خانه / پارچه گورتکس / خرید عمده پارچه گورتکس در بازار تهران

خرید عمده پارچه گورتکس در بازار تهران

خرید عمده پارچه گورتکس در بازار تهران با قیمت باورنکردنی همراه با کیفیت عالی به صورت اینترنتی به فروش می رسد. هدف این مجموعه معتبر فروش پارچه گورتکس ارزان و باکیفیت به روش آسان است.

پارچه گورتکس ضد آب و مشخصات آن

پارچه گورتکس، از پارچه های پرکاربردی است که جزو پارچه های ضد آب و اصطلاحا تولید شده با الیاف پلاستیکی به حساب می آید.
این‌ پارچه جزو پارچه های بسیار پیشرفته ای است که قابلیت ضد آب بودن داشته و در عین حال تنفس بالایی را هم دارد که در تولید لباس ها باعث خروج هوا و مانع از عرق شدن می شود.
منافذ ریز این پارچه ها دارای بیش از ۹ میلیارد منافذ میکروسکوپی است که تقریباً ۲۰،۰۰۰ برابر کمتر از یک قطره آب، محسوب می شوند، پس آب هرگز نمی تواند از آن عبور کند.
پارچه گورتکس از مواد گورتکس تولید می شود که بر پلی تترا فلورو اتیلن منبسط شده به صورت ترمو مکانیکی و دیگر محصولات فلوروپلیمر استوار بوده و سبب به وجود آمدن کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف می شود.
از اصلی ترین کاربردهای این پارچه در ایمپلانت های پزشکی، عایق سيم ها و کابل ها، واشر ها و درزگیرها می باشد که تمامی این موارد نیاز به یک پارچه ضد آب؛ اما قابل تنفس هستد و گورتکس دارای تمامی این مزیت ها می باشد.
همانگونه که اشاره شد، پارچه گورتکس از ماده پارچه ای مبتنی بر گورتکس تشکیل می شود که این ماده نیز، خود از غشاء فلوروپلیمر با پوشش اورتان به وجود می آید.
از دیگر ویژگی های این پارچه ضد باد بودن است که در لباس ها افراد را در برابر باد و باران محافظت می کند و در عین حال به عرق اجازه می دهد که خارج شود.
امروزه با پیشرفت علم و افزوده شدن بر ویژگی های پارچه، باعث شده تا از گورتکس در جراحی به عنوان ماده ایمپلانت و یا غشاء در جراحی پلاستیک و جراحی قلب استفاده شود.
همچنین این پیشرفت در نحوه خرید و فروش نیز تاثیرگذار بوده و باعث روی کار آمدن سایت خرید عمده پارچه گورتکس شده است.

خرید عمده پارچه گورتکس

پارچه گورتکس چه ویژگی هایی دارد؟

همانگونه که مستحضر هستید علم تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است که در چند سال اخیر به ویژه در صنعت نساجی شاهد تحولات گسترده ای از قبیل تولید پارچه های مصنوعی چون گورتکس هستیم که این پارچه ها بسیار کارآمد و پیشرفته هستند.
بی شک که هر محصولی که تولید می شود، به جهت کاربردی بودن است و یقینا هم دارای مشخصاتی می باشند که موجب محبوبیت آن ها می گردد.
گورتکس ها، همانگونه که اشاره شد، از ویژگی های بسیار خوبی برخوردارند که حتی در علم پزشکی نیز مورد توجه قرار گرفته اند.
این پارچه به دلیل مواد پلاستیکی که در تولید آن به کار رفته است، قابلیت انعطاف زیادی دارد و اصلی ترین ویژگی آن ها ضد آب بودن، می باشد که با وجود این خاصیت، قابلیت تنفس بالایی دارند.
گورتکس ها در برابر ضربه، حرارت، خراش، یخ زدگی و غیره مقاومت بالایی را نشان می دهند..

یکی از مهمترین راه های تشخیص پارچه گورتکس، قابلیت بخار آن ها می باشد که البته امروزه در خرید عمده پارچه گورتکس و در سایت های مجازی تمامی مشخصات محصول اعم از کیفیت آن در صفحه درج می گردد.

خرید عمده پارچه گورتکس به صورت آنلاین

پارچه هایی نظیر پارچه گورتکس که از پرکاربردترین های صنعت نساجی هستند، فروش بالایی دارند و گاهی امکان دسترسی بسیاری از کاربران به مراکز معتبری چون این مجموعه وجود ندارد.
این مرکز بزرگ‌ انواع پارچه های کاربردی از معتبرترین هایی است که جهت رفاه و آسایش حال مشتری به جمع فروشندگان آنلاین پیوسته و بهترین پارچه ها را با قیمت مناسب و البته صورت عمده به دست مشتری می رساند.

اگر قصد خرید عمده پارچه گورتکس را دارید و یا می خواهید از لیست قیمت عمده پارچه گورتکس اطلاع داشته باشید با مشاورین این مجموعه بزرگ تماس حاصل فرمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ مشخصات + کاربردها

پارچه گورتکس یک نوع پارچه ضد آب است که از پلی تترافلوئورواتیلن (PTFE) ساخته می …