خانه / پارچه گورتکس / نمایندگی پارچه گورتکس در تهران

نمایندگی پارچه گورتکس در تهران

نمایندگی گورتکس تهران از شرکت های معتبر در سطح کشور است که باکیفیت ترین پارچه گورتکس را با قیمت باورنکردنی و به صورت فروش آنلاین عرضه می کند.

هر آنچه درباره پارچه گورتکس نمی دانید

گورتکس به ماده ضد آب، ضد باد و با قابلیت عبور دهی هوا می گویند که در بسیاری از محصولات صنعتی و پزشکی کاربرد دارد و از پرکاربردترین آن می توان به صنعت تولید پوشاک اشاره نمود.
این ماده مصنوعی ساخته شده از پلی تترافلوئورواتیلن کشیده شده در سرعت بالا، برای نخستین بار توسط رابرت دبلیو گور در سال ۱۹۶۹ به دست آمد.
لباس های تولید شده از گورتکس، بخار عرق را از لباس به‌ راحتی عبور می دهد و به دلیل دوام بالا و بی‌ اثر بودن از نظر شیمیایی بسیار قابل اهمیت است.
گورتکس در یک رنج از ساختارهای مصنوعی تشکیل می شود که دارای چهار نوع ساختارهای سه لایه، دو لایه و یک لایه عایق شده و عایق نشده می باشد.
لایه محافظ گورتکس بسیار نازک بوده و حاوی بیش از ۹ میلیون هسته میکروسکوپی می باشد که حدوداً ۲۰۰۰۰ مرتبه کوچکتر از قطره آب، اما ۷۰۰ مرتبه بزرگتر از یک قطره بخار آب است و با توجه به موارد ذکر شده، آب در حالت مایع خود قادر به عبور به درون غشاء نیست، ولی به عنوان بخار آب از عرق اجازه عبور به خارج را می دهد.
گورتکس های دارای تار و پودی به فاصله ۰٫۲ میکرون، بخار آب را از خود عبور می دهند و اجازه عبور به قطره آب که بزرگ تر است را نمی دهد، در نتیجه افرادی که از لباس های گورتکس استفاده نمایند در هنگام بارندگی رطوبت به داخل نفوذ نمی کند و حتی بدن قابلیت تنفس دارد.
دوام، قابلیت تنفس و ضد آب بودن پارچه های گورتکس بسیار بالا است.
پارچه گورتکس کوهنوردی نمونه بسیار پرکاربردی می باشد که تمام این مزیت ها را دارد و به دلیل تعریق زیاد، این نوع پارچه گورتکس بسیار مناسب می باشد.

مواد تولیدی پارچه گورتکس به صورت عمومی بر پایه کشیدن ترمومکانیکی PTFE و دیگر محصولات فلوئورو پلیمری می باشد که باعث‌ کاربردهای گسترده این پارچه در مواد مصنوعی با عملکرد بالا، ایمپلنت‌ های پزشکی، فیلتر واسطه ای، عایق سیم‌ ها و کابل‌ ها، واشر و درزگیری ها می شود.
پارچه گورتکس که با توجه به فناوری نوین و تجربه متخصصین طراحی شده، به کاربر این امکان می دهد، تا هنگام فرو رفتن کامل به زیر آب به راحتی بتواند تنفس کند؛ پس افرادی که لباس آن ها از پارچه گورتکس است، چه درون آب یخ و چه درون قایق شناور احساس راحتی می کنند.

نمایندگی گورتکس تهران

نمایندگی گورتکس تهران با قیمت واقعی

نمایندگی گورتکس در تهران یک شرکت معتبر خرید اینترنتی پارچه گورتکس است که به واسطه مزیت های بی شمار این پارچه، فروش بالایی دارد.
این شرکت با توجه با سابقه درخشانی که در عرضه انواع گورتکس های ضد آب و پیشرفته دارد، گزینه مناسبی به جهت خرید می باشد.
گورتکس ها این پارچه های پیشرفته جهت تولید، مواد بسیاری در آن ها به کار برده شده و قابلیت آن را بالا برده است که همین امر موجب شده تا با نام پارچه کاربردی شناخته شود.
این نمایندگی گورتکس تهران بهترین پارچه ی خود را با قیمت واقعی تولید به فروش می رساند.

فروش عمده انواع پارچه گورتکس بصورت آنلاین

پارچه گورتکس دارای انواع مختلفی می باشد که پارچه گورتکس کوهنوردی از پرکاربردترین نوع آن ها است و تمام قابلیت های گورتکس ها را دارد.

نمایندگی گورتکس تهران از فروشندگان عمده انواع گورتکس بصورت آنلاین است و مدت هاست که به خانواده بزرگ فروشندگان مجازی پیوسته و قصد دارد با فروش آنلاین امکان دسترسی راحت تمامی کاربران را فراهم نماید. اگر می خواهید انواع پارچه گورتکس درجه یک و باکیفیت را با قیمت ارزان بخرید، همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه گورتکس چیست؟

پارچه گورتکس چیست؟ مشخصات + کاربردها

پارچه گورتکس یک نوع پارچه ضد آب است که از پلی تترافلوئورواتیلن (PTFE) ساخته می …