خانه / پارچه شمعی / فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شعمی در کرج و تهران به نسبت سال های گذشته به میزان بالایی رسید. این پارچه با کیفیت ترین جنس را در بین پارچه های هم ردیف خود دارد. علاوه بر این ویژگی ضدآب بودن آن بر کاربردی بودنش بسیار افزوده است. با توجه به اینکه خیلی از صنایع به پارچه ای احتیاج دارند که در برابر آب و حرارت مقاوم باشد، انواع پارچه شمعی در بین تولیدکنندگان پوشاک و دیگر کالاهای پرتقاضا، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.
خریدار عمده پارچه شمعی می توانند این نوع پارچه را با کیفیت بالا از نمایندگی معتبر پارچه فروش تهیه کنند.

 

پارچه شمعی چیست؟

پارچه شمعی یک نوع پارچه است که در ساختار خود از مواد مصنوعی و شیمیایی استفاده کرده که در مقابل آب و آفتاب بسیار مقاوم باشد. این نوع از پارچه جزوء پارچه های نوینی است که انقلابی نو در بازار منسوجات به پا کرده است. پارچه شمعی انواع مختلفی دارد و هر کدام از آنها دارای خاصیت ضد آب هستند منتها میزان مقاومتشان در برابر آب با هم متفاوت می باشد.

 

مشخصات پارچه شمعی ضد آب

پارچه شمعی به دلیل داشتن درصد بالایی از پلی استر، در برابر آب بسیار مقاوم است. این نوع پارچه آب و نور آفتاب را از خود عبور نمی دهد. همچنین در مقابل حرارت در مقایسه با پارچه های ساده تحمل بیشتری دارند. از دیگر مشخصات خاص پارچه شمعی می توان مقاومت بالای آن در مقابل کشش را نام برد. پارچه شمعی در متراژهای متفاوتی از یک لایه تا شش لایه تولید می شود. ۶لایه ای آن از مقاوت بسیار بالایی برخوردار است و کاربرد زیادی در صنعت دارد.

 

انواع پارچه شمعی
انواع پارچه شمعی

 

انواع پارچه شمعی کدامند؟

پارچه شمعی از انواع مختلفی بهرمند است که می توان از بهترین پارچه شمعی در بازار به چند مورد زیر اشاره کرد:
پارچه شمعی خلبانی، مموری، پشت لاستیک، پشت سفید، پشت نقره ای، برزنت و برزنت نسوز از بهترین انواع پارچه شمعی در صنعت می باشند.
یکی از پرکاربردترین ها در انواع گوناگون این پارچه، پارچه شمعی خلبانی است. این پارچه علاوه بر کاربردهای متفاوتش در صنایع، از قیمت بسیار ارزان تری برخوردار است.

 

فروش پارچه شمعی در کرج چگونه است؟

همانطور که پیش تر از خاصیت ضد آب بودن این پارچه صحبت کردیم، از طرفی با توجه به انبوه جمعیت و صنایع متفاوت در کرج می توان گفت فروش پارچه شمعی در کرج و تهران بسیار بیشتر از شهرهای دیگر می باشد. ما، کارخانه پارچه فروش، در حوزه خرید و فروش عمده انواع پارچه شمعی در حال فعالیت هستیم. ما انواع پارچه با بهترین کیفیت و با قیمت مستقیم از تولیدی را در اختیا شما قرار خواهیم داد.

 

خرید عمده پارچه شمعی از کارخانه پارچه فروش

یکی از نکات بسیار مهمی که باید تولیدکنندگان پیش از خرید عمده پارچه شمعی انجام دهند. شناخت کامل فروشنده و از همه مهم تر این است که از کیفیت محصول اطمینان پیدا کنند. علاوه بر آن، اطلاع از قیمت پارچه شمعی از تولیدی و مقایسه آن با قیمت نمایندگی مورد نظر، از کارهای بسیار مهم خریدار می باشد. خیلی از نمایندگان فروش پارچه متاسفانه درصد سود خود را از پارچه دو برابر می کنند و این ممکن است آسیب کوچک و حتی جدی به کسب و کارها برساند. پس از نمایندگی معتبری خریداری کنید که علاوه بر تضمین کیفیت پارچه، قیمت معقولی را برای محصولات خود در نظر گرفته اند.
ما، بازرگانی پارچه فروش، یکی از نمایندگی های فروش عمده پارچه در سراسر ایران می باشیم که افتخار همکاری با تولیدکنندگان بسیاری را داریم. جهت مقایسه قیمت با رقبا و کارخانه تولیدی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از قیمت انواع پارچه شمعی اطلاع یابید و اطمینان پیدا کنید که ما قیمت بسیار منصف و ارزانی به شما خواهیم داد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه شمعی خلبانی

قیمت پارچه خلبانی شمعی | خرید مستقیم | تضمینی

از جمله بهترین فروشگاه‌هایی که قیمت پارچه خلبانی نسبت به بازار در آنجا ارزانتر تمام …