خانه / پارچه پولیش / پارچه پولیش بازار تهران | نمایندگی پارچه زیگورات

پارچه پولیش بازار تهران | نمایندگی پارچه زیگورات

پارچه پولیش بازار تهران در نمایندگی پارچه زیگورات، با قیمت ارزان به فروش می رسد. اگر می خواهید بدانید پارچه پولیش چیست و چه مصارفی دارد و در نهایت اقدام به خرید اینترنتی پارچه پولیش پرز بلند کنید، با ما همراه باشید.
حتماً تا به حال به این موضوع توجه نموده اید که عروسک های موجود در بازار، از چه نوع پارچه های نرم و پرزداری تولید شده اند.
این پارچه های لطیف همان پارچه های پولیش عروسکی هستند که در اینجا موضوع بحث ما می باشند.
اگر قصد خرید عمده پارچه پولیش بازار تهران با ارزان ترین قیمت ممکن را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا راهنمایی های لازم را بدین منظور به شما ارائه دهیم.

پارچه پولیش چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 

پارچه پولیش بازار تهران

 

امروزه هزاران نوع پارچه با جنس های مختلف در بازار به چشم می آید. از جمله پرطرفدارترین و پرفروش ترین پارچه ها می توان به پارچه پولیش پرزدار اشاره نمود. آیا می دانید پارچه پولیش چیست و موارد استفاده آن کدامند؟
این پارچه کرک دار، پوشش مویی ضخیمی دارد و تا حدود زیادی شبیه به خز است به همین دلیل به این نام معروف می باشد. این پارچه ها عمدتاً از الیاف مصنوعی تولید می شوند.
بر اساس شکل ظاهری می توان گفت که پارچه های پولیش شباهت زیادی به پارچه های مخمل دارند و تقریباً همانند آن هستند.
پارچه های پولیش انواع و اقسام مختلفی دارند مانند پارچه پولیش پرز کوتاه، پارچه پولیش پرز بلند و پارچه پولیش دو رو کرک.
بیشترین کاربرد پارچه پولیش برای دوخت انواع عروسک های کودکانه است. بسیاری از حیوانات کارتونی با پارچه های پولیشی ساخته می شوند تا برای کودکان و حتی در مواردی بزرگسالان جذاب تر به نظر آیند و نزدیک تر به واقعیت باشند.
این پارچه ها بر اساس مواد اولیه، انواع مختلفی دارند؛ برخی از آن ها با پنبه و برخی دیگر با پشم تولید می شوند. یکی از کاربردهای دیگری که برای این نوع پارچه پرطرفدار می توان ذکر کرد، دوخت انواع کیف های دخترانه است.
رنگ های شاد و جذاب پارچه پولیش، آن را به یک گزینه مناسب برای دوخت کیف و حتی کفش های فانتزی تبدیل کرده است.
از آن حتی در تولید برخی لباس های زمستانه نیز استفاده می شود چرا که نرمی و لطافت آن برای پوست هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند و همچنین بسیار سبک است. برخی از انواع حوله های کودکانه نیز با این نوع پارچه لطیف دوخته می شوند.

 

قیمت عمده پارچه پولیش بازار تهران

 

پارچه پولیش بازار تهران

 

حال که با ویژگی های پارچه پولیش و کاربردهای متعدد آن آشنا شدید، وقت آن رسیده که به بررسی انواع و قیمت روز آن ها بپردازیم.
گفتیم که این پارچه کاربردهای زیادی به خصوص در صنعت تولید اسباب بازی دارد که انواع عروسک های کرکی و پشمالو نمونه ای از آن هاست.
خوشبختانه تولید کنندگان پارچه پولیش در داخل کشور توانسته اند به کمک ماشین آلات پیشرفته محصولاتی را با بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید نمایند که علاوه بر زیبایی در طرح و رنگ، از دوام بالایی نیز برخوردارند.
باید گفت که این پارچه های پولیش به سبب قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده ای که دارند توجه تولید کنندگان زیادی را به خود جلب کرده اند.
شایان ذکر است که قیمت پارچه پولیش پرز بلند بر اساس مواد اولیه و درجه بندی کیفی پارچه تعیین می شود.
برای مثال پارچه پولیش درجه یک که با بهترین کیفیت مواد اولیه و الیاف تهیه شده باشد و همچنین پروسه تولید آن پیشرفته و به روز باشد، بدون تردید در بازار با قیمت بالاتری نسبت به انواع پارچه پولیش درجه دو و سه عرضه می گردد.
پارچه پولیش تولید داخل نیز از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به پارچه های تولید خارج برخوردار است. همچنین مقدار عرضه و تقاضا برای این پارچه در بازار، روی قیمت آن تأثیر مستقیم می گذارد.
نوسانات بازار، ویژگی های پارچه، ضخامت و مواردی از این قبیل نیر، همگی تعیین کننده قیمت تمام شده پارچه پولیش در بازار هستند.

خرید اینترنتی پارچه پولیش پرز بلند از نمایندگی

پارچه پولیش تولید داخل، در نوع خود از باکیفیت ترین پارچه ها محسوب می شود. علاوه بر ویژگی های ظاهری مطلوب، قیمت مناسبی هم دارند و همین موضوع سبب گردیده متقاضیان زیادی از این محصول استقبال کنند.
با این تفاسیر مراکز مختلفی در زمینه عرضه پارچه پولیش به صورت عمده فعالیت می کنند، چرا که می دانند با فروش آن سود خوبی عایدشان می شود و می توانند در کسب و کار خود موفق باشند.
از این رو عروسک سازان و پارچه فروشان باید نسبت به فروشگاهی که قصد خرید عمده از آن را دارند، بسیار دقت نمایند چون ممکن است خسارات جبران ناپذیری به حوزه فعالیت خود وارد کنند.
این مجموعه به عنوان معتبرترین مرکز فروش آنلاین، عرضه پارچه پولیش را با بهترین کیفیت و به طور کاملاً تضمینی بر عهده گرفته است.
بهترین نوع این پارچه های پرکاربرد را می توانید به روش اینترنتی و با ارزان ترین قیمت عمده از طریق سایت ما سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.
آیا می دانید چرا قیمت پارچه پولیش بازار تهران در این مرکز، ارزان است؟
از آنجایی که در مراکز فروش عمده، پارچه پولیش به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست متقاضیان می رسد، قیمت ها کمتر از نرخ بازار است.
به همین دلیل است که خریداران عمده می توانند با خرید در حجم های بالا و استفاده از تخفیفات عالی، سود خوبی را به دست آورند؛ در واقع خرید عمده و بی واسطه هر محصولی همیشه توجیه اقتصادی دارد.
پارچه پولیش با قیمت عمده در این مرکز، به فروش می رسد. این نوع پارچه های پرکاربرد در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و عرضه می شوند و مشتریان می توانند بسته به نیاز خود یک یا چند نوع از آن ها را سفارش دهند.

امکان خرید اینترنتی پارچه پولیش از طریق سایت به صورت عمده وجود دارد. پس همین حالا با مشاورین ما تماس حاصل نموده و ضمن اطلاع از قیمت عمده پارچه پولیش، این محصول درجه را زیر قیمت بازار سفارش دهید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه پولیش عروسکی

تولید انواع پارچه پولیش عروسکی

پارچه پولیش عروسکی چه نوع پارچه ای است؟ آیا برای خرید انواع پارچه های پولیش …