خانه / پارچه شمعی / وارد کننده پارچه شمعی درجه یک به بازار ایران

وارد کننده پارچه شمعی درجه یک به بازار ایران

وارد کنده پارچه شمعی درجه یک به بازار ایران در فروشی ویژه بهترین پارچه های وارد شده را به صورت طاقه و عمده به فروش می رساند. این مجموعه جهت فروش بهترین پارچه شمعی سفارش می پذیرد.

پارچه شمعی و کاربردهای آن

پارچه شمعی نوعی پارچه ضد آب و انعطاف پذیر است که اغلب برای دوخت لباس های بارانی و زیر مجموعه‌ های این لباس مورد استفاده قرار می گیرند.
این نوع پارچه مصنوعی می باشد که با الیاف مصنوعی ضد آب نظیر پلاستیک و پلی استر تولید و توزیع می‌ شود.
پارچه شمعی علی رغم اینکه قدرت غیرقابل نفوذ رطوبت بسیار بالایی دارد موجب تنفس بالایی نیز می گردد که همین امر در لباس های بارانی و نظیر آن باعث عدم تعریق بدن و تنفس پوست می شود و به هر میزانی که قدرت تنفس آن بالا باشد، تعریق پوست کاهش می یابد.
این پارچه در انواع مختلفی چون پارچه شمعی پشت نقره ای، ‌پارچه شمعی پشت پلاستیکی، پارچه شمعی آکسفورد، پارچه شمعی پشت سفید و پارچه شمعی مموری است که هر کدام از این گوناگونی ها در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

همه انواع پارچه های شمعی با عرض ۱۵۰ و طاقه ۱۰۰ یاردی تولید می شوند که عمده کاربرد آن ها در صنعت تولید پوشاک است؛ اما بیشترین کاربرد را در این صنعت پارچه مموری در تولید کاپشن و کت دارد که به پارچه شمعی کاپشن نیز شناخته می شود.
از انواع پارچه های شمعی در تولید انواع لباس های بارانی، کیف، کفش، دستکش، کاپشن، کت، چتر، سایبان ها، چتر نجات، انواع بارانی و … استفاده می کنند.

وارد کنده پارچه شمعی

چگونگی دسترسی به قیمت عمده خرید انواع پارچه شمعی

پارچه شمعی یکی از پارچه های بسیار پرکاربرد تمام‌ پلاستیک است که از کشورهای دیگر نیز وارد کشور می گردد.
این پارچه که به عنوان پارچه های به حساب می آید، ضمن کیفیت بسیار بالایی که دارد، دارای قیمت مناسبی نیز می باشد که توسط وارد کننده پارچه شمعی به صورت عمده عرضه می گردد.
توجه قیمت محصول به هنگام خرید یکی از فاکتورهای مهمی است که هر خریداری آن را مد نظر قرار می دهد و سعی دارد تا بهترین پارچه شمعی مموری را با قیمت مناسب تهیه کند.
اما باید قبل از خرید این نکته را مورد توجه قرار دهید که چگونه می توان به مناسب ترین قیمت انواع پارچه برزنت دسترسی داشت؟ یا از کدام مرکز معتبر می توان یک برزنت درجه یک و ارزان قیمت تهیه نمود؟
در ادامه به نحوه دسترسی سریع و صحیح خواهیم پرداخت.

وارد کننده پارچه شمعی درجه یک

وارد کننده پارچه شمعی که به عنوان نمایندگی بزرگ انواع پارچه های وارداتی باکیفیت در کشور صاحب آوازه می باشد مدت هاست که در تجارت انواع پارچه کاربردی فعالیت می کند.

این مرکز یکی از شرکت های بزرگی است که بهترین پارچه شمعی را در کنار قیمت مقرون بصرفه به فروش می رساند و در تلاش می باشد، تا بهترین کیفیت را به دست مصرف کنندگان برساند. برای دسترسی به انواع پارچه شمعی کاربردی و ارزان قیمت این مرکز، فقط کافیست تا از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شعمی در کرج و تهران به نسبت سال های گذشته به میزان بالایی …