خانه / پارچه تریکو / خرید پارچه تریکو از کارخانه {لیست قیمت ۱۴۰۲}

خرید پارچه تریکو از کارخانه {لیست قیمت ۱۴۰۲}

خرید پارچه تریکو از کارخانه برای تمامی افراد فعال در این حوزه و تجاران عزیز با قیمت تولیدی و رقابتی بازار از طریق مجموعه بزرگ پارچه فروش صورت می گیرد. فروش انواع پارچه تریکو به صورت عمده می باشد. خرید از ما، بازرگانی پارچه فروش، امکان ضمانت کیفیت و قیمت را به همراه دارد. برای ارتباط با ما کافیست با شماره های کارشناسان مجموعه پارچه فروش تمای حاصل نمایید.

انواع پارچه تریکو در بازار

پارچه تریکو در انواع و طرح بسیار زیادی در بازار عرضه می شود. انواع آن به حدی زیاد است که فقط برخی از کارخانجات تمامی انواع آن را تولید می کند. این پارچه  یکی از پرتقاضاترین پارچه های بازارهای داخلی به شمار می رود چرا که هر کدام از نوع آن جوابگو یک صنعتی می باشد. کیفیت این پارچه در هر مدل آن متفاوت است و شما باید بر حسب حوزه کاری تان، نوع متناسب آن را انتخاب نمایید. این پارچه در بسیاری از بازارها به صورت کیلویی به فروش می رسد. قیمت هر کیلو  پارچه تریکو براساس فاکتورهای بسیاری سنجیده می شود که اصلی ترین فاکتور آن، کیفیت پارچه تریکو می باشد.

پارچه تریکو عمده

خرید پارچه تریکو از کارخانه

تولیدکننده های پوشاک، به صرفه ترین روش خریدشان این است که به خرید پارچه تریکو از کارخانه اقدام‌نمایند چون برایشان بسیار به صرفه تر خواهد بود. کارخانه تولید پارچه تریکو در تهران و سایر شهرها برای تمامی خریداران عمده، قیمت تولیدی را در نظر می گیرند. فروش عمده پارچه تریکو کیلویی در مجموعه پارچه فروش با ارزانترین قیمت انجام می شود فقط کافیست یکبار به ما اعتماد کنید تا متوجه کیفیت و قیمت محصولات ما شوید.

قیمت پارچه تریکو

قیمت پارچه تریکو به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که همانطور که گفته شد کیفیت یکی از معیارهای بسیار مهم است اما حواستان باشد عوامل دیگری هم وجود دارند که می توانند بر قیمت هر کیلو پارچه تریکو تاثیر بگذارند. از این عوامل می توان به میزان عرضه آن پارچه از سمت کارخانجات و‌ میزان درخواست مشتریان برای خرید آن، اندازه خرید مشتریان و نحوه خرید شما اشاره کرد. دو شیوه خرید مستقیم و غیر مستقیم وجود دارد که مسقیم به این روش است که خریداران به طور مستقیم از کارخانجات و نمایندگی های فروش آن خرید می کنند. شیوه دوم خرید به صورت غیر مستقیم از فروشگاه ها و دلال های مابین، خرید کنید. قیمت پارچه تریکو از نمایندگی های خود کارخانجات به نسبت قیمت پارچه تریکو در بازار بزرگ تهران ارزان تر و به صرفه تر است.

فروش پارچه تریکو
فروش پارچه تریکو

خرید از ما، نمایندگی پارچه فروش

ما در طول خرید شما کنارتان خواهیم بود و هر سوالی داشتید می توانید از ما بپرسید. اطلاعات دقیق و روز از پارچه و قیمت آن در اختیار شما قرار داده می شود. تیم ما، امکان مشاوره تخصصی و رایگان در خریدتان یا تجارتتان را برای شما فرهم کرده اند. برای ارتباط با ما کافیست با شماره های ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پارچه تریکو

خرید اینترنتی پارچه تریکو

جهت خرید اینترنتی پارجه تریکو در انواع جنس و ضخامت می توانید به پخش کننده …