه دارد، به نفع خریداران بوده و قیمت آن نیز به میزان زیادی کاهش یافته می‌یابد.
اما به صورت کلی عوامل مختلفی بر قیمت پارچه شمعی در تهران تاثیرگذار هستند که به آن‌ها می‌پردازیم:

نوع پارچه شمعی: پارچه‌های شمعی انواع مختلفی در کاربرد‌های متفاوت دارند که قیمت آن‌ها با هم متفاوت بوده و نوع پارچه شمعی بر قیمت آن تأثیر مستقیم دارد.

  1. ضخامت: پارچه‌های شمعی در هر نوعی که باشند در لایه‌ها و ضخامت‌های مختلف و متناسب با نیاز تولید می‌شوند که این عامل نیز سبب تعیین قیمت پارچه شمعی می‌شود.
  2. متراژ: متقاضیان و خریداران پارچه شمعی، این محصول را در متراژ‌های گوناگون خریداری می‌کنند که این مورد نیز قیمت پارچه را مشخص می‌کند.
  3. نوع خرید: پارچه شمعی به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می‌شود که قیمت خرید پارچه شمعی عمده مناسب‌تر و کم‌تر از خرید جزئی و به مقدار کم است.
  4. روش خرید: خرید پارچه شمعی به روش‌های زیادی امکان‌پذیر بوده که خرید بدون واسطه این پارچه قیمت مناسب‌تری نسبت به خرید از واسطه‌ها دارد و در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

 

بهترین پارچه شمعی تهران

 

خرید اینترنتی بهترین پارچه شمعی تهران

قطعاً خرید هر محصولی از جمله پارچه شمعی از فروشندگانی که محصول را با حذف واسطه به فروش می‌رسانند قیمت کم‌تری دارد زیرا، واسطه‌ها برای دریافت سود پارچه‌ها را به قیمت بالا‌تری به فروش می‌رسانند.
از طرفی دیگر فروش پارچه شمعی در تهران به دلیل متقاضیان زیادی که این پارچه دارد توسط فروشندگان زیادی صورت می‌گیرد که فروشندگان قیمت‌های مختلفی را نیز برای پارچه‌های شمعی لحاظ می‌کنند.
بنابراین برای خرید پارچه شمعی بهتر است که از فروشنده‌ای پارچه شمعی موردنیاز را تهیه نمود که واسطه‌ها را حذف کرده و پارچه شمعی باکیفیت را با قیمت رقابتی و بدون واسطه به دست مشتریان می‌رساند.
بیش‌تر فروشندگان مستقیم پارچه شمعی برای کاهش هزینه‌ها و راحتی بیش‌تر خریداران این محصول را به صورت اینترنتی به فروش می‌رسانند که این روش موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان می‌شود.
برای خرید اینترنتی و راحت بهترین پارچه شمعی ایران می‌توان ابتدا با مشاوران فروش ارتباط گرفته و بعداز دریافت راهنمایی‌ها و اطلاعات موردنیاز، پارچه شمعی موردنیاز خود را در رنگ و ضخامت و متراژ مورد نیاز سفارش داد‌ و در کوتاه‌ترین زمان پارچه شمعی موردنظر خود را دریافت کرد.

نتیجه‌گیری

پارچه‌های برزنت یکی از پارچه‌های مهمی هستند که انواع مختلفی دارند و پارچه شمعی یکی از پراستفاده‌ترین و بهترین این نوع پارچه‌ها است که مزیت‌ها و کاربرد‌های زیادی دارد. در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا درمورد این پارچه و بهترین پارچه شمعی تهران و خرید آن اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شعمی در کرج و تهران به نسبت سال های گذشته به میزان بالایی …