خانه / پارچه تریکو / پارچه تریکو مناسب چه فصلی است؟

پارچه تریکو مناسب چه فصلی است؟

اولین نکته ای که برای دوخت لباس باید به آن توجه کنید این است که کدام پارچه ای را انتخاب کنید که مناسب آن باشد. در این مطلب می خواهیم به سوال شما، پارچه تریکو مناسب چه فصلی است، پاسخ دهیم. پارچه تریکو از جمله پارچه هایی است که در تولیدی انواع پوشاک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. قبل از خرید این پارچه حتماً در مورد اینکه کدام نوع آن در چه فصلی مناسب است تحقیق کنید. از آنجایی که این نوع پارچه دارای انواع زیادی است باید در مورد هر کدام از آنها اطلاعاتی جمع آوری کنید. اگر شما مدیر یک تولیدی پوشاک هستید و قصد خرید پارچه تریکو را دارید علاوه بر انتخاب نوع این پارچه به منبع خریدتان هم توجه کنید که به قول معروف کلاه سرتان نرود. پارچه تریکو از مدل پارچه هایی است که در بازار با کیفیت های متفاوتی در حال فروش است و شناخت برند اصل این پارچه کمی سخت می باشد. پس توصیه می شود به یکی از نمایندگی های معتبر که ضمانت پس از فروش پارچه را به شما می دهند، مراجعه نمایید.

 

انواع پارچه تریکو در بازار

پارچه تریکو دارای انواع متفاوتی است که بر پایه رنگبندی، طرح و جنس به دسته هایی گوناگون تقسیم می شود. از انواع پارچه تریکو در بازار می توان به پارچه تریکو پلی استر، ملانژ، پنبه ای، ویسکوز، جودون و لاکرا اشاره کرد. این مدل هایی که نام بردیم بر اساس نوع الیاف به کاربرده شده در فرمول ساخت آنها متفاوت هستند. پارچه تریکو در بازار به صورت عمده و کیلویی به فروش می رسد. یکی از معیارهای مهم فروش بالای این پارچه در لطافتی است که دارد.

 

پارچه تریکو مناسب چه فصلی است؟

در پاسخ به این سوال شما که پارچه تریکو مناسب چه فصلی است باید بگوییم بستگی به انتخاب شما دارد که کدام نوع را مدظر دارید. هر کدام از انواع پارچه تریکو مناسب یک فصل و یک لباس خاصی هستند. برای همین در این قسمت کاربرد هر کدام را در صنعت و فصل خودش را بازگو می کنیم. پارچه تریکو جودون و پلی استر به دلیل جنس و الیاف به کاربرده شده در آن مناسب فصل سرما هستند. پارچه تریکو پنبه ای به دلیل لطافت بالایی که دارد از پرکاربردترین پارچه ها در دوخت لباس بچه گانه می باشد. همچنین پارچه تریکو پنبه ای بسیار خنک است و برای فصل گرما بسیار کاربردی می باشد.

 

 

قیمت پارچه تریکو

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در خرید پارچه تریکو، بررسی قیمت آن است که باید مطمئن شوید آن را به قیمت روز آن خریداری می کنید. برای خرید ارزان پارچه تریکو به نمایندگی های مراجعه نمایید که مطمئن شوید تنها واسطه ی بین تولیدکننده پارچه و شما هستند چون در این صورت می توانید به قیمت تولیدی آن را بخرید. نمایندگی های بسیاری در سراسر ایران هستند که انواع پارچه را به قیمت تولیدی و رقابتی بدست خریدارن عمده می دهند. در این صورت شما هم از کیفیت کار و اصل بودن پارچه خیالتان راحت است و هم قیمت پارچه تریکو را می توانید ارزان تر از قیمتی که در بازار است پیدا کنید.

 

بازرگانی پارچه سرا

ما توضیحات مختصر و کاملی از پارچه تریکو را برای شما شرح داده ایم و حالا نوبت این رسیده است که مجموعه خودمان، پارچه سرا به شما معرفی کنیم.

تمامی تاجران و مدیران کارخانه های تولیدی پوشاک می توانند برای خرید پارچه تریکو به صورت عمده و با بهترین کیفیت و قیمت بازار را از ما خریداری کنند. با ضمانت اینکه قیمت ما با قیمت تولیدی این پارچه هیچ تفاوتی ندارد. ما امکان خرید آنلاین را برای شما فراهم کرده ایم تا شما عزیزان در هر جای ایران هستید بتوانید بدون اتلاف وقت و هزینه گزاف رفت و آمدها، خریدی راحت و بدون دردسر را داشته باشید. قبل از خرید پارچه تریکو هر سوال و اطالاعاتی که لازم داشته باشید چه در مورد پارچه و چه نحوه سفارش، در اختیار شما بزرگواران قرار داده می شود. اعتبار ما را در بازار منسوجات جویا شوید تا خیالتان از بابت هویت ما و کیفیت محصولاتمان راحت شود. راه ارتباطی با مجموعه ی ما، بازرگانی پارچه سرا، از طریق تماس تلفنی می باشد. شماره های کارشناسان تیم ما در سایت قانونی ما به نام parcheforoosh.ir ثبت شده است. (منتظر تماستان هستیم.)

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پارچه تریکو

خرید اینترنتی پارچه تریکو

جهت خرید اینترنتی پارجه تریکو در انواع جنس و ضخامت می توانید به پخش کننده …