خانه / پارچه / بازار عمده فروشان پارچه | راهنمای خرید عمده

بازار عمده فروشان پارچه | راهنمای خرید عمده

تولیدکنندگان پوشاک و فروشندگان محترم فروشگاه‌های نساجی برای اطلاع از بازار عمده فروشان پارچه جهت خریدی عمده با تنوع بالا در ویژگی‌هایی همچون رنگبندی، کیفیت و طرح در ادامۀ مقاله با ما همراه بمانید.
صاحبان اصناف ذکر شده که تهیۀ پارچه جزو متریال اولیه، جهت کسب و کارشان می‌باشد با شناخت مراکز حضوری یا آنلاین فروش پارچه با قیمت تولیدی و به صورت عمده به درآمد و سود بیشتری در فعالیت خود خواهند رسید.
تعدادی از تولیدکنندگان برندی معتبر، گرد هم آمده و فروشگاهی مجازی با قصد فروش بیشتر و افزایش جذب مشتری، راه‌اندازی نموده‌اند.
این گروه با حذف واسطه‌ها و سایر پرداختنی‌های اضافی در مسیر خرید، همچون کرایۀ رفت و آمد و نگهداری کالا در انبار، هزینه‌ها را به حداقل رسانده‌اند تا مشتری با مقایسۀ قیمت و کیفیت در بازار، انتخابی هوشمندانه را برای کسب و کار خود رقم بزند.

بازار عمده فروشان پارچه

بیشترین نیاز به بازار عمده فروشان پارچه در خریدهای با حجم بالا همچون مراکز عرضه و تقاضای پارچه همچنین تولیدی‌ها به چشم می‌خورد. وقتی پارچه به عنوان متریال اولیه با قیمت مناسب خریداری شود قیمت محصولات نهایی روانه شده به بازار نیز مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.
خرید عمده با مراجعه به بازارها یا مراکز خرید و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی معتبر امکان‌پذیر است و مزایای مورد آخر بهره‌مندی از امتیازاتی چون صرفه‌جویی در زمان و انرژی برای خریدار خواهد بود.
تهیۀ پارچه با این طریق در تولید اقلامی با تعداد بالا بسیار کارآمد می‌باشد. اقلامی همانند لباس و ملحفه‌های بیمارستانی، پرده، روکش مبلمان و تولید پوشاک متنوع از این دست هستند.
ولی برای تولید در سطح محدود و خانگی خرید پارچۀ متری مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

 

فروش عمده پارچه
فروش عمده پارچه

 

مزایای خرید عمده پارچه از کارخانه

با توفیق خرید پارچه از کارخانه علاوه بر قیمت‌های طلایی و استثنایی که نصیب صاحبان مشاغل شده آنها از منبع اولیۀ تولید نیز آگاهی خواهند داشت.
این امر منجر به بهبود کیفیت پارچۀ تولیدی توسط تولیدکننده می‌گردد. زیرا دسترسی خریدار به تولیدکننده، بدون واسطه و رو در رو میسر می‌گردد.
از آنجا که هدف از تأسیس هر کسب و کار، سودآوری و افزایش سرمایه است بنابراین منطقی‌ترین راه جهت رسیدن به سود بیشتر و کاهش هزینه‌های واحد تولیدی، خرید عمدۀ پارچه می‌باشد.
این خرید به فراخور محصول نهایی، دارای درجاتی از کیفیت و تنوعی از پارامترهای رنگ‌، طرح‌ و‌ جنس‌ است و در صورت انتخاب محل خرید از مبدأ تولید یا همان کارخانه، طیف گسترده‌ای از موارد ذکر شده پیش روی شما قرار خواهد گرفت.
زیرا ویترین کارخانه به عنوان مبدأ تولید، انواع و اقسام محصولات را در یک نگاه، پیش روی خریدار قرار می‌دهد.

واحدهای پارچه در خرید عمده

به طور عامیانه، واحد اندازه‌گیری با متر در ذهن افراد، نقش بسته شده ولی در خرید عمدۀ پارچه و خریدهای بین‌المللی واحدها به متر ختم نشده و انواع دیگری دارند که در اینجا با آنها آشنا خواهیم شد.
واحد اندازه‌گیری یارد که معادل ۹۰سانتیمتر بوده در برخی از دادوستدهای بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین خرید پارچه در کشوری که از این واحد استفاده نموده بدین معنی است که قیمت پارچه به ازای ۹۰سانتیمتر اعلام می‌گردد.
از جمله واحد‌های دیگر در خرید پارچه می‌توان به توپ یا طاقه پارچه اشاره نمود که البته توپ پارچه رایج‌تر است. از لحاظ ظاهری، طاقه استوانه ای یا مکعب مستطیلی بوده که به طاقۀ استوانه‌ای، رول و به طاقۀ مکعب مستطیلی، طاقۀ کتابی گویند.
در فروش زیاد پارچه، طاقه‌ها را به صورت عدل بسته‌بندی می‌نمایند. به این ترتیب که در هر گونی ۶عدد طاقۀ رولی یا ۸ یا ۱۰ یا ۱۲عدد طاقۀ کتابی می‌گذارند و به مجموعۀ طاقه‌های داخل گونی، یک عدل می‌گویند.
و در آخر اندازه‌گیری پارچه‌های با کشسانی بالا بوده که امکان متر کردن آنها به دلیل کش آمدن پارچه وجود ندارد. اینها با وزن کردن اندازه‌گیری شده و بر حسب واحد کیلوگرم قیمت‌گذاری می‌گردند.

قیمت پارچه عمده

در قیمت‌گذاری پارچه، قیمت بر مبنای مساحت یک متر طول در عرض پارچه، محاسبه می‌گردد.
به عنوان مثال وقتی فروشنده‌ای قیمت پارچه‌ای که سه متر عرض دارد را ۱۰۰هزار تومان گذاشته بدین معناست که پارچه یک متر طول و سه متر عرض دارد.
طاقه پارچه‌ها نیز دارای متراژ متفاوت بوده بنابراین در هنگام خرید، مبنای قیمت‌گذاری آنها را طول پارچه در نظر می‌گیریم.
در ایران اصلی‌ترین واحد اندازه‌گیری بطور رایج متر بوده و پارچه‌ها بر حسب متراژ طول پارچه قیمت‌گذاری می‌گردند. در خارج نیز چنانچه اشاره شد برحسب یارد پارچه، قیمت می‌گذارند.
در اینجا ویترین آنلاینی از محصولات تولیدکنندگان اولیۀ پارچه با برند زیگورات فابریک را به شما معرفی می‌نمایم. این ویترین قیمت‌های بی‌نظیری از پارچه را به شما ارائه می‌دهد.

 

عمده فروشی پارچه
عمده فروشی پارچه

 

پارچه عمده از کجا بخرم؟

با توجه به قیمت پارچه عمده و مقرون به صرفه بودن خرید آن در تولیدی‌های بزرگ پوشاک یا صاحبان نساجی، برای افزایش درآمد، برند زیگورات فابریک همواره معتبر، در کشور یکی از مناسبترین گزینه‌های خرید است.
صاحبان این برند که تولیدکنندگان مستقیم پارچه بوده از معدود برندهای بدون واسطه در ایران هستند.
در بازدید از ویترین مجازی فروشگاه اینترنتی ما عوامل تنوع در انتخاب، قیمت‌های فوق‌العاده و سهولت خریدی امن شما را مشتری دائمی نمایندگی زیگورات فابریک می‌نماید.
شما عزیزان با خرید آنلاین در هزینه‌های رفت و آمد و انبار، جهت نگه‌داری از اجناس، صرفه جویی نموده و از آن مهمتر، زمان شما در مسیر تلف نخواهد شد.
در نمایندگی زیگورات فابریک انواع پارچه های ذیل آماده ثبت سفارش عمده هستند:

  • پارچه کرپ مازراتی
  • پارچه گورتکس
  • پارچه شمعی مموری و خلبانی
  • پارچه نمدی
  • پارچه مخمل پورشه
  • پارچه تریکو

شما می توانید در کمترین زمان ممکن؛ با مشاورین ما در تماس بوده و سفارش خود را به ثبت برسانید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ارزانترین عمده فروشی پارچه

ارزانترین عمده فروشی پارچه

فعالین محترم صنعت جهانی مد و فشن، برای آشنایی با ارزانترین عمده فروش پارچه جهت …