خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند پزشکی با قیمت جدید

پارچه اسپان باند پزشکی با قیمت جدید

پارچه اسپان باند پزشکی از آن دسته پارچه‌ هایی می باشد که نمایندگی های محدودی در سطح کشور دارد اما شما می توانید خرید پارچه اسپان باند در رنگ های جدید را با کیفیتی مطلوب و قیمتی مقرون به صرفه از این سایت تجربه کنید.

پارچه اسپان باند پزشکی و مشخصات آن

در ابتدا قبل از اینکه راجع به مصارف کاربرد پارچه اسپان باند صحبت کنیم بهتر است کمی با مشخصات آن آشنا شویم.
پارچه اسپان باند پزشکی جزء منسوجات بی بافت بوده و جنس آن از پلی پروپلین می‌باشد، تولید آن با استفاده از دستگاه های پرس انجام شده و از ماشین های ریسندگی در تولید استفاده نمی شود.
مدل های مختلف اسپان باند با توجه به گرماژ ها، تعداد لایه ها، متراژ هر رول و… دارای قیمت های متفاوت می باشد. پارچه های اسپان باند با نام های دیگری همچون ذیل در بازار به فروش می رسند:
• نبافته اسپان
• نبافته سوزنی
• لایه سوزنی
• پارچه یکبار مصرف

از موارد کاربرد پارچه اسپان باند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• مصارف پزشکی و درمانی
• مصارف راه و ساختمان
• مصارف بسته بندی و روکش مواد غذایی و غیره

بنابراین کاربرد زیاد این پارچه شما را ملزم می‌کند تا پارچه اسپان باند مرغوب و با کیفیت تهیه نمایید. می توانید برای ثبت سفارشات و خرید پارچه اسپان باند پزشکی با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

پارچه اسپان باند پزشکی

پارچه اسپان باند برای ماسک

از مصارف مهم پارچه اسپان باند می توان به کاربرد آن در تولید ماسک های قابل شستشو و یکبار مصرف اشاره کرد.
برای این منظور از اسپان باند های نرم و لطیف استفاده می‌شود اسپان باند ها با گرماژ ۴۰ الی ۷۰ گرم با عرض ۱۶۰؛ در رنگ های آبی، طوسی و سفید در این راستا مورد استفاده قرار می گیرند.
یکی از دلایل مهم استفاده از پارچه اسپان باند برای تولید ماسک این است که ماسک های ۳ لایه تولید شده با اسپان باند قادر به حذف ۹۵ درصد ذرات معلق موجود در هوا با اندازه ۰٫۳ میکرون هستند و در نتیجه برای سلامتی بسیار حائز اهمیت می باشند.

پارچه اسپان باند برای مصارف بیمارستانی

یکی از انواع پارچه های مورد استفاده در بیمارستان ها پارچه اسپان باند می باشد. این پارچه بین عموم مردم با نام پارچه یکبار مصرف شناخته شده است. اسپان باند های بیمارستانی از الیاف پرس شده تولید و به علت نداشتن هیچگونه تار و پودی به آنها پارچه های بی بافت نیز می گویند. از موارد کاربرد پارچه های اسپان باند در بیمارستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• لباس بیمار
• لباس های جراحی
• گان های بیمارستانی
• کاور کفش و کلاه
• رو انداز و زیر انداز ها
• کلاه اتاق عمل
• ماسک و…

گرماژ مورد استفاده در مصارف بیمارستانی از پارچه اسپان باند ۳۰ تا ۶۰ گرم می باشد، همچنین پارچه های اسپان باند دارای تنوع رنگ بوده و در رنگ‌های صورتی، آبی نفتی، سبز، سفید، قرمز، بنفش و… به فروش می رسد.

پارچه اسپان باند پزشکی

قیمت جدید پارچه اسپان باند در بازار

نرخ جدید فروش پارچه اسپان باند در شهرهای گوناگون چقدر است؟
آیا می توان پارچه اسپان باند را با قیمتی عمده و ارزان به صورت آنلاین خریداری کرد؟
خرید پارچه های اسپان باند با قیمتی ارزان یک امر مهم برای کاهش هزینه های بیمارستان های دولتی و خصوصی در نظر گرفته می شود، از طرفی کیفیت پارچه هم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با سلامت افراد سروکار دارد بنابراین نمی توان از هر نوع پارچه اسپان باند برای تهیه لباس، کلاه، ماسک و… استفاده کرد.

در اینجا لیست قیمت پارچه ها با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار گذاشته می‌شود تا شما با آگاهی کامل خریدی آسان و ارزان به قیمت درب کارخانه و بدون هیچ واسطه را با ما تجربه کنید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند قیمت

پارچه اسپان باند قیمت مناسب در نمایندگی آنلاین

پارچه اسپان باند قیمت مناسب در نمایندگی آنلاین به راحتی در دسترس است. برای خرید …