خانه / پارچه نمد / پارچه نمد برای عروسک | فروش عمده پارچه نمدی مناسب عروسکسازی

پارچه نمد برای عروسک | فروش عمده پارچه نمدی مناسب عروسکسازی

پارچه نمد برای عروسک در میل ۲ همراه با کیفیت عالی عرضه می گردد. مرکز فروش عمده پارچه نمدی مناسب عروسکسازی از مراجع بزرگی است که کیفیت و قیمت محصولات آن به صورت رقابتی ارائه می شود.

مناسب ترین پارچه نمد برای عروسک

بی شک همه شما پارچه های تزئینی، چون پارچه های ساخت انواع عروسک را دیده اید که خاصیت انعطاف پذیری دارند.
این پارچه ها به پارچه های نمدی عروسکی معروف هستند که جزو بهترین و پرکاربردترین پارچه تزئینی های صنعت نساجی به شمار می روند.
نمدها دارای انواع مختلفی هستند که شامل نمد ۲ میل، نمد ۳ میل، نمد ۴ میل و … می باشند، اما نمدهای ۲ و ۳ میل به دلیل داشتن لایه ای نازک و منعطف تر برای دوخت انواع عروسک های نمدی مناسب هستند.
اکثر پارچه‌ های نمدی در کارهای تزیینی به‌ ویژه عروسک‌ سازی کاربرد دارند که در کالیته رنگی متفاوت با چیزی حدود ۱۲۰ رنگ گوناگون عرضه می گردند.
پارچه نمدهای دو میل را حتی گاهی با دیگر پارچه ها ترکیب کرده و در ساخت عروسک، ست لحاف و تشک، کوسن و بسیاری تزیینات دیگر استفاده می کنند.
این پارچه که یکی از بافته های سنتی و قدیمی کشور است از پشم تولید می شود که در ساخت آن رطوبت هوا، حرارت و فشار الیاف پشمی دخالت دارند و با درهم فرو رفتن این موارد نمد تشکیل می شود.
البته بیشترین استفاده پارچه نمد برای ساخت انواع عروسک می باشد.

پارچه نمد برای عروسک

شرایط نگهداری و استفاده از پارچه نمد عروسک سازی

نمدها همگی در هر ضخامتی که باشند، پارچه هایی پرزدار و انعطاف پذیری هستند که در میل های متفاوتی وجود دارند.
پرکاربردترین نوع پارچه نمد میل ۲ آن است که به پارچه نمد برای عروسک معروف بوده و استفاده می شود و البته به نمدهای عروسکی نیز بسیار شهرت دارند.
این پارچه سبک و چروک‌ ناپذیر که جاذب رطوبت است دارای جنسی حساس می باشد که به هنگام اتو کردن نباید از اتوی حرارت داغ و مستقیم برای آن ها استفاده کرد؛ چرا که این پارچه حالتی پلاستیکی دارد که به کف اتو می چسبد.

پس برای اتو کشی آن، ابتدا یک پارچه نخی روی نمد پهن نمایید و سپس اقدام به اتو کشیدن کنید، تا پرزهای پارچه نمدی به سطح زیرین اتو نچسبد. نمدها قابل شستشو هستند و براحتی شسته می شوند ولی درصورت شستشوی مکرر ممکن است حالت اولیه و زیبایی خود را از دست بدهند.

ارزان ترین خرید عمده نمد عروسکسازی

پارچه های نمد از پارچه های تزییناتی هستند که دارای مشخصات و ویژگی های منحصربفرد بسیاری می باشند.
مرکز فروش انواع پارچه های نمد بهترین نوع این محصول را که دارای کیفیت و قیمت رقابتی می باشد به صورت عمده و اینترنتی به فروش می رساند.

این مجموعه با عرضه قیمت و کیفیت رقابتی پارچه نمد برای عروسک موجب جلب توجه مشتری و در نتیجه افزایش فروش خود گشته است. اگر می خواهید بهترین پارچه نمد برای عروسک را با قیمت مناسب بخرید، همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم چیست؟

کهن ترین پارچه ایران را پارچه نمد معرفی کرده اند. این پارچه در تولید صنایع …