خانه / پارچه متقال / خرید اینترنتی پارچه متقال ضخیم | پارچه سرای زیگورات

خرید اینترنتی پارچه متقال ضخیم | پارچه سرای زیگورات

خرید اینترنتی پارچه متقال ضخیم منجر به کاهش بسیاری از هزینه ها و به دست آوردن قیمت ارزان تر برای پارچه متقال می شود، پارچه سرای زیگورات یکی از بهترین مراکزی است که انواع پارچه باکیفیت را به صورت آنلاین ارائه می کند.
پارچه متقال چیست؟ در مورد کاربردهای پارچه متقال ضخیم اطلاعاتی دارید؟
می ‌دانید که خرید اینترنتی پارچه متقال چه مزایایی برای خریدار به دنبال دارد؟
انواع مختلفی از پارچه در صنعت نساجی تولید می ‌شود که هر کدام موارد استفاده و کاربردهای خاصی دارند، برای تولید پارچه ها معمولاً از الیاف طبیعی و مصنوعی در کنار یکدیگر استفاده می کنند که منجر به وجود آمدن تنوع بالای پارچه شده است؛ پارچه متقال جزء پارچه هایی است که از الیاف طبیعی تولید می شود.
در صورتی که تمایل دارید در مورد پارچه متقال اطلاعات مناسبی را به دست آورید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

همه چیز درباره پارچه های متقال

 

خرید اینترنتی پارچه متقال ضخیم

 

پارچه متقال جزء پارچه هایی است که از الیاف طبیعی پنبه تولید می شود و بیشترین کاربرد این پارچه در تولید پوشاک مردانه است، از آنجا که پارچه های متقال هیچ نوع عملیات رنگی بر روی آنها انجام نمی‌ شود و در واقع به آن پارچه خام هم می گویند
در حال حاضر پارچه های متقال به صورت رنگی هم به بازار ارائه می گردند و تقریباً جزء معدود پارچه هایی هستند که به صورت ۱۰۰% الیاف پنبه در روند تولید آنها مورد استفاده قرار می گیرد و یا از الیاف کتان نیز به عنوان تار در تولید این پارچه ها استفاده می کنند.
پارچه های متقال ویژگی های بسیار زیادی دارد که با بررسی این ویژگی ها پی به دلایل موارد استفاده و کاربردهای گسترده آنها می برید.
در حال حاضر با کمک گرفتن از الیاف دیگر پارچه های متقال در چند دسته و گروه مانند پارچه متقال پنبه ای، پارچه متقال کتان و پارچه متقال الیاف مصنوعی تولید می ‌شود که از هر گروه این پارچه ها می ‌توان استفاده‌ های زیادی برد.
پارچه های متقال را می توان در عرض ۹۰ سانتی متر تا ۳۰۰ سانتی متر تولید کرد، همچنین پارچه های متقال در چندین گرماژهای مختلف تولید می شوند.به گرماژهای بالاتر آن متقال سنگین و گرماژهای پایین تر مثقال سبک می گویند.
در اینجا سعی می‌ کنیم به برخی از ویژگی‌ های خاص پارچه متقال پردازیم تا شما نیز به خوبی با این پارچه آشنا شوید که به شرح ذیل می باشد:

  • در حین استفاده پرز نمی ‌دهد.
  • دارای وزن سبکی است.
  • توانایی جذب رطوبت بالایی دارد.
  • پس از خیس شدن بر استحکام الیاف آن چندین برابر می شود.
  • اتو پذیری خوبی دارد.
  • قابلیت دوخت این پارچه ها به آسانی است.
  • از چاپ پذیری بالایی برخوردار می باشد.
  • به دلیل وجود الیاف پنبه در گروه پارچه های خنک قرار می گیرد.

 

پارچه متقال ضخیم چه کاربردهایی دارد؟

 

خرید اینترنتی پارچه متقال ضخیم

 

با توجه به تنوع بالایی که در حال حاضر پارچه های متقال دارند به آسانی در مصارف مختلفی از آنها استفاده می کنند.
پارچه متقال قیمت مناسبی دارد و به همین جهت به دلیل ویژگی های خاص و الیاف پنبه ای که در آن به کار رفته شده به آسانی در بخش های مختلف به کار می رود.
در اینجا به برخی از مهمترین موارد استفاده و کاربرد پارچه متقال ضخیم می پردازیم که عبارتند از:

  • برای دوخت انواع کالای خواب از جمله تشک، لحاف و متکا به دلیل ضخامت بالا و محافظت از الیاف درون آنها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در جهت تولید انواع ساک های تبلیغاتی به دلیل زیست پذیر بودن و داشتن قابلیت چاپ پذیری بالا جزء پیشنهادهای اولیه قرار می گیرد؛ زیرا این پارچه مقاومت خوبی در برابر وزن و فشار کالاهای حمل شده با این ساک ها را دارد.
  • از انواع پارچه متقال برای تولید دستمال های گردگیری مناسب منازل و کلیه مراکز بهداشتی استفاده می شود؛ زیرا این دستمال ها پس از تمیز کاری هیچ گونه پرز و ردی از خود بر جای نمی گذارد و به همین جهت مورد توجه اغلب بانوان قرار می گیرد.
  • برای دوخت محصولات مختلف در آشپزخانه از جمله انواع دستگیره و دمکنی کاربرد دارد؛ زیرا مقاومت بالایی در برابر جذب حرارت دارد و همچنین به خوبی رطوبت را به خود جذب می کند.
  • در مراکز آرایشی و بهداشتی و سالن های اپیلاسیون از پارچه های متقال به دلیل اینکه هیچ گونه حساسیتی برای پوست به وجود نمی آورد استفاده می شود.
  • برای تولید و دوخت انواع کیسه های برنج مورد استفاده قرار می گیرند؛ زیرا مقاومت بالایی دارد.

مزایای خرید اینترنتی پارچه متقال ضخیم

مراکز زیادی وجود دارند که انواع پارچه های مختلف را ارائه می دهند و با عرضه پارچه متقال امکان دسترسی و خرید آن را برای مصرف کنندگان به آسانی فراهم می نماید.
در حال حاضر سایت های زیادی در حال فعالیت در زمینه فروش اینترنتی پارچه هستند، انتخاب این سایت ها در صورتی که کاملا اصولی و حرفه‌ ای باشد کمک زیادی زیادی به خریداران می کند.
گستره استفاده از پارچه ‌های متقال بسیار زیاد است به همین جهت ممکن است برخی از مصرف ‌کنندگان توانایی رفتن به مراکز فروش عمده برای به دست آوردن قیمت مناسب را نداشته باشند؛ به همین جهت می ‌توانند از طریق سایت های آنلاین این محصول را بخرند.
به طور کلی مزایای خرید اینترنتی پارچه متقال ضخیم بدین صورت است که:

  • صرفه جویی در زمان برای دسترسی به پارچه متقال
  • صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد
  • شناخت بیشتر پارچه با مطالعه توضیحات کامل در مورد آن
  • استفاده از راهنمایی های مشاوران و کارشناسان فروش خبره در سایت های آنلاین

فروش ویژه پارچه متقال ارزان

تامین پارچه متقال در شهرهای بزرگ برای مراکزی که به حجم زیادی از این پارچه نیاز دارند برعهده مراکز فروش عمده می باشد.
برای تهیه پارچه متقال ارزان قیمت بهتر است تا از طریق مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون حضور واسطه این پارچه ها تهیه شوند.
فروش ویژه پارچه متقال ارزان در این مجموعه از استقبال خوبی برخوردار می باشد؛ زیرا خریداران با صرف هزینه های مناسب تر می توانند حجم بیشتری از پارچه را تهیه کنند.
گروه ما می ‌تواند پارچه های مورد نیاز برای تمامی مراکز عرضه و فروش در نقاط مختلف کشور، پارچه مورد نیاز تاجران و یا صنعتگران مختلف را مطابق نیاز آنها از لحاظ عرض و گرماژ ارائه دهد.

در صورتی که به دنبال تهیه پارچه متقال با کیفیت بالا برای انجام فعالیت های صنعتی یا خدماتی مختلف هستید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا ضمن دریافت سود بیشتر در معاملات خود از تهیه پارچه های مرغوب اطمینان کافی بدست آورید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع پارچه

فروش انواع پارچه متقال تمام پنبه

فروش انواع پارچه متقال تمام پنبه در سطح کشور با رنج قیمت متفاوت انجام می …