خانه / پارچه نمد / فروش بهترین پارچه نمدی مشهد در بازار ایران

فروش بهترین پارچه نمدی مشهد در بازار ایران

بهترین پارچه نمدی مشهد با کیفیت بالا توسط این مجموعه به فروش می رسد، شما می توانید محصول مورد نظر را از این مجموعه که مرجع فروش بهترین پارچه نمدی مشهد در بازار ایران است با قیمتی ارزان به صورت آنلاین خریداری کنید.

تولید بهترین پارچه نمدی مشهد

همانطور که می دانید امروزه پارچه های زیادی در بازار وجود دارد که دارای جنس های مختلفی هم می باشند یکی از بهترین این پارچه ها، پارچه نمد می باشد.
پارچه های نمد از پشم تولید شده و از پارچه های قدیمی ایران محسوب می شوند.
این محصول به سبب متقاضیان زیادی که دارد استان ها و شرکت های مختلفی آن را به فروش می رسانند و کیفیت آن در هر استان متغیر است که از بهترین آن ها استان مشهد می باشد.
این پارچه از طریق گره های بافت تولید نمی شود و آن را از طریق حرارت، رطوبت و فشار تهیه می کنند، هرچه مقدار این فشارها بیشتر باشد کیفیت پارچه هم بالاتر می رود و بافت یکنواخت تری پیدا می کند.

پارچه های نمدی ویژگی ها و خصوصیات ویژه ای دارند که در اینجا به معدودی از آن ها اشاره می کنیم:

  • پارچه های نمدی به راحتی به خود حالت می گیرند و شما آن ها را به هر حالتی که بخواهید می توانید درآورید و این کار با استفاده از اتو انجام می شود.
  • از دیگر ویژگی های خوب این پارچه چروک ناپذیری آن است یعنی تحت هیچ شرایطی چروک نمی شوند.
  • به علاوه این نوع پارچه شکل اولیه خود را حفظ می کند و این در صورتی است که خیلی زیاد آن را شست و شو ندهید.
  • پارچه های نمد از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و دوام آن ها بسیار زیاد است و همچنین از قدرت جذب کنندگی بالایی هم برخوردار هستند.

انواع ضخامت های پارچه نمد

شایان ذکر است که بگوییم بهترین پارچه نمدی مشهد معمولا در دو ضخامت هستند:

  1. پارچه نمد در ضخامت ۲ میلی متر
  2. پارچه نمد در ضخامت ۴ میلی متر

پارچه های نمدی که ضخامت آن دو میلی متر است رواج بیشتری دارند و عرضشان معمولا ۱۵۰ سانتی متر است.
پارچه های نمدی که دارای ضخامت چهار میلی متر هستند دوام بالاتری دارند و عرضشان هم معمولا ۱ متر است.
همچنین از کاربردهای پارچه نمد دو میلی متر می توان به استفاده آن در ساخت عروسک، گیفت، جاکلیدی، کیف پول، جا مدادی، هفت سین، گل نمدی و دستگیره یخچال اشاره کرد.
به علاوه پارچه های نمد ۴ میلی متر کاربرد زیادی در بخش تهیه کیف، پادری، عروسک سازی و سایر چیزهایی که برای ساخت آن به پارچه نمد ضخیم نیاز است، دارد.

بهترین پارچه نمدی مشهد

سفارش خرید ارزان پارچه نمدی

دقت کنید که قیمت پارچه نمدی با توجه به نوسان های بازار، کیفیت و نوع آن متغیر است اما این مجموعه که مرکز معتبر فروش پارچه نمدی است با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی جامعه محصول مورد نظر را با کمترین قیمت برای شما متقاضیان نسبت به دیگر شرکت ها در نظر گرفته است.
این شرکت که کارخانه فروش آنلاین پارچه نمدی در مشهد است در صدد بر آمده و با حذف واسطه ها محصول مورد نظر را به صورت بی واسطه و مستقیم به متقاضیان تحویل می دهد.

همانطور که می دانید از بهترین شیوه های خرید بهترین پارچه نمدی مشهد، خرید به صورت عمده می باشد چرا که متقاضیان قیمت کمتری بابت آن پرداخت می کنند و پارچه فروشان می توانند با قیمت پایین تری آن را به خریداران بفروشند و بر سر زبان ها باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم چیست؟

کهن ترین پارچه ایران را پارچه نمد معرفی کرده اند. این پارچه در تولید صنایع …