خانه / پارچه نخی / عرضه انواع پارچه نخی

عرضه انواع پارچه نخی

عرضه انواع پارچه نخی، بخشی از فعالیت سایت بازار پارچه ایران را تشکیل می دهد. آیا با انواع پارچه نخی به صورت کامل آشنا هستید؟ می دانید چند نوع پارچه نخی در بازار موجود است و هر یک دارای چه موارد استفاده ای می باشد؟

عرضه انواع پارچه

عرضه انواع پارچه با تنوع در طرح، رنگ و … یکی از قسمت های فعالیت سایت بازار پارچه ایران است. این سایت را اکثر بازاریان پارچه و کسانیکه خریدار عمده پارچه برای تولیدی خود هستند می شناسند.
برای اینکه بتوانید درست و به جا پارچه نخی را از مراکز عرضه تهیه نمایید، ابتدا لازم است که بدانید پارچه نخی چیست و چند نوع دارد.

پارچه نخی چیست؟

عرضه انواع پارچه نخی در بازار در تنوع بالایی صورت می گیرد. ابتدا باید گفت که پارچه نخی، همان پارچه پنبه ای است که در ایران با این نام شناخته می شود. در اصل، نخ های پنبه ای هستند که با روش های بافت مختلفی، به پارچه نخی و یا پنبه ای تبدیل می شوند.
از مزایای پارچه نخی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. لطافت بالا
  2. عدم ایجاد حساسیت
  3. خنک بودن
  4. سازگاری بالا با پوست

و … .

البته توجه داشته باشید که پارچه نخی باید پیش از دوخت، یکبار در آب انداخته شود. زیرا از معایت پارچه نخی، آبرفت زیاد آن نسبت به دیگر پارچه هاست.

عرضه انواع پارچه

معرفی انواع پارچه نخی

چیت
متقال
چلوار
کرباس
کتان
مخمل
ململ
کریشه
آغبانو
دبیت
گونه های نام برده، از انواع پارچه نخی موجود در بازار هستند که هر یک بافت های مختلفی داشته و تار و پودشان به شکل منحصر به فرد خود در هم بافته شده است. لازم به ذکر است که با توجه به نوع بافت این پارچه ها و همچنین متفاوت بودن ضخامت آن ها، موارد استفاده گوناگونی برای هر یک وجود دارد.

عرضه انواع پارچه عرضه انواع پارچه

عرضه انواع پارچه های نخی

عرضه انواع پارچه نخی به صورت عمده، بر عهده کارخانه های تولید کننده می باشد.

مغازه دار هایی که خود تامین کننده نیاز خریداران پارچه نخی هستند، انواع پارچه نخی را با قیمت دست اول از کارخانه عرضه کننده خریداری کرده و با قیمتی کمی بالاتر در اختیار خریدار قرار می دهند.
چه خریدار عمده پارچه نخی باشید و چه خریدار خرد، می توانید از طریق سایت بازار پارچه ایران، خرید خود را با نازلترین قیمت انجام دهید.

عرضه انواع پارچه

منبع: parchesaraa.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه نخی

فروش پارچه نخی در رنگهای مختلف

فروش پارچه نخی در رنگهای مختلف و با گرید گوناگون در سایت های خرید فروش …