خانه / پارچه شمعی / قیمت پارچه خلبانی شمعی | خرید مستقیم | تضمینی

قیمت پارچه خلبانی شمعی | خرید مستقیم | تضمینی

از جمله بهترین فروشگاه‌هایی که قیمت پارچه خلبانی نسبت به بازار در آنجا ارزانتر تمام شده فروشگاه‌های بدون حدواسط بین تولیدکننده و خریدار می‌باشند.
فروشگاه‌هایی که محصولات آنها همچون پارچه‌های ضدآب خلبانی از تولیدات مستقیم کارخانه در ویترین چیده شده‌ و برای خریدار عرضه می‌گردند.
ویترینی متنوع از انواع و اقسام محصولات در حوزه‌هایی از رنگ، طرح، بافت و مجموعه‌ای از هر آنچه یک کالای پارچۀ باکیفیت برخوردار است، با مناسب‌ترین قیمت‌ها در یک نگاه پیش روی شما می‌باشد.
ویترین مجازی فروشگاه ما دنیایی از انواع کالای پارچه با قیمت تولیدکننده و بدون تقبل هزینه‌های رفت و آمد را به شما ارائه می‌دهد.
از ویترین مجازی فروشگاه ما دیدن نمایید.

پارچه خلبانی

پارچه‌های خلبانی از الیاف ضدآب همچون پلاستیک و پلی‌استر تشکیل شده است و با ویژگی‌هایی همانند مقاومت در برابر آب و رطوبت برای طراحی لباس در فصول سرد سال مناسب هستند.
از دیگر کاربردهای این پارچه ساخت سایه‌بان، چتر، کیسه خواب، چادر ماشین، چادر مسافرتی و امثال آنها می‌باشد. پس با توجه به پرکاربرد بودن این نوع پارچه در صنایع متفاوت می توان گفت که پارچه خلبانی از پارچه های پرطرفدار و پرفروش در ایران می باشد.

ویژگی پارچه خلبانی

در این قسمت به شرح مختصری از ویژگی های پارچه خلبانی خواهیم پرداخت.
این پارچۀ ضدآب جزو پارچه‌هایی است که دوام بسیار بالایی داشته و به راحتی چروک نخواهند شد. (قابل ذکر است که این مشخصه پارچه از جمله دلایل بالابردن فروش و محبوبیت بالای آن شده است.)
یکی دیگر از ویژگی های بارز این نوع پارچه این است که اثر لکه‌های کثیفی به وجود آمده بر روی آن خیلی زود از بین رفته، به راحتی تمیز شده و در برابر آب مقاوم هستند.
ضدباد بوده و یکی از دلایل کاربرد آنها در انواع سایه‌بان همین ویژگی است.
ضمناً الیاف این پارچه آبرفت نداشته و قبل از دوخت نیازی به شستن پارچه نیست.
پارچه خلبانی دارای مقاومت بالا در برابر یخ‌زدگی و اجسام تیز همچنین نور آفتاب است.
این پارچه نیز همانند دیگر پارچه‌های ضدآب، پارچه‌ای دارای الیاف مصنوعی است. الیاف مصنوعی که از ابداعات بشر بوده، از مواد با پایۀ نفتی در صنعت پتروشیمی تولید می‌گردند. این الیاف با کاربرد ضدآب بودن، کمک فراوانی در صنایع مختلف به بشریت نموده‌اند.

راهکارهایی برای افزایش دوام پارچه خلبانی

در صورتیکه بارانی، شلوار، پانچ و یا کاپشن از این جنس دارید و نیاز به شستشو و اتوکشی داشت بهتر است جهت دوام بیشتر پارچه آن را به خشکشویی بسپرید.
اما اگر خود مجبور به شستشو و اتوکشی شدید از شوینده‌های ملایم استفاده نمایید و هنگام اتو حتما از پارچۀ حائلی که رنگ ندهد بین اتو و لباس استفاده نمایید. اتوکشی را با درجۀ پایین انجام داده تا الیاف مصنوعی پارچه آسیب نبینند. این نوع پارچه نباید مستقیم در برابر حرارت اتو قرار بگیرد.
به طور کلی برای جلوگیری از ایجاد چین خوردگی در پارچه بهتر است پس از شستشو لباس را به چوب لباسی آویزان نمایید.

 

پارچه خلبانی درجه 1
پارچه خلبانی درجه ۱

 

قیمت پارچه خلبانی

در بازار قیمت پارچه خلبانی بازه‌ای مشخص داشته و مصرف‌کننده به راحتی می‌تواند آن را تهیه نماید.
اما برای قیمتی زیر نرخ‌های بازار، خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه بالاخص برای تولیدکنندگان و عاملان فروش پارچه از تولیدکننده خرید نمایید‌‌.
تولیدکننده‌‌ای که بعد از تولید پارچه در کارخانه بدون واسطه آن را به شما عرضه می‌نماید.
هر چند به دلیل کاربرد الیاف مصنوعی و طبیعی در پارچه خلبانی، قیمت این محصول و هر نوع دیگر پارچه، تحت تاثیر تحولات ارز تغییر می‌یابد. اما با این وجود نیز خرید از بستری مستقیم و با حذف عوامل واسطه بسیار مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.
همچنین این مووضع فراموش نشود که عامل بسیاری در تایین قیمت پارچه خلبانی تاثیر گذار خواهند بود که باید قبل از خریدتان مورد بررسی قرار دهید. یکی از فاکتورهای بسیار مهم در تایین قیمت پارچه خلبانی، به قطع کیفیت آن می باشد. پس خریداران عزیز حتما قبل از خریدتان از کیفیت این پارچه اطمینان حاصل نمایید.

پارچه خلبانی از کجا بخریم؟

قیمت پارچه خلبانی را منحصرا در ویترین برند زیگورات فابریک فوق‌العاده استثنایی مشاهده می‌نمایید.
با گسترش استفاده از دهکدۀ جهانی و خریدهای آنلاین علی‌الخصوص بعد از شیوع ویروس کرونا که جهان و حوزۀ کسب و کار را متحول نمود. به سرعت خریدهای سنتی جای خود را به خریدهای اینترنتی می‌دهند و پیشخوان‌های مجازی دسترسی خریدار به محصول را آسانتر می‌نماید.
پیشخوان‌هایی که با چند کلیک از طریق رایانه و یا اسکرول با تلفن همراه، خانه و محل فعالیت ما را به فروشگاهی مجازی بدون هزینه‌های رفت و آمد و اتلاف وقت مبدل میکنند.
پیشخوان پیش رو یکی از معتبرترین ارائه‌دهندگان انواع پارچه خلبانی با برند زیگورات فابریک است.
قیمت استثنایی محصولات این پیشخوان به دلیل خرید مستقیم از کارخانه، منحصر به فرد می باشد، همچنین این فروشگاه از معدود فروشگاه‌های بی‌واسطه می‌باشد. بهترین کیفیت پارچه را در این مجموعه خواهید دید.
تولیدکنندگان پوشاک و خریداران عمده پارچه می توانید با این مجموعه معتبر در صنعت پارچه، زیگورات فابریک، در ارتباط باشید، چرا که این مجموعه بهترین کیفیت پارچه، همسو با قیمتی مناسب را به دست این افراد می دهند.

نحوه خرید پارچه عمده از زیگورات فابریک

خریداران محترم پارچه جهت خرید و کسب اطلاعات بروز از قیمت پارچه خلبانی (پارچه شمعی خلبانی)، با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید. شماره های درج شده در سایت، تنها راه ارتباطی شما با کارشناسان آنها می باشد. با توجه به اینکه مشاورین ما، بسیار خبره در این حوزه هستند، امکان مشاوره تخصصی خریداران و تاجران جهت راهنمایی و رفع هر سوال و ابهامی در مورد پارچه را فراهم کرده اند. پس خیالتان راحت باشد، زیگورات فابریک قبل از خرید هر نوع پارچه، اطلاعات کاملی از آن را در اختیار شما قرار می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شعمی در کرج و تهران به نسبت سال های گذشته به میزان بالایی …