خانه / پارچه حوله ای / پارچه حوله ای دورو نخ با قیمت دست اول

پارچه حوله ای دورو نخ با قیمت دست اول

پارچه حوله ای دورو نخ با قیمت دست اول، تنها از طریق این فروشگاه اینترنتی قابل خریداری است. پارچه سرای زیگورات هم اکنون جهت پخش عمده بهترین پارچه حوله نخ رینگ، سفارش می پذیرد.
نرمی و لطافت از اساسی‌ ترین دلایل انتخاب پوشاک، مخصوصاً لباس‌ های راحتی به حساب می آید. انتظار می رود که هیچ نوع پارچه ‌ای به نرمی پارچه های حوله ‌ای نباشند.
پارچه حوله ای، پارچه ای بسیار نرم و لطیف است و ویژگی بارز این نوع پارچه، قدرت جذب یا آبگیری بالای آن می باشد.
در واقع همین عامل باعث شده تا بسیاری از تولیدی ها برای دوخت حوله های تن پوش و پوشاک راحتی از این پارچه استفاده نمایند.
در این مقاله با انواع پارچه حوله ای و کاربردهای متعدد آن آشنا می شویم و در انتها یک مرکز پخش عمده پارچه حوله ای دورو نخ را معرفی خواهیم کرد.

 

انواع پارچه حوله ای و کاربرد آن

 

پارچه حوله ای دورو نخ

 

با شنیدن نام پارچه حوله ‌ای، ابتدایی‌ ترین تصور ما پارچه ‌های ضخیم برای تن پوش و یا حوله ‌های خشک کن دست و صورت می باشد.
اما جالب است بدانید که پارچه ‌های حوله ای، پارچه ‌ای ایده آل برای لباس ‌های خانگی و حتی بیرونی نیز هستند که جنس ‌های بسیار لطیفی داشته و توجه بسیاری از خیاطان را به خود جلب نموده اند.
اگر چه این لباس ‌های حوله ای بیشتر مناسب فصول سرد سال می باشند، اما به ضخامت پارچه‌ های حوله خشک کن نبوده و با آن تفاوت هایی دارند.
این پارچه ‌ها بر خلاف ظاهرشان، بسیار نرم و لطیف بوده و همین ویژگی منحصر به فرد، آن ها را به پارچه‌ های محبوب برای تولید لباس ‌های خانه و راحتی تبدیل کرده است.
باید گفت که پارچه ‌های حوله ‌ای در انواع مختلف با نام‌ های پارچه ‌های استاندارد، پارچه ‌های بافتنی، پارچه ‌حوله ‌ای فرانسوی، پارچه‌ حوله ‌ای پشمی و پارچه حوله ای دورو نخ تولید و استفاده می ‌شود.
هر یک از این انواع، در موارد مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرند، مثلاً پارچه ‌های حوله ‌ای فرانسوی یک روی حوله ‌ای و یک روی ساده دارند و با کیفیت بالای خود، بسیار مناسب دوخت لباس ‌های راحتی هستند.

 

پارچه حوله ای دورو نخ چه مشخصاتی دارد؟

پارچه حوله ای دورو نخ

 

کاربردهای متعدد پارچه های حوله ای باعث به وجود آمدن تنوع در آن شده است، هنچنین تفاوت در سلایق نیز از جمله عوامل این تنوع به شمار می آید.
می دانید که الیاف پنبه برای تبدیل شدن به پارچه، ابتدا باید به نخ تبدیل گردد. بدین ترتیب نخ های استفاده شده در پارچه های حوله ای دو رو نخ از منظر روش تولید، عبارتند از:

  1. نخ رینگ
  2. نخ اُپن

خود این موضوع یکی از مبناهای تقسیم بندی و کیفیت پارچه های حوله ای محسوب می شود. الیاف پنبه مانند اغلب الیاف طبیعی، دارای طول و اندازه های متفاوت هستند.
هرچه طول لیف پنبه بیشتر باشد، معمولاً کیفیت بالاتری از آن انتظار می رود و بالعکس. الیاف بلند، معمولاً در تولید نخ رینگ مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که الیاف کوتاه برای تولید نخ با تکنولوژی اُپن کاربرد دارند.
بدیهی است که قیمت پارچه حوله نخ رینگ در مقایسه با انواع دیگر، به خاطر کیفیت مرغوب گرانتر خواهد بود.

پارچه حوله نخ رینگ تبریز

به طور کلی پارچه حوله نخ رینگ دارای مشخصات ذیل می باشند:

  • یک رو آبگیر بودن یا دو رو آبگیر بودن پارچه: پارچه های حوله ای به دو دسته دو رو آبگیر (دو رو پرزدار) و یک رو آبگیر (یک رو پرزدار و یک رو مخمل) تقسیم پذیر هستند.
  • گرماژ پارچه: این پارچه ها با توجه به تراکم و پرز، می توانند دارای گرماژهای مختلف باشند. منظور از گرماژ، وزن هر یک متر مربع پارچه است. گرماژهای رایج در این نوع از پارچه ها، طیف گسترده ای مثلاً از ۳۸۰ گرم بر متر مربع تا ۶۲۰ گرم بر متر مربع را در بر می گیرد.
  • نمره نخ پارچه: منظور از نمره نخ، نسبت وزن نخ در متراژ آن است. این موضوع در مقیاس ها و سیستم های مختلف سنجیده می شود. برای مثال در یکی از سیستم های سنجش، نمره نخ عبارتست از طول یک گرم از نخ که در این سیستم، نخ نمره ۲۰ یعنی نخی که ۲۰ متر از آن یک گرم وزن دارد.
  • نحوه ایجاد طرح و نقش بر روی پارچه: برخی از پارچه های حوله ای کاملاً ساده اند و در رنگبندی بسیار متنوعی به بازار عرضه می گردند. اما برخی دارای طرح های برجسته هستند؛ دسته دیگری هم با نخ های رنگی بافته می شوند.

تبریز یکی از قطب های مهم صنعتی در کشور است. این شهر در بسیاری از صنایع، آوازه بلندی دارد که از جمله این حوزه ها، صنعت حوله بافی می باشد.
کارخانجات متعددی در این صنعت، در شهر تبریز مستقرند که اغلب آن ها از به روزترین تکنولوژی های دنیا بهره می گیرند.
این موضوع صرفاً سخن تبلیغاتی نیست و برای بازارگرمی گفته نمی شود؛ بلکه با خردمندی، تلاش و دانش مدیران و مهندسین کارخانجات نساجی تبریز به دست آمده است.
ارتباطات قدرتمند صنعتی با کشورهای پیشرفته، همچنین سابقه طولانی، دانش و مهارت بومی در صنعت مدرن، از مهم ترین عوامل به دست آوردن بالاترین سطح تکنولوژی توسط این کارخانجات به شمار می رود.
پارچه حوله ای دورو نخ یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت های تولیدی می باشد که از ۱۰۰ درصد الیاف پنبه طبیعی به تولید می رسد.
همچنین پارچه حوله نخ رینگ با خاصیت دو رو آبگیر و عرض ۱۵۰ عرضه می گردد.

مرکز پخش و فروش مستقیم پارچه حوله ای

خرید هر محصولی به صورت مستقیم از درب کارخانه، برای صاحبان کسب و کارها می تواند منافع بسیاری به همراه داشته باشد. خرید عمده پارچه هم از این قضیه مستثنی نیست.
اگر پخش کننده، عمده فروش یا بنک دار پارچه هستید، اگر صادر کننده و فعال در حوزه تجارت بین الملل می باشید و یا اگر در گروه مصرف کنندگان عمده پارچه حوله ای قرار دارید، خرید از این مجموعه می تواند منشأ تحول در کسب و کار شما باشد.

بزرگترین مرکز پخش پارچه حوله ای به صورت عمده، شرایط ویژه ای برای خریداران در نظر گرفته است. پس همین حالا جهت تماس با کارشناسان فروش اقدام نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

انواع پارچه حوله ای

پخش انواع پارچه حوله ای

انواع پارچه حوله ای در مراکز پخش پارچه عمده و بازار پارچه ایران عرضه می …