خانه / پارچه نظامی / پارچه نظامی عرض ۱۵۰ با قیمت عمده فروشی

پارچه نظامی عرض ۱۵۰ با قیمت عمده فروشی

پارچه نظامی عرض ۱۵۰ با قیمت عمده فروشی در این مرکز فروش مستقیم، عرضه می گردد. جهت خرید آسان پارچه سبز پلنگی نظامی به صورت عمده، همین حالا با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.
اگر سرمایه لازم را برای راه اندازی یک کارگاه تولیدی البسه نظامی فراهم نموده اید و هنوز در انتخاب نوع پارچه برای سودآوری بیشتر دچار سردرگمی هستید، توصیه می کنیم این مقاله را جهت آشنایی با انواع پارچه نظامی بخوانید.
در این مطلب به اهمیت و سوددهی تولید پوشاک با طرح های ارتشی و نظامی، نحوه خرید حضوری و اینترنتی انواع پارچه نظامی عرض ۱۵۰ (پلنگی، کامپیوتری، شطرنجی و …) با نرخ ارزان، قیمت فروش پارچه های نظامی و ارتشی و همچنین چالش های پیش رو در هنگام خرید عمده این نوع پارچه می پردازیم.

انواع پارچه های نظامی را چقدر می شناسید؟

قبل از این که به بررسی پارچه های نظامی بپردازیم، باید بگوییم که به طور کلی پارچه ها در ۳ دسته قرار می گیرند:

  • پارچه های طبیعی: در این گروه می ‌توان به پارچه هایی که با پوست حیوانات، پیله‌ کرم ابریشم و دانه‌ های گیاهان در طبیعت تولید می شوند، اشاره کرد. کلیه پارچه های پنبه ای، پشمی، ابریشمی و کتان در این دسته جای دارند.
  • پارچه های مصنوعی: با بهره گیری از فرآیند تولید مدرن، پارچه‌ های مصنوعی از الیافی ساخته می ‌شوند که یا کاملاً از مواد غیر ارگانیک اند و یا از مواد ارگانیک مخلوط شده با مواد شیمیایی نشأت گرفته اند. پارچه ‌های مصنوعی با توجه به هدفی که برای آن تولید می‌ شوند، ویژگی ‌های مختلفی دارند.
    برخی سبک و فوق العاده ظریف اند، برخی جاذب رطوبت بوده و به سرعت خشک می ‌شوند. برخی از آن ها نیز بسیار شبیه به پارچه‌ های طبیعی هستند.
  • پارچه های ترکیبی: بیشتر برای بهره مندی از مزایای پارچه های طبیعی و همچنین برخورداری از استحکام الیاف مصنوعی، با ترکیب کردن درصدهای مختلفی از این دو تولید می شوند. البته همیشه ترکیب این الیاف جهت ارتقای کیفیت محصول نیست و گاهاً تنها دلیل آن کاهش قیمت تمام شده پارچه می باشد.

پارچه نظامی تنها مختص نام یک پارچه خاص نیست، بلکه صفتی است که اغلب در رابطه با تمامی پارچه های مورد استفاده در لباس پرسنل افراد نظامی و شبه نظامی به کار برده می شود.
این پارچه ها جزو دسته پارچه هایی با الیاف مصنوعی و یا ترکیبی هستند که می توانند ساده یا طرح دار (کامپیوتری، دیجیتالی، شطرنجی، پلنگی، گیاهی و غیره) باشند.
همچنین با توجه به پیشرفت صنعت مد، این طرح از پارچه ها کم کم وارد پوشش روزمره مردم عادی شدند، از این رو هر نوع پارچه ای با طرح های پلنگی، چریکی، کامپیوتری، دیجیتال و … را می توان در دسته پارچه های نظامی قرار داد.

پارچه نظامی عرض 150

پارچه نظامی عرض ۱۵۰ چه کاربردهایی دارد؟

پارچه های نظامی با جنس های مختلفی تولید می شوند که پرکاربردترین آن ها پارچه های ترگال، کتان و برزنت هستند.
پارچه کجراه نظامی با گرماژ ٢٩٠ و عرض ١۵٠ سانت با طرح های متنوع پلنگی، کامپیوتری و یا ساده جزو پر مصرف ترین نوع پارچه در پوشش افراد صنایع دفاعی تهاجمی است که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.
پارچه ترگال ساده با بافت ریز مربعی که به طرح بافت شطرنجی نیز معروف است یکی از انواع پرتقاضا برای دوخت لباس کادر نیروهای نظامی است که زیر دست لطیف تری دارد.
در بحث چاپ پارچه باید توجه داشت که نوع چاپ و رنگ پارچه ثابت باشد تا در برابر شستشو های مکرر و نور آفتاب، کیفیت رنگ خود را از دست ندهد.
پارچه کتان در عرض ۱۵۰، اغلب وزنی بین ٣٣٠ تا ٣٧٠ گرم دارد و پارچه ای مناسب تر از ترگال و کجراه برای لباس های نظامی می باشد چرا که به علت وجود الیاف پنبه در آن، هادی گرما و ضد تعریق است.
پارچه کتان نظامی با الیاف طبیعی می تواند بهترین انتخاب برای تولید البسه نظامی باشد که در عین مقاومت و استحکام بالا، راحتی و سبکی را نیز به همراه دارد.
انواع پارچه های برزنت نظامی ضد آب با طرح های مختلف عمدتاً مورد استفاده برای روکش اسلحه، کیف، کوله پشتی، کاور سلاح های نظامی، روکش های استتار تجهیزات، تانک ها و ماشین های نظامی مورد استفاده قرار می گیرد.
لیست قیمت پارچه پلنگی نظامی را می توانید از طریق این نمایندگی معتبر مطلع شوید.

قیمت پارچه برزنت نظامی در بازار تهران

پارچه نظامی عرض ۱۵۰ عمدتاً در شهرهای تهران، اصفهان و شیراز تولید می شود و در مراکز فروش سراسر کشور توزیع می گردد.
لازم به ذکر است که مهم ترین نکته قابل توجه قبل از خرید عمده پارچه نظامی، تجزیه و تحلیل قیمت آن در بازار است. به طور کلی عوامل زیر در قیمت این پارچه تأثیرگذار می باشند:
فروش عمده پارچه نظامی به صورت های رولی، کیلویی و توپی است که معمولاً قیمت پارچه به صورت کیلویی کم تر می باشد.
هر چقدر پارچه ویژگی های مثبت بیشتری داشته باشد قیمت آن افزایش می یابد.
عرض، وزن و کیفیت الیاف پارچه نظامی در قیمت آن مؤثر است.
نحوه خرید عمده پارچه یکی از عوامل ثأثیرگذار در قیمت تمام شده آن می باشد.

پارچه نظامی عرض 150

فروش پارچه نظامی درجه یک با کمترین قیمت عمده

اگر به دنبال خرید پارچه سبز نظامی با مناسب ترین قیمت هستید، باید به نمایندگی ها و مراکز فروش مستقیم پارچه در سراسر کشور مراجعه نمایید و انواع مختلف پارچه نظامی باکیفیت و مرغوب را خریداری کنید.
ما در این مجموعه به صورت اینترنتی در حال فروش پارچه نظامی عرض ۱۵۰ می باشیم و به طور مستقیم و بدون واسطه با تولید کنندگان معتبر در ارتباط هستیم.
فروش مستقیم پارچه نظامی از کارخانه تولیدی، باعث شده است تا متقاضیان بتوانند پارچه درجه یک و مرغوب را زیر قیمت بازار تهیه نمایند.

شما خریداران می توانید برای استعلام قیمت و اطلاع از مشخصات دقیق پارچه های نظامی، از مشاوره رایگان کارشناسان مجرب ما قبل از خرید بهره مند شوید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه لباس نظامی

پارچه لباس نظامی با قیمت دست اول کارخانه

پارچه لباس نظامی در بازار به صورت عمده خرید و فروش می‌ شود. برای خرید …