خانه / پارچه شمعی / پارچه شمعی قیمت مناسب در نمایندگی آنلاین

پارچه شمعی قیمت مناسب در نمایندگی آنلاین

پارچه شمعی قیمت مناسب در نمایندگی آنلاین با کیفیت عالی به صورت عمده عرضه می گردد. جهت خرید بهترین پارچه شمعی درجه یک کشور می توانید از روش اینترنتی و مستقیم اقدام به خرید از این مرکز معتبر نمایید.

پارچه شمعی ضد آب و هرآنچه که باید بدانید

وقتی نام پارچه شمعی به میان می آید، بی شک بسیاری از افراد به یک پارچه نایلونی و ضد آب فکر می کنند که خاصیت کشسانی دارد، بله پارچه شمعی، به پارچه هایی گفته می شود که از الیاف مصنوعی به وجود می آیند.
این پارچه جزو، پرمصرف ترین های صنعت نساجی به شمار می رود که به واسطه ویژگی های ساختاری فراوانی که دارد؛ جایگاه گسترده ای را در اکثر صنایع، به ویژه صنعت پوشاک پیدا کرده است.
مهمترین ویژگی های این پارچه ها به نوعی چروک نشدن و انعطاف پذیری بالای آن است که چروک نشدن پارچه به علت همین انعطاف پذیری بالای آن می باشد.
این پارچه ها به نوعی به پارچه ضد آب نیز معروف هستند، و البته در ابتدا دارای این مزیت نبوده اند؛ بلکه در فرآیند تولید، از مواد صد آب استفاده می نمایند که در صورت مقاومت در برابر آب، اما بخار آب را به خوبی از خود عبور می دهند. پارچه های شمعی از نظر کیفیت، طرح، رنگ و … دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام طبق مشخصات خود ویژگی هایی را دارند.
از مزیت های مهم پارچه شمعی می توان به سبک بودن آن نسبت به استحکام بالای پارچه شمعی قیمت مناسب اشاره نمود.
قابل توجه است که، تمام انواع پارچه های شمعی از الیاف مصنوعی پلاستیکی تولید می شوند و همه ما می دانیم که پلاستیک ها نسبت به حرارت بالا چندان مقاومت ندارند و این موضوع در اتوکشی پارچه تاثیر گذار است که در این صورت توجه خاصی را می طلبد، چرا که ممکن است حالت خود را از دست بدهد.
این پارچه ها به دلیل انعطاف بالا حتی در دوخت هم نیاز به دقت بالایی هستند به همین جهت هنگام دوخت پارچه شمعی نیز باید، الگو را طوری روی پارچه قرار داد تا حرکت نکند و البته به علت همین خاصیت به پارچه موقع برش، جهت جای دوخت اضافه نمی کنند.
از انواع پارچه های شمعی موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پارچه پشت نقره ای
  • پارچه پشت لاستیک
  • پارچه پشت سفید
  • پارچه مموری
  • پارچه ریپس پشت پیو
  • پارچه ریپس پشت ساتن
  • آکسفورد

پارچه شمعی قیمت مناسب

تفاوت های انواع پارچه شمعی و ویژگی های آن ها

همانگونه که اشاره شد، پارچه های شمعی، جزو پرمصرف ترین پارچه هایی هستند که به منظور کاربرد های مختلفی، در طرح و ابعاد مختلفی تولید می شوند.
تمام انواع پارچه های شمعی دارای نرمی لطافت هستند که البته برخی از آن ها کمی به نسبت بقیه خشک هستند و این حالت به دلیل ماده و روش به کار رفته برای ضد آب نمودن پارچه بستگی دارد که در همه متفاوت است.
پارچه پشت نقره ای که دارای پشت نقره ای رنگی می باشد، کمی نسبت به سایر پارچه ها خشک بوده؛ اما پارچه مموری لطافت زیادی دارد که محبوبیت اصلی آن به علت همین نرمی آن می باشد‌.
این پارچه ها اکثرا نازک و سبک هستند که از این میان تنها پارچه شمعی پشت سفید ضخیم و سنگین است و دلیل آن دو رو بودن پارچه می باشد.
از تفاوت های دیگر پارچه شمعی قیمت مناسب آن ها است که به میزان کیفیت پارچه بستگی خواهد داشت.

خریدار پارچه شمعی قیمت مناسب در بازار

پارچه های شمعی که بهترین و پرکاربردترین پارچه صنعت نساجی هستند، با توجه به کیفیت دارای قیمتی نیز می باشند که البته این قیمت با توجه به تنوع پارچه نیز متفاوت است‌.
علی رغم تنوع پارچه های شمعی، کیفیت و حتی نوع مراکز فروش نیز در قیمت گذاری محصول نقش بسزایی دارد و علت اصلی این مسئله در وهله اول مشکلات اقتصادی که مشکلات ناشی از آن دامن گیر تمامی صنایع شده و ثانیا دخالت دست واسطه گران از عواملی است که می تواند به شدت روی این مسئله تاثیرگذار باشد.

اما مراکزی هستند که پارچه شمعی قیمت مناسب را می توان با کیفیت بالایی از آن مراجع خریداری کرد که این مرکز بزرگ توزیع انواع پارچه از معتبرترین های بازار داخلی به جهت خرید پارچه باکیفیت به شمار می رود.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شعمی در کرج و تهران به نسبت سال های گذشته به میزان بالایی …