خانه / پارچه شمعی / پارچه شمعی قیمت | بازار روز بهترین پارچه های شمعی

پارچه شمعی قیمت | بازار روز بهترین پارچه های شمعی

پارچه شمعی قیمت مناسب تنها در نمایندگی های معتبر قابل خریداری است. فروشگاه پارچه فروش، به عنوان یک نمایندگی آنلاین، شرایط خرید مرغوب ترین پارچه های شمعی بازار را با بهترین قیمت روز فراهم می آورد.

معرفی پارچه های شمعی و انواع مختلف آن

همانطور که می دانید پارچه ها از انواع مختلفی برخوردارند که با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن ها، مصارف و کاربردهای متفاوتی دارند.
گروهی از پارچه ها هستند که با الیاف موجود در طبیعت مثل پنبه، پشم، کتان و کنف تولید می شوند مثل پارچه های نخی، کتان، ابریشم، مخمل، کریشه و غیره.
یک نوع دیگر از پارچه ها نیمه مصنوعی شناخته می شوند یعنی سلولز و الیاف گیاهی را تحت عملیات شیمیایی به پارچه تبدیل می کنند مانند پارچه ویسکوز و استات.
دسته دیگری از پارچه ها تماماً با الیاف مصنوعی تهیه شده و می توان گفت که ساخته دست بشر می باشند از جمله پارچه های پلی استر، آکلیریک، ریون، برزنتی، شمعی و …
پارچه شمعی از الیاف مصنوعی پلاستیک تولید می شود و تکنولوژی تولید این پارچه، از پیچیده ترین و مدرن ترین تکنولوژی ها به شمار می آید. پارچه های شمعی با توجه به الیاف به کار رفته، ضخامت و جنس روکش انواع و اقسام مختلفی دارند.
پرطرفدارترین و پرفروش ترین پارچه های شمعی در بازار ایران، پارچه شمعی آکسفورد، مموری، پشت سفید، پشت نقره ای و پارچه شمعی پشت لاستیکی می باشند. بدیهی است که پارچه شمعی قیمت های متفاوتی در بازار ایران دارد.
مشخصات و ویژگی های پارچه شمعی عبارتند از:

  • ضد آب و رطوبت
  • دوام بالا
  • ضد آفتاب و مقاوم در برابر نور شدید خورشید
  • استحکام کافی در برابر سایش و کشش

پارچه شمعی قیمت

کاربرد پارچه شمعی در صنعت نساجی

پارچه شمعی به دلیل داشتن استحکام بالا و سایر ویژگی های منحصر به فرد، در تولید انواع چادرهای مسافرتی، کیسه خواب، آفتابگیر، سایبان، چتر و … مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین پارچه شمعی در صنعت نساجی و پوشاک کاربرد وسیعی دارد و به خاطر تنوع رنگی زیاد، در حوزه تولید انواع کاپشن و بارانی بسیار کاربردی و رایج می باشد.
شایان ذکر است که پارچه شمعی پشت لاستیکی، مناسب ترین نوع پارچه شمعی برای دوخت انواع کاپشن محسوب می شود زیرا بهترین ضخامت را دارد و نسبت به انواع دیگر پارچه شمعی، نرم تر و لطیف تر است.
کارخانجات متعددی در ایران به تولید انواع پارچه شمعی مشغول می باشند اما به دلیل مصرف قابل توجه این پارچه در صنایع مختلف و افزایش تقاضا، سالانه واردات پارچه شمعی به ایران به میزان چشمگیری انجام می شود.
از طرفی پارچه شمعی وارداتی قیمت کم تری نسبت به نمونه های مشابه تولیدی در داخل ایران دارد، که این موضوع موجب شده تا متقاضیان به خرید پارچه های وارداتی بیشتر ترغیب شوند.

فروش عمده پارچه شمعی قیمت مناسب

فروش مستقیم پارچه شمعی از وارد کننده یا از کارخانه تولید کننده، کاهش چشمگیر هزینه ها و قیمت تمام شده محصول را به همراه دارد، زیرا واسطه ها و دلالان از میان حذف می گردند. این امر تنها از طریق خرید اینترنتی پارچه شمعی از وب سایت نمایندگی های معتبر امکان پذیر است.
این فروشگاه به عنوان یک نمایندگی معتبر فروش مستقیم پارچه شمعی، پارچه شمعی قیمت مناسب را به صورت آنلاین به خریداران عمده عرضه می نماید.
همین حالا برای خرید اینترنتی پارچه شمعی باکیفیت و درجه یک به وب سایت ما مراجعه کنید و جهت اطلاع از مشخصات انواع پارچه شمعی قیمت مناسب، با مشاورین بخش فروش ارتباط برقرار نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شعمی در کرج و تهران به نسبت سال های گذشته به میزان بالایی …