خانه / پارچه شمعی / قیمت پارچه شمعی درجه ۱ | سفارش خرید بهترین پارچه شمعی

قیمت پارچه شمعی درجه ۱ | سفارش خرید بهترین پارچه شمعی

قیمت پارچه شمعی درجه ۱ به صورت ارزان را با ما تجربه کنید، شما می توانید سفارش خرید بهترین پارچه شمعی را از طریق این شرکت که مرجع معتبر فروش پارچه شمعی به صورت بی واسطه است انجام دهید.

شناخت پارچه شمعی خوب

پارچه ها انواع مختلفی دارند و در جنس های متفاوتی موجود هستند که یکی از پرکاربردترین آن ها پارچه شمعی می باشد.
توجه کنید که پارچه های شمعی دارای متقاضیان زیادی هستند از این رو با توجه به نوع کاربرد و همچنین تقاضای خریداران این پارچه ها در انواع گوناگونی موجود هستند و از تنوع بالایی برخوردار می باشند.
همچنین پارچه های برزنتی بسیار ضخیم هستند و جنس آن ها خیلی خشن می باشد.
به علاوه پارچه های شمعی به دو صورت پنبه ای و پلی استر هستند و قابلیت نسوز بودن از مهم ترین ویژگی های آن می باشد.
پارچه های شمعی از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید برخوردار هستند و نمی سوزند، همچنین خاصیت ضد آب بودن را می توان یکی دیگر از ویژگی های پارچه برزنت معرفی کرد.

پارچه های شمعی انواع گوناگونی دارند که در اینجا به معدودی از آن ها اشاره می کنیم:

  • پارچه شمعی پشت نقره ای
  • پارچه شمعی پشت لاستیکی
  • پارچه شمعی پشت سفید
  • پارچه شمعی مموری

لازم است توجه کنید که هرکدام از این پارچه ها از لحاظ لطافت و جنس با یکدیگر متفاوت هستند از این رو شما با توجه به نیاز خود پارچه متناسب با آن را انتخاب می کنید.

قیمت پارچه شمعی درجه ۱

مهم ترین کاربردهای پارچه شمعی

پارچه های شمعی کاربردهای زیادی دارند مثلا می توان به استفاده آن در صنعت پوشاک اشاره کرد، از این نوع پارچه برای تهیه و تولید کاپشن، پالتو، لباس کار، تهیه پیش بند و کاورهای ضدآب استفاده می شود.
از دیگر کاربردهای پارچه شمعی استفاده آن در تهیه و تولید انواع کاورها و همچنین آفتاب گیرها می باشد چرا که مقاومت زیادی در برابر تابش خورشید دارند.
تهیه و تولید چادرهای مسافرتی از دیگر کاربردهای پارچه شمعی است، به علاوه در تهیه و تولید کاورهای محافظی برای کامپیوتر و ماشین استفاده می شوند.
پارچه های شمعی در تولید پرده های بیمارستانی، کیسه های خواب و کیسه دستی کاربرد دارند.

قیمت پارچه شمعی درجه ۱ در بازار آنلاین

همانطور که می دانید امروزه تعداد متقاضیان پارچه شمعی روز به روزدرحال افزایش است چرا که این محصول نسبت به کاربردهایی که دارد قیمتش مناسب است.
از این رو شرکت های زیادی در سطح کشور وجود دارند که در زمینه فروش پارچه شمعی فعالیت می کنند چرا که می دانند با فروش آن سود زیادی را کسب می کنند.
پس بنابراین قبل از خرید نسبت به شرکت فروشنده اطمینان کافی پیدا کنید چرا که امروزه مراکز مختلفی در این زمینه به صورت کلاهبرداری فعالیت می کنند.
قیمت پارچه شمعی درجه ۱ در بازار آنلاین با توجه به نوسانات بازار و نوع آن فرق می کند اما این مجموعه با درنظر گرفتن اوضاع اقتصادی متقاضیان علاوه بر تحویل پارچه شمعی درجه ۱ به آن ها محصول مورد نظر را با کمترین قیمت برای خریداران در نظر دارد.

مرکز فروش مستقیم پارچه شمعی

شایان ذکر است که بگوییم این مجموعه به عنوان مرکز فروش مستقیم پارچه شمعی واسطه ها را حذف و محصول مورد نظر را به صورت بی واسطه و مستقیم در اخیتار متقاضیان قرار می دهد.
اگر شما پارچه فروشی ها هم دوست دارید محصول خود را از شرکتی دریافت کنید که علاوه بر حفظ کیفیت آن را با قیمت مناسبی به شما تحویل دهد این مجموعه گزینه بسیار مناسبی است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت پارچه شمعی درجه ۱ با شماره درج شده تماس حاصل کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شعمی در کرج و تهران به نسبت سال های گذشته به میزان بالایی …