خانه / پارچه خز / قیمت پارچه خز پرز بلند با خرید بی واسطه

قیمت پارچه خز پرز بلند با خرید بی واسطه

قیمت پارچه خز پرز بلند برای عروسک سازی با خرید بی واسطه از این نمایندگی، ارزان ترین قیمت بازار است. ما در این مرکز به طور مستقیم با کارخانجات معتبر پارچه پولیش در ارتباط بوده و سفارش می پذیریم.
پارچه خز (پارچه پولیش) یکی از پارچه ‌های زیباست که به شکل پوست حیوانات می باشد و برای عروسک سازی، تولید کیف و کفش و … کاربرد دارد.
اگر می‌خواهید این پارچه پرکاربرد را در کسب و کار تولیدی خود استفاده نمایید، ابتدا لازم است بدانید که خز چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
پس بهتر است برای گرفتن پاسخ سوالات خود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، در انتها نیز آسان ترین روش استعلام قیمت پارچه خز پرز بلند را به شما معرفی می نماییم.

همه چیز درباره پارچه خز

می دانید که خز به موهای ضخیم از پوست حیوانات اطلاق می ‌شود که علاوه بر زیبایی، از گرمای خوبی نیز برخوردارند. جالب است بدانید که خز را بیشتر از حیوانات وحشی به دست می ‌آورند.
به این نوع خزها، خز طبیعی می ‌گویند. البته امروز خزهای مصنوعی نیز وجود دارند اما خز طبیعی از لحاظ کیفیت با خز مصنوعی قابل ‌مقایسه نیست ولی قیمت بسیار بالایی دارد. از آنجایی که حامیان حیوانات و محیط زیست در چند سال اخیر به فکر نجات جان حیوانات می باشند؛ خزهای مصنوعی متداول تر شده اند.
لازم به ذکر است که خزهای مصنوعی همان پارچه های پولیش هستند که در کارخانه با الیاف غیر طبیعی به تولید می رسند.
این پارچه ها دارای پرزهای کوتاه یا بلند می باشند و نرمی و لطافت بی نظیری دارند. همچنین انعطاف پذیری بالای این پارچه ها سبب شده تا گزینه مناسبی برای دوخت ها عروسک های ظریف باشند.

پارچه خز چه کاربردهایی دارد؟

همانطور که گفته شد پارچه خز پارچه ای پرزدار مشابه مخمل می باشد که دارای کرک بوده و پرزهای آن نیز تقسیم بندی های مختلفی از قبیل بلند، متوسط و کوتاه دارند.
شایان ذکر است که پارچه های خز در مقایسه با پارچه‌ های ابریشم ارزان تر هستند، البته باید ذکر کنیم که پارچه های ابریشمی در مقایسه با پارچه های پولیش یا خز کیفیت بالاتری دارند.
پارچه های پولیش دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند و خریداران قادرند از بین صدها رنگ مختلف و متنوع به راحتی رنگ مورد علاقه خود را پیدا نموده و خریداری کنند.
اغلب از انواع پارچه خز پرز بلند جهت عروسک سازی استفاده می گردد چرا که شکل ظاهری این پارچه و همچنین لطافت بی نظیر آن سبب می شود تا عروسک های تولیدی با این پارچه، شباهت زیادی به حیوانات پشمالو واقعی داشته باشند.
با این حال عروسک سازان می‌ توانند با استفاده از این پارچه ها، عروسک های فوق العاده زیبایی تولید کنند.
اما از دیگر کاربردهای این پارچه می توان به استفاده از آن در تولید البسه گرم مانند اشاره نمود، زیرا ضخامت مناسبی داشته و گرمای خوبی دارند.
پارچه های خز دارای درجه بندی های کیفی مختلفی می باشند، پس بدیهی است که هر چه کیفیت پارچه بیشتر باشد، قیمت پارچه خز پرز بلند نیز بالاتر خواهد بود. در ادامه مقاله بیشتر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

قیمت پارچه خز پرز بلند

قیمت پارچه خز پرز بلند در بازار تهران

حال که با ویژگی های منحصر به فرد پارچه های خز یا پولیش آشنا شدید، باید گفت که این پارچه توجه بسیاری از خیاطان و تولیدی های عروسک و … را به خود جلب نموده است.
با این تفاسیر توجه به کیفیت پارچه برای این افراد بسیار مهم است.
قیمت پارچه خز عروسک سازی پس از کیفیت آن در درجه دوم اهمیت قرار می ‌گیرد و اکثر خریداران به دنبال تهیه این پارچه با مناسب ترین قیمت عمده هستند.
نکته قابل توجه این است که معمولاً تهیه این پارچه ها با قیمت های ارزان تر منجر به تولید عروسک های مختلف با قیمت های کاملاً اقتصادی می شود و به دنبال آن میزان فروش بالاتر می رود.
خوب است با بررسی برخی از عوامل مختلف که بر قیمت این پارچه پرتقاضا و پرکاربرد در بازار تأثیر می گذارند، با نحوه قیمت‌ گذاری این پارچه ها در بازار آشنا شوید.
برخی از فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه پولیش یا خز در بازار عبارتند از:

  • نوع الیاف به کار برده شده در بافت پارچه
  • ضخامت پارچه
  • دو رو بودن یا تک رو بودن پارچه کرک دار
  • تنوع رنگ بندی
  • انتخاب مراکز فروش مستقیم و بدون واسطه
  • حجم سفارش برای خرید این پارچه (متری، کیلویی و یا رولی)
  • نسبت میزان عرضه پارچه پولیش به تقاضای آن در بازار

قیمت پارچه خز پرز بلند

خرید بی واسطه بهترین پارچه پولیش پرز بلند

شما عزیزانی که قصد خرید پارچه خز پرز بلند را دارید، ابتدا باید ببنید که این پارچه را برای چه مصارفی می خواهید، در این صورت می توانید بهترین نوع و رنگ پارچه را انتخاب کنید و خریدی بهتر و هوشمندانه تر داشته باشید.
اگر هم خودتان صاحب پارچه فروشی هستید و می خواهید پارچه خز را به صورت عمده از ما خریداری کنید، بهتر است سلایق همه مشتریان خود را در نظر بگیرید تا فروش بالاتری داشته باشید و از خرید این اجناس سود بیشتری کسب کنید.
عزیزانی که برای عروسک سازی قصد خرید این پارچه منحصر به فرد را دارند، بهتر است رنگ های شاد و فانتزی آن را انتخاب کنند تا محصول نهایی زیبا و شکیل باشد.
این فروشگاه به عنوان یک مرکز معتبر عرضه مستقیم انواع پارچه، به صورت اینترنتی در حال فعالیت بوده و شرایط خرید بی واسطه و غیر حضوری را برای فروشندگان و کارگاه های عروسک سازی فراهم آورده است.
از طریق این مجموعه می توانید علاوه بر دست یابی به مرغوب ترین جنس پارچه خز یا پولیش، قیمت روز پارچه ها را در فروشگاه های مختلف بازار با هم مقایسه نمایید و سپس بهترین تصمیم نهایی را بگیرید.

به جرئت می توان گفت که قیمت های ارائه شده پارچه پولیش در این مرکز، ارزان ترین قیمت بازار خواهد بود؛ پس این فرصت طلایی را جهت خرید عمده این پارچه نرم و لطیف از دست ندهید. شما خریداران محترم می توانید جهت اطلاع از قیمت پارچه پولیش پرز بلند و خرید مستقیم پارچه با ما در ارتباط باشید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه خز بیور

فروش پارچه خز بیور با بهترین کیفیت

فروش پارچه خز بیور با بهترین کیفیت توسط این مجموعه صورت می پذیرد، اگر به …