خانه / پارچه نمد / فروش عمده پارچه نمد ورامین به قیمت کارخانه

فروش عمده پارچه نمد ورامین به قیمت کارخانه

فروش عمده نمد ورامین به قیمت کارخانه همین حالا بدون واسطه امکان پذیر است. این شرکت موفق و بزرگ، انواع نمد درجه یک را به قیمت ارزان و با کیفیت عالی به صورت عمده و اینترنتی به دست مصرف کنندگان می رساند.

پارچه نمدی چگونه پارچه ای است؟

پارچه نمد، یکی از انواع پارچه های باکیفیت و سنتی محسوب می شود که از طریق عمل بافتن انجام نمی‌ شود بلکه با ایجاد فشار، رطوبت و حرارت تولید می گردد.
در گذشته این پارچه را از پشم بهاره گوسفند با الیاف بلند تولید می کردند که از صابون و زرده تخم‌ مرغ نیز برای بهتر شدن کیفیت، به کار می بردند.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت نساجی، روند تولید پارچه های جدید و کاربردی با کیفیت بالا افزایش یافت و نمدها نیز جزو یکی از این پارچه های جدیدی هستند که دستخوش این پیشرفت بوده و امروزه با استفاده از الیاف مصنوعی به تولید می رسند.
نمدها در ضخامت های گوناگون تولید می شود که هر کدام بنابر نوع کیفیت، مصارف مختلفی نیز دارند.
هر کجا که اسم پارچه نمد باشد، حرف از تولید وسایل تزئینی به میان می آید و بیشتر کاربرد را در تولید عروسک سازی دارد؛ اما توجه داشته باشید که این کاربرد به کیفیت و نوع پارچه بستگی دارد.
شرکت فروش عمده نمد ورامین انواع نمد باکیفیت را در طرح و رنگ های بسیار متنوعی به صورت آنلاین در اختیار خریداران می گذارد.

انواع پارچه نمد و کاربرد آن

همانگونه که مستحضر هستید، نمد نمونه ای از پارچه های انعطاف پذیر است که خاصیت چروک پذیری ندارد.
نمدها به دلیل الیافی که در تولید آن ها به کار رفته، در برابر حرارت زیاد دوام چندانی نداشته و تغییر شکل خواهند داد.
پارچه نمدی معمولا در دو نوع ۲ و ۵ میل تولید می گردد که از نمدهای دو میل با خاصیت انعطاف پذیری بیشتر برای دوخت انواع عروسک نمدی، کیف پول نمد و …. استفاده می شود.
اما از نمدهای پنج میل که به نسبت نمد دو میل ضخامت بیشتری دارند، برای ساخت کیف، پادری، زیر لیوانی، زیر قابلمه ای و … استفاده می نمایند.
توجه داشته باشید که پارچه نمدهایی که از الیاف مصنوعی ساخته شده اند و ظاهری شبیه به نمد طبیعی دارند، در تقسیم بندی دیگر بر اساس ظاهر به دو دسته ساده و طرح دار شناخته می شوند که رنگ بندی و ابعاد متنوعی را این‌ پارچه ها دارند.
این نوع پارچه ها بافتی ظریف و جنسی نرم دارند که بیشترین کاربرد را جهت ساخت انواع عروسک، ساخت کیف، کفش، رومیزی و … دارد.
شرکت فروش عمده نمد ورامین با ارائه قیمت و مشخصات پارچه حق انتخاب بیشتری را به مشتریان داده و امکان مقایسه را برای آن ها فراهم نموده است.

فروش عمده نمد ورامین

فروش عمده نمد ورامین به قیمت کارخانه

همانطور که اشاره شد، نمدها با استفاده از الیاف مصنوعی تولید می شوند که بسته به میزان مقاومت، ضخامت و وزن آن قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت.
شرکت بزرگ‌ فروش عمده نمد ورامین یکی از مراجع معتبر فروش انواع نمدی است که کیفیت و قیمت محصولات این‌ مجموعه به صورت رقابتی عرضه می گردد.
این‌ مجموعه در راستای حفظ کیفیت و ارتقا سطح فروش خود، می کوشد تا از علم روز و کادری مجرب جهت تولید استفاده نماید.
برای خرید از شرکت فروش عمده نمد ورامین تنها کافیست تا با مشاورین این مرکز تماس حاصل فرمایید.

این شرکت بزرگ، به عنوان توزیع کننده انواع پارچه های نمدی با قیمت مناسب و ارزان به صورتی اینترنتی و حضوری به مشتریان خدماتی چون فروش عمده، باکیفیت و ارزان ارائه می دهد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم چیست؟

کهن ترین پارچه ایران را پارچه نمد معرفی کرده اند. این پارچه در تولید صنایع …