خانه / پارچه نمد / قیمت پارچه نمدی ساده با خرید اینترنتی

قیمت پارچه نمدی ساده با خرید اینترنتی

قیمت پارچه نمدی ساده با توجه به ضخامت پارچه تعیین می شود ولی ما این مژده را به خریداران عمده می دهیم که با خرید اینترنتی از این مرکز پخش و فروش آنلاین، می توانند به بهترین قیمت پارچه نمد دست پیدا کنند.
همه ما می دانیم که انتخاب یک پارچه مناسب برای خیاطی و یا دوخت هر چیزی، امری بسیار مهم می باشد و پارچه انتخاب شده باید متناسب با چیزی باشه که قرار است دوخته شود. هر نوع پارچه ای مانند پارچه نمدی، لی، کنف و … با توجه به ویژگی هایی که دارد، باید برای موارد خاصی به کار رود.

یکی از انواع پارچه ها در ایران که استفاده فراوانی در زمینه های متعدد از آن می شود، پارچه نمدی است که در این مقاله ابتدا به معرفی و بررسی کامل این نوع پارچه خواهیم پرداخت. سپس آسان ترین شیوه استعلام قیمت پارچه نمدی ساده را به شما یادآور خواهیم شد.

پارچه های نمدی را چقدر می شناسید؟

همه افراد چه کوچک چه بزرگ، با پارچه و تعریف آن آشنایی دارند اما یک بار دیگر در اینجا پارچه را تعریف می کنیم. به طور کلی لایه هایی از الیاف طبیعی یا غیر طبیعی که دارای انعطاف هستند و در یکدیگر بافته شده اند را پارچه می گویند.
ابداع پارچه همچون کشف آتش و اختراع ماشین یکی از اساسی ترین تحولات در زندگی بشر بود و استفاده از آن بدون استثنا فراگیر می باشد.
این کالای ضروری با توجه به الیاف طبیعی یا مصنوعی به کار رفته در آن، انواع مختلفی دارد که افراد بنا به سلیقه و کارایی، یکی از آن ها را برای خود انتخاب می نمایند.
منظور از الیاف طبیعی که پارچه از آن تولید می شود، موادی مانند پنبه، کتان، پشم، ابریشم و … می باشد. همچنین منظور از الیاف غیر طبیعی یا همان مصنوعی موادی مثل نایلون، ریون، پلی استر و غیره است.
یکی از بافته های سنتی و قدیمی ایران که از پشم تولید می گردد، پارچه نمدی است که برای تهیه آن برخلاف بسیاری از پارچه های دیگر از گره های بافندگی استفاده نمی شود.
تهیه پارچه نمدی بدین صورت است که با کمک رطوبت هوا، حرارت و فشار، الیاف پشمی در یکدیگر فرو رفته و بافتی یکدست و یک سطح ایجاد می کنند.
تهیه نمد در اکثر استان های ایران فراگیر می باشد و پخش عمده پارچه نمدی نیز در سراسر کشور انجام می شود؛ اما نکته قابل توجه این است که کیفیت آن از شهری به شهر دیگر متفاوت است. در واقع کیفیت نمدها بیشتر بستگی به میزان فشار به بافت و همچنین الیاف پشم به کار رفته در آن ها دارد.

قیمت پارچه نمدی ساده

پارچه نمدی کجاها کاربرد دارد؟

پارچه نمد نسبت به سایر پارچه ها از مزیت هایی برخوردار بوده، برای مثال تهیه نمد ساده تنها کمتر از یک روز زمان می برد و از لحاظ هزینه بسیار به صرفه می باشد. به همین دلیل است که قیمت پارچه نمدی ساده در بازار نسبتاً ارزان است.
از پارچه های نمدی در صنایع نساجی استفاده های متعددی می شود و همچنین بازار کار خوبی را برای تهیه کنندگان و عرضه کنندگان آن به وجود آورده است.
لازم به ذکر است که امروزه دیگر مانند قدیم پارچه های نمدی به صورت سنتی تهیه نمی شوند و برای تولید آن در کارخانه ها، برخی الیاف طبیعی به جای پشم مورد استفاده قرار می گیرد.
بیشترین استفاده از پارچه نمدی در حوزه عروسک سازی است، چرا که جنس این پارچه به صورتیست که از گرمای خاصی برخوردار بوده و همچنین دارای وزنی بسیار سبک می باشد.
پارچه نمدی به خوبی رطوبت را به خود جذب می کند، همچنین این پارچه دارای انعطاف پذیری بالایی است و می تواند شکل های مختلف به خود بگیرد.
باید گفت که پارچه های نمدی اگر زیاد شسته نشوند به سختی حالت اولیه خود را از دست می دهند، اما اگر برخورد زیادی با آب داشته باشد ممکن است شکل اولیه خود را از دست بدهد.
برای حالت دهی به این نوع پارچه استفاده از اتو توصیه می شود، البته به شرطی که درجه حرارت اتو ملایم باشد تا باعث ایجاد سوختگی نشود.
این پارچه به دلیل موارد استفاده فراوان در تهیه وسایل تزئینی دارای رنگ های مختلف است و با تنوع رنگی معادل ۱۴۰ رنگ مختلف عرضه می شود.
پارچه نمدی از لحاظ ضخامت نیز به دو دسته تقسیم می شوند:

  • نمد ۲ میل
  • نمد ۵ میل

پارچه های نمدی با قطر دو میلی متر برای دوخت های ظریف مثل عروسک به کار می روند و از انعطاف بالاتری نسبت به نمد ۵ میل برخوردارند.
پارچه های نمد ۵ میل دارای انعطاف پذیری کمتری می باشند و حالت های کمتری به خود می گیرند، اما نسبت به نوع قبلی آن دارای مقاومت بیشتری هستند، از این رو برای دوخت پادری و مواردی از این قبیل کاربرد دارند.

قیمت پارچه نمدی ساده

ارزان ترین قیمت پارچه نمدی ساده با خرید بی واسطه

ما در این مقاله ابتدا به معرفی پارچه پرکاربرد نمد پرداختیم. همانطور که گفته شد این پارچه در صنایع مختلف با کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه های نمدی نسبت به پارچه های دیگر از ویژگی های ممتازی برخوردارند که این ویژگی های منحصر به فرد سبب شده است تا بسیاری از تولیدی ها مانند کارگاه های عروسک سازی، به دنبال خرید این پارچه پرکاربرد باشند.
این پارچه در دو نوع ساده و طرحدار به تولید می رسد که نوع ساده آن بیشتر مورد توجه خریداران قرار گرفته است و پرفروش تری می باشد.
از طرفی قیمت پارچه نمدی ساده در بازار بسیار مقرون به صرفه است.
اگر قصد خرید عمده پارچه نمدی زیر قیمت را بازار دارید، ما به شما خرید از این فروشگاه را پیشنهاد می کنیم.
فروشگاه ما به عنوان یک مرکز فروش پارچه نمدی با داشتن سابقه ای درخشان در این زمینه، شرایط خرید بی واسطه و مستقیم از برترین شرکت های تولیدی را برای شما خریداران گرامی فراهم آورده است.

پس به جای رفتن به بازار و صرف وقت و هزینه بسیار، در هر کجا که هستید جهت خرید پارچه نمد درجه یک با قیمت ارزان، از طریق این فروشگاه اقدام کنید. مشاورین بخش فروش سایت آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید و پاسخگویی به سوالات شما خریداران عزیز می باشند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم چیست؟

کهن ترین پارچه ایران را پارچه نمد معرفی کرده اند. این پارچه در تولید صنایع …