خانه / پارچه شمعی / پارچه شمعی پشت نقره ای لباس ایزوله | فروش انواع پارچه های شمعی

پارچه شمعی پشت نقره ای لباس ایزوله | فروش انواع پارچه های شمعی

پارچه شمعی پشت نقره ای لباس ایزوله را با قیمتی کاملا رقابتی و بی واسطه از طریق بزرگترین مرکز فروش اینترنتی انواع پارچه های شمعی سفارش خرید عمده در عرض و گرماژ مناسب دهید.
پارچه های شمعی یکی دیگر از پارچه های مصرفی در تولید انواع البسه و پوشاک گوناگون به شمار می آیند که در انواع مختلفی تولید شده و ویژگی های منحصربفردی را هم دارند.
چقدر با انواع پارچه های شمعی آشنا هستید؟
آیا می دانید که امروزه از انواع پارچه شمعی جهت تولید انواع لباس ایزوله مناسب بیمارستان ها و دیگر مراکز مورد نیاز، به خوبی استفاده می کنند؟
در اینجا قصد داریم تا کمی بیشتر با انواع پارچه های شمعی آشنا شده و مناسب ترین نوع پارچه شمعی جهت تولید لباس ایزوله را برای خرید به شما معرفی کنیم.

انواع پارچه های شمعی تولیدی

پارچه های شمعی از انواع پارچه های ضد آب و تقریبا مقاوم موجود در بازار هستند که امروزه توسط صنایع نساجی گوناگونی تولید و به بازارهای فروش پارچه عرضه می گردند.
پارچه های شمعی به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصربفرد، تنها در تولید البسه و پوشاک کاربرد نداشته و از آن ها در مصارفی چون کاور و … نیز استفاده شده است.
به طور کلی انواع پارچه های شمعی موجود در بازار که غالبا استفاده در صنعت پوشاک و لباس قرار می گیرند، عبارتند از:

  1. پارچه شمعی پشت نقره ای
  2. پارچه شمعی پشت سفید
  3. پارچه شمعی پشت لاستیکی
  4. پارچه شمعی معموری

شایان ذکر است که این پارچه ها مصارف بسیار مناسب و گوناگونی داشته اما به طور کلی پارچه شمعی پشت نقره ای تقریبا تمامی مصارف پارچه های شمعی را در بر می گیرد.

یکی از مصارف اصلی پارچه شمعی پشت نقره ای جهت تولید انواع لباس ایزوله بیمارستانی بوده که در چند وقت اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا، از بیشترین نرخ فروش برخوردار می باشد.

پارچه شمعی پشت نقره ای لباس ایزوله

پارچه شمعی پشت نقره ای لباس ایزوله

پارچه شمعی پشت نقره ای مصرفی ترین و ارزان قیمت ترین نوع پارچه های شمعی تولیدی و موجود در بازار است که می تواند در مصارف گوناگونی استفاده های خوبی داشته باشد که یکی از آن ها تولید لباس ایزوله بیمارستانی می باشد.
پارچه شمعی پشت نقره ای لباس ایزوله بیمارستانی غالبا با رنگبندی سفید و طوسی عرضه می شود و می تواند برای پرسنل بیمارستان ها، لباس های ایزوله کاملا مرغوبی را تهیه کرده باشد.
این پارچه با عرض و طاقه های گوناگونی موجود بوده که می توان به این موارد اشاره داشت:

  • عرض پارچه: ۱۵۰ و ۱۷۵ گرم
  • طاقه های ۱۰۰، ۱۱۰ و ۲۵۰ یاردی

آیا می دانید که چگونه می توان در بازارهای امروزی که شاید خرید پارچه شمعی برای لباس ایزوله با قیمت های گران تری ممکن است انجام شود، خریدی ارزان و تضمین شده از نظر کیفیت داشت؟

پارچه شمعی پشت نقره ای لباس ایزوله

مرکز فروش پارچه شمعی در تهران

خوشبختانه هم اکنون در مرکز فروش پارچه شعمی در تهران آن هم به شکل آنلاین، این امکان فراهم آمده تا تمامی متقاضیان خرید پارچه شمعی پشت نقره ای لباس ایزوله، بتوانند به راحتی و در بستری امن خرید خود را انجام دهند.

خریداران می توانند با دریافت مشاوره های لازم قبل از خرید، انواع پارچه های شمعی مورد نیاز خود را با قیمت درب کارخانه و بدون واسطه از این طریق انجام دهند. خرید اینترنتی پارچه های شمعی می تواند خریدی اقتصادی تر برای تمامی مشتریان بوده باشد، پس کافیست همین حالا سفارش خود را به ثبت برسانید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شعمی در کرج و تهران به نسبت سال های گذشته به میزان بالایی …