خانه / پارچه پورشه / پارچه پورشه خام {سفارش خرید مستقیم}

پارچه پورشه خام {سفارش خرید مستقیم}

پارچه پورشه خام یکی رایج ترین پارچه های کاربردی و‌ پراستفاده در صنعت مبل می باشد. پارچه پوشه بسیار نرم و لطیف با رنگبندی بسیار متنوع است. مصرف این پارچه برای چاپ است، همان چاپ سابلیمیشن که کاربرد آن در صنایع را چندین برابر می کند. این پارچه با بهترین کیفیت در تمامی بازارها عرضه می شود. قیمت عمده پارچه پورشه بسیار مناسب و به صرفه بوده است. برای خرید عمده پارچه پورشه خام می توانید با بازرگانی پارچه فروش در ارتباط باشید. این بازرگانی انواع پارچه را با بهترین کیفیت و‌ قیمت بدست خریداران و کارخانجات خواهد داد.

در ادامه شما را با مشخصات پارچه پورشه و کاربرد آن آشنا خواهیم کرد.

پارچه پورشه خام

پارچه پورشه خام بسیار شبیه به پارچه مخمل می باشد و دقیقا همان لطافت و نرمی را دارد. از این پارچه جهت چاپ سابلیمیشن استفاده می شود که کیفیت چاپ بر روی آن بسیار بالا است. پارچه پورشه در تمام ابعاد با ضخامت های گوناگون تولید می شود. از صنایعی که از این پارچه بسیار استفاده می کنند می توان به تولید کیف و کفش، صنایع مبلمان و پوشاک اشاره کرد. رنگبندی این پارچه بسیار کامل و وسیع می باشد که به صورت کالیته می توانید آن را از خریدار بگیرید. رنگ سفید پارچه پورشه بیشترین کاربرد را در چاپ سابلیمیشن دارد و رنگ های دیگر آن در صنایعی مانند مبلمان کاربردی هستند.

خرید پارچه پورشه ایرانی
خرید پارچه پورشه ایرانی

فروش عمده پارچه پورشه

تامین کنندگان بسیاری در عرضه انواع پارچه پورشه به بازار فعالیت می کنند. قیمت پارچه پورشه به صورت عمده برای خریداران این پارچه بسیار به صرفه خواهد بود. قیمت پارچه پورشه خام کاملاً به کیفیت آن بستگی دارد. اما باید حواستان جمع باشد که به بهانه کیفیت بسیار عالی، پارچه پورشه معمولی را با قیمت گران تر خریداری نکنید. قبل از خرید حتما از متخصصان، مشخصات پارچه پورشه اصل و با کیفیت را جویا شوید تا در خرید به کارتان آید. فروش عمده پارچه پورشه به دلیل چاپ سابلیمیشن بسیار زیاد شده است. برای خریدکافیست به نمایندگی معتبری که در قسمت زیر به شما معرفی خواهیم کرد مراجعه نمایید.

خرید پارچه پورشه خام از بازرگانی پارچه فروش

یکی از پخش کننده های معتبر و بزرگ پارچه پورشه خام و رنگی، بازرگانی پارچه فروش می باشد که با سابقه چندین سال خود در این عرصه، اعتبار و ارزشی کسب کرده است. از این نمایندگی، انواع پارچه های پرکاربرد در ایران با بهترین کیفیت عرضه بازار می شود. از تامین کنندکان انواع پارچه های پوشاک به حساب می آید. کیفیت پارچه ما را از همکارنتان جویا شوید. قیمت تمام پارچه های فروش به صورت تولیدی و رقابتی می باشد. با جدیدترین روش خرید که به صورت اینترنتی است و با کمترین هزینه برای شما ارسال خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت پارچه مخمل پورشه و خرید آن می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟

در جواب به این سوال که پارچه پورشه بهتر است یا مازراتی؟ باید گفت این …