خانه / پارچه شمعی / پارچه شمعی برای پیش بند | فروش عمده پارچه شمعی درجه ۱

پارچه شمعی برای پیش بند | فروش عمده پارچه شمعی درجه ۱

پارچه شمعی برای پیش بند و سایر مصارف را می توانید با کیفیت درجه ۱ و قیمت عمده فروشی، از طریق اتین مجموعه خریداری کنید. بازرگانی زیگورات فابریک، یکی از اولین و معتبرترین مراکز فروش عمده پارچه شمعی در تهران و سراسر کشور است.
همه مشاغل و حرفه‌های مختلف برای انجام بهتر کارها به تجهیزات و لباس‌های مختص خود نیاز دارند که به سهولت انجام کار‌ها کمک شایانی می‌کند‌‌. یکی از اجزای مهمی که در فرم بسیاری از مشاغل استفاده از آن ضروری است، پیش‌بند بوده که برای مشاغلی مانند؛ آشپزی، آرایشگری، مشاغل بیمارستانی و غیره استفاده می‌شود.
پیش‌بند‌ها نیز مانند هر لباس دیگری به پارچه مناسب و مختص خود نیاز دارند که بهترین پارچه مناسب آن‌ها پارچه شمعی است و به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، بهترین گزینه برای استفاده در پیش‌بند است.پارچه شمعی انواع مختلفی دارد که برای استفاده در پیش‌بند باید با انواع آن‌ها آشنا بود.
در این مقاله قصد داریم با پارچه شمعی برای پیش‌ بند بیش‌تر آشنا شده ودرمورد قیمت و نحوه خرید عمده و اقتصادی آن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پارچه شمعی و انواع آن

 

انواع پارچه شمعی
انواع پارچه شمعی

برای شناخت پارچه‌های شمعی ابتدا باید با پارچه‌های برزنتی آشنا شوید زیرا پارچه شمعی یکی از انواع پارچه‌های برنزتی هستند. پارچه برنزتی پارچه‌ای مقاوم و محکم بوده که به دلیل ویژگی‌های خاصی مانند عدم عبور آب و نور خورشید در موارد زیادی کاربرد دارد.
پارچه‌های برنزتی انواع مختلفی دارند که پارچه شمعی یکی از مهم‌ترین آن است که این پارچه‌ از جنس پلی استر بوده و جنس مقاوم و محکمی دارد و برای موارد مهمی از جمله پیش‌بند استفاده می‌شود.
پارچه شمعی نیز خود انواع مختلفی دارد که پراستفاده‌ترین آن‌ها به شرح زیر است.

پارچه شمعی پشت سفید

در تولید پارچه شمعی پشت سفید، یک لایه پارچه سفید ضد آب را به پشت پارچه اضافه می‌کنند که به همین دلیل پارچه شمعی پشت سفید نام گرفته که این نوع پارچه شمعی ضخامت و مقاومت بالایی دارد.

پارچه شمعی مموری

نوع دیگر پارچه‌های شمعی، پارچه شمعی مموری است که باوجود محکم و مقاوم بودن، جنس نرم و لطیف‌تری نسبت به سایر انواع پارچه‌های شمعی نیز دارد و به این دلیل این پارچه، در تولید پوشاک استفاده زیادی می‌شود.

پارچه شمعی پشت لاستیکی

پارچه شمعی پشت لاستیکی پارچه شمعی ضد آب بوده که شباهت زیادی با پارچه شمعی پشت سفید دارد اما ضخامت کمتر و نرمی بیش‌تری نسبت به آن داشته و برای دوخت کاپشن و بارانی و غیره مناسب است.

پارچه شمعی پشت نقره‌ای

این پارچه نیز لایه‌ای نقره‌ای مقاوم دارد که قیمت این پارچه شمعی نسبت به نمونه‌های دیگر ارزان‌تر بوده و به همین دلیل استفاده زیادی از آن می‌شود البته این پارچه جنس خشکی‌تری دارد.

همانطور که گفته شد پارچه‌های شمعی خاصیت ضد آب دارند و برای دوخت پیش‌بند مناسب هستند البته انتخاب هرکدام از پارچه‌‌های شمعی‌ نام‌برده شده به عوامل مختلفی بستگی دارد برای مثال؛ کیفیت و قیمت پارچه شمعی مموری نسبت به پارچه شمعی پشت نقره‌ای بالاتر بوده که انتخاب هرکدام از این‌ها برای دوخت پیش‌بند به پرداخت هزینه مناسب با آن‌ها بستگی دارد.

مزایای استفاده از پارچه شمعی برا پیش‌بند

استفاده از پیش‌بند برای کار‌ها و حوزه‌های شغلی مختلفی از جمله مواردی مانند رستوران‌ها، شیرینی‌پزی‌ها، نانوایی‌ها و همه مواردی که با موادغذایی و بهداشتی سروکار دارند اهمیت دارد. همچنین استفاده از پیش‌بند برای فضاهایی مانند بیمارستان‌ها و شرکت‌های شیمیایی که آلودگی دارند و خطرناک هستند، بسیار ضروری است.
البته نکته‌ای که مهم‌تر است، جنس و کیفیت پیش‌بند بوده که باید ویژگی‌های لازم را داشته‌ باشد و عملکرد مناسبی را ارائه دهد.
پارچه‌های شمعی با وجود ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند بهترین گزینه برای پیش‌بند محسوب شده و کارایی مناسبی دارد زیرا، محصول نوین نساجی‌ها هستند و متناسب با مصارف خاصی تولید شده‌اند. بنابراین استفاده از پارچه شمعی برای پیش‌ بند مزیت‌های زیادی دارد که عبارتنداز:

  • پارچه‌های شمعی ضد آب و ضد نور هستند و آن‌ها را از خود عبور نمی‌دهند.
  • دوام و مقاومت بالایی دارند و بعد از استفاده طولانی مدت کیفیت خود را از دست نمی‌دهند.
  • این پارچه‌ها قیمت مناسبی و اقتصادی دارند.
  • انعطاف‌پذیر بوده و راحت هستند.
  • تنوع رنگی بالایی دارند و قابلیت چاپ برند را دارند.
  • در ضخامت و ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند‌.

قیمت پارچه شمعی پیش‌بند

نکته‌ای که برای خریداران پارچه‌های شمعی پیش‌بند اهمیت دارد قیمت آن است که خوشبختانه قیمت این پارچه بسیار مناسب بوده و از طریق راه‌های مختلفی که وجود دارد می‌توان پارچه شمعی مناسب و باکیفیت را با قیمتی مناسب‌تر خریداری کرد.
همانطور که گفته شد این پارچه انواع مختلفی دارد که قیمت پارچه شمعی پیشبند به نوع آن بستگی دارد و خریداران می‌توانند با مقایسه قیمت هرکدام از انواع پارچه شمعی پیش‌ بند، موردی را که توان پرداخت هزینه آن‌را دارند را خریداری کنند. همچنین ابعاد و اندازه پارچه شمعی نیز تعیین کننده قیمت نهایی آن است زیرا خریداران این پارچه را در اندازه‌ها و ابعاد مختلف سفارش می‌دهند.
نکته‌ای که درمورد قیمت پارچه شمعی پیش‌ بند وجود دارد این است که، می‌توان این پارچه را به صورت عمده خریداری کرد زیرا پارچه شمعی عمده قیمت مناسب‌تری داشته و به نفع خریداران است. علاوه براین از طریق خرید مستقیم و بدون واسطه می‌توان پارچه شمعی درجه ۱ و عالی را با قیمتی مناسب و اقتصادی تهیه نمود.

بهترین روش خرید پارچه شمعی پیش‌بند

خرید پارچه شمعی پیش بند
خرید پارچه شمعی پیش بند

پیش‌بند‌ها در موارد مختلفی استفاده می‌شوند و بیش‌تر حوزه‌های کاری که به پیش‌بند باکیفیت نیاز دارند، مشاغلی مانند رستوران‌ها، شرکت‌های مواد غذایی و غیره هستند که همه کارکنان آن‌ها به پیش‌بند نیاز دارند. بنابراین تولیدکنندگان و نساجی‌های مختلفی برای تأمین نیاز این مراکز اقدام به تولید پارچه شمعی باکیفیت و به میزانی انبوه می‌کنند.
البته برای فروش پارچه شمعی برخی از تولیدکنندگان نیز واسطه‌هایی وارد عمل می‌شوند که خریداران برای خرید پارچه شمعی پیش‌بند از آن‌ها، مستلزم پرداخت هزینه‌های بیش‌تری هستند. بنابراین برای رفع این مشکل و خرید پارچه شمعی پیش‌بند، بهتر است این پارچه را از تولیدی‌هایی که فروش خود را بدون واسطه و مستقیم انجام می‌دهند خریداری کرد.
ازاین‌رو بسیاری از خریداران خرید اینترنتی پارچه شمعی را به صورت عمده و بدون واسطه از تولیدی ترجیح می‌دهند و از این طریق در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی زیادی می‌کنند. برای خرید پارچه شمعی پیش‌بند به صورت اینترنتی فقط کافی است بعد از انتخاب فروشنده معتبر که از بابت کیفیت پارچه‌ها و خدمات آن‌ها مطمئن هستید، پارچه شمعی برای پیش‌ بند را خیلی راحت و سریع سفارش داد.

پارچه شمعی یکی از انواع پارچه‌های برنزتی است که پارچه‌ای مقاوم و محکم بوده و برای موارد مهمی مانند پیش‌بند کاربردی است‌. از طرفی بسیاری از مشاغل برای رعایت بهداشت به استفاده از پیش‌بند نیاز دارند که پارچه‌ پیش‌ بند باید کاملا مناسب و باکیفیت باشد که پارچه شمعی بهترین گزینه است‌. در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا شما عزیزان را با پارچه شمعی برای پیش‌بند و قیمت نحوه خرید آسان و به‌صرفه آن آشنا کنیم.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شعمی در کرج و تهران به نسبت سال های گذشته به میزان بالایی …