خانه / پارچه شمعی / فروش اینترنتی پارچه شمعی پشت لاستیکی در تهران

فروش اینترنتی پارچه شمعی پشت لاستیکی در تهران

فروش پارچه شمعی پشت لاستیکی در کم ترین زمان ممکن برای راحتی حال عمده فروشان پارچه در بازار تهران به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد. خرید اقتصادی را همین حالا در هر کجا که هستید، تجربه کنید.

مشخصات پارچه شمعی پشت لاستیکی درجه یک

پارچه ها دارای الیاف مختلفی هستند و موارد استفاده گوناگونی دارند.
پارچه شمعی به نوعی پارچه گفته می شود که از الیاف پلاستیکی بافته شده و در برابر سایش مقاوم است. این نوع پارچه به دلیل ضد آب بودن بسیار پرطرفدار است. انواع پارچه های شمعی عبارتند از:

  • پارچه شمعی پشت نقره ای: این نوع پارچه با لایه نقره ای رنگ پوشیده شده است و نسبت به پشت لاستیکی سبک تر و نازک تر می باشد.
  • پارچه شمعی پشت سفید: این نوع پارچه شباهت زیادی به پشت لاستیکی دارد فقط کمی ضخیم تر است و از لحاظ قیمت باید بهای بیشتری برای آن پرداخت نمود.
  • پارچه شمعی مموری: این پارچه نسبت به انواع دیگر نرم تر و گران تر می باشد و به همین دلیل اغلب در صنعت پوشاک استفاده می شود.
  • پارچه شمعی پشت لاستیکی: این مدل با یک لایه پلاستیکی پوشش داده شده است که از خاصیت ضد آب برخوردار است و دوام بیشتری نسبت به نوع پشت نقره ای دارد. این پارچه برای دوخت لباس های بارانی، لباس کار، پیش بند و غیره استفاده می شود.

شایان ذکر است که باتوجه به مقاومتی که پارچه شمعی پشت لاستیکی در برابر حرارت و نور آفتاب دارد، از آن برای دوخت آفتاب گیرها و کاورها استفاده می شود.

چگونه بهترین پارچه شمعی را در تهران بخرم؟

باید گفت که اکثر پارچه های شمعی موجود در بازار تهران وارداتی هستند و عمدتاً از چین وارد می شوند.
راه سنتی خرید عمده پارچه در تهران، مراجعه حضوری به عمده فروشان پارچه و خرید آن می باشد. اما امروزه با گسترش تجارت الکترونیک، خرید عمده بسیار آسان تر و کم هزینه تر شده است.
از طرفی قیمت روز پارچه مدام در حال نوسان می باشد. عوامل این نوسان عبارتند از: تغییر قیمت مواد اولیه، هزینه های تولید، نوسان قیمت ارز، حقوق نیروی انسانی و …

حال برای این که مشتریان بتوانند خرید پارچه را با نازل ترین قیمت انجام دهند، بهترین گزینه پیش رو انتخاب مرکز فروش مستقیم و بدون واسطه می باشد. مشتریان می توانند از این طریق با فروشندگان دست اول ارتباط برقرار کرده و همچنین در وقت و هزینه صرفه جویی نمایند.

 

فروش پارچه شمعی پشت لاستیکی

فروش پارچه شمعی پشت لاستیکی به قیمت کارخانه

استفاده از پارچه های شمعی پشت لاستیکی در چند سال اخیر در ایران بسیار رواج یافته است و از آن دسته پارچه هایی است که در فصول سرد سال بازار فروش خوبی دارد.
این شرکت با توجه به تنوع بالای رنگ و کیفیت خوب محصولات، به شما این اطمینان خاطر را می دهد که نیاز خود را به هر میزان و تناژ به آسانی برطرف نمایید.
شرکت بازرگانی پارچه شمعی پشت لاستیکی به صورت اینترنتی آماده عرضه پارچه با قیمت کارخانه به مشتریان عمده می باشد.

فروش مستقیم پارچه از طریق وب سایت باعث شده تا پارچه ها با قیمتی کم تر از قیمت بازار به فروش برسند و خرید آن برای مشتریان مقرون به صرفه تر باشد. همین حالا جهت سفارش محصول اقدام نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شعمی در کرج و تهران به نسبت سال های گذشته به میزان بالایی …