خانه / پارچه شمعی / مرکز پارچه شمعی تهران با قیمت روز

مرکز پارچه شمعی تهران با قیمت روز

مرکز پارچه شمعی تهران با قیمت روز، بهترین انواع برزنت های شمعی درجه یک را هم اکنون در کوتاهترین زمان ممکن با قیمت مقرون بصرفه و کیفیت تضمینی به صورت عمده به فروش می رساند.

پارچه شمعی باکیفیت و هرآنچه که از آن نمی دانید

پارچه شمعی از انواع پارچه های انعطاف پذیر و مقاومی است که جنس آن معمولا از الیاف نایلونی یا پلی استر می باشد.
این پارچه ضد آب بوده و الیاف نایلونی بسیار محکم و مقاومی دارد که از آن برای دوخت انواع کاور ها و دوخت و دوزهای صنعتی استفاده می کنند.
در پشت این پارچه یک لایه مخصوص وجود دارد که در برابر کشش، استحکام دارد؛ اما بسیار نرم و منعطف می باشد.
عرض تولیدی پارچه های شمعی معمولا ۱٫۵ متر بوده که البته مساحت بسیار بالایی دارند.
جنس ضخیم، خشن، نفوذ ناپذیر، ضد آب، ضد اشعه ماورإ بنفش نور خورشید و … از دیگر ویژگی های این‌ پارچه می باشد.
از این پارچه ها برای تولید چادرهای مسافرتی، خیمه های بزرگ، روکش اتومبیل، کاور محافظ، چتر، آلاچیق، سقف های متحرک و … استفاده می گردد.
پارچه های شمعی، چند لایه ای بوده و از پلی استر تشکیل می شود که کیفیت بسیار بالای آن و همچنین قدرت بالای کشسانی این نوع محصول زبانزد می باشد.
مرکز پارچه شمعی تهران مشخصات کامل این پارچه را در سایت فروش آنلاین خود جهت مقایسه درج می کند.

مرکز پارچه شمعی تهران

لیست قیمت انواع پارچه شمعی درجه یک

پارچه های شمعی که از نوع پارچه های ضد آب و قابل انعطافی هستند، کیفیت بالایی دارند.
همه ما می دانیم که کیفیت تمامی پارچه های تولید مراکز مختلف با یکدیگر برابر نیستند و در هر مجموعه یک کیفیت متنوع به تولید می رسد که بی شک نیز از عوامل تعیین کننده قیمت می باشد.
اما این روزها پارچه های شمعی بی کیفیت نیز با قیمت بالایی توزیع می گردند که دلیل آن تحریم ها و از طرفی دخالت دست واسطه گران است و بهترین راه حذف این دو عامل هستند.
در روش جدید خرید با خرید مستقیم و حذف واسطه ها می توان بهترین پارچه شمعی را با کمترین هزینه خریداری نمود؛ اما توجه داشته باشید که نوع مرکز پارچه شمعی تهران نیز تاثیر بسیاری در این زمینه خواهد داشت.

ثبت سفارش آنلاین مرکز پارچه شمعی تهران

همانگونه که اشاره شد، پارچه های شمعی از بهترین نوع پارچه های ضد آب و منعطفی است که در مصارف بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.
با افزایش نیاز بازار به واسطه کاربردی بودن این پارچه، بی شک شرکت های زیادی جهت تولید پارچه شمعی باکیفیت روی کار آمده اند.
این مرکز پارچه شمعی تهران که به عنوان قطب پارچه های ضد آب در کشور شناخته می شود، یکی از برترین شرکت های توزیع عمده پارچه شمعی است که سال های زیادی را در این راستا فعالیت نموده و هم اینک نیز جهت دسترسی کاربران به صورت اینترنتی بهترین محصولات خود را با قیمت مناسب توزیع می کند.

آیا قصد خرید پارچه شمعی درجه یک و مقرون بصرفه را دارید و یا می خواهید با بهترین روش از مرکز پارچه شمعی تهران خرید کنید؟ پس همین حالا با مشاورین این مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شعمی در کرج و تهران به نسبت سال های گذشته به میزان بالایی …